?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Christa Bauch: Filmy a seriály

  • Cremaster 4
    Cremaster 4 (1995)
    FilmRole: Faeries #1

    Čtvrtá část cyklu vznikala jako chronologicky první, v roce 1994. Matthew Barney se tu nejvíc blíží biologickému modelu svého projektu. Prostředím (u Barneyho tradičně zjitřeným, jako by bylo postavou v příběhu) je ostrov Isle of Man mezi Anglií a Irskem. Ve hře se ocitá jeho folklor i současnost: ostrov je každoročně dějištěm motocyklové rallye. Barney se tu ocitá v roli „Loughtonského kandidáta“ – satyra, který zraje, aby se proměnil v Loughtonského berana. Zvíře, jež hraje roli ve folkloru ostrova, má ve filmu dva páry rohů, jeden nahoru, jeden dolů. Symbolizují vzestup a sestup, právě tak jako žlutý a modrý motocyklistický tým, které vyrážejí na závodní jízdu vzájemně opačnými směry. Motorkáře (kolektivní postavy nesou jména Mezek vzestupující a Mezek sestupující) vyhledají gonády, tedy pohlavní žlázy s nerozlišitelným příslušenstvím k mužskému či ženskému pólu.

    I zde Barney vytváří metaforu organismu, proměňovaného směrem ke konkrétní pohlavní příslušnosti. Sám systém ovšem vzdoruje a snaží se zůstat v blahém stavu neutrality. Matthew Barney vypráví jedinečným proudem obrazů, zvuků, atmosféry: víly, stepující satyr i podmořské scény, to všechno zapojuje do svého plánu, který přes všechnu volnost a překvapivost má svůj pevný řád. (MFF Karlovy Vary 2006)

    Žánry:Drama
    62%

    Čtvrtá část cyklu vznikala jako chronologicky první, v roce 1994. Matthew Barney se tu nejvíc blíží biologickému modelu svého projektu. Prostředím (u Barneyho tradičně zjitřeným, jako by bylo postavou v příběhu) je ostrov Isle of Man mezi Anglií a Irskem. Ve hře se ocitá jeho folklor i současnost: ostrov je každoročně dějištěm motocyklové rallye. Barney se tu ocitá v roli „Loughtonského kandidáta“ – satyra, který zraje, aby se proměnil v Loughtonského berana. Zvíře, jež hraje roli ve folkloru ostrova, má ve filmu dva páry rohů, jeden nahoru, jeden dolů. Symbolizují vzestup a sestup, právě tak jako žlutý a modrý motocyklistický tým, které vyrážejí na závodní jízdu vzájemně opačnými směry. Motorkáře (kolektivní postavy nesou jména Mezek vzestupující a Mezek sestupující) vyhledají gonády, tedy pohlavní žlázy s nerozlišitelným příslušenstvím k mužskému či ženskému pólu.

    I zde Barney vytváří metaforu organismu, proměňovaného směrem ke konkrétní pohlavní příslušnosti. Sám systém ovšem vzdoruje a snaží se zůstat v blahém stavu neutrality. Matthew Barney vypráví jedinečným proudem obrazů, zvuků, atmosféry: víly, stepující satyr i podmořské scény, to všechno zapojuje do svého plánu, který přes všechnu volnost a překvapivost má svůj pevný řád. (MFF Karlovy Vary 2006)

    Žánry:Drama
    1