5.4

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Cassandra Seidenfeld: Filmy a seriály

  • Margaret
    Margaret (2011)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Margaret je energická dívka s běžnými problémy, bezpočtem snů, pro její věk typickou hašteřivostí i schopností hluboké empatie. Vše dobré ale roztříští nehoda, která zasáhne do jejího života, zatímco samotné vypodobení tragédie poznamená náladu celého filmu. Režisér tak dosahuje toho, že vedle protagonistky si nese břímě i publikum, které tak lépe vstřebá následné nejednoznačné události. Během nich se Margaret snaží se skutečností srovnat a alespoň částečně obnovit svou dřívější bezstarostnost. Živelnou dívku zaskočila nejen tíha zodpovědnosti, ale i náhlá ztráta potěšení, které mívala z komunikace s jinými lidmi. Snímek s mimořádným citem pro detail i s vědomím, že součástí dramatu nejsou jen exponované situace, ale také chvíle ticha a nejistoty, staví příběh nevyrovnané dívky, kterou však nelze odsuzovat. Díky celkové pečlivosti a pochopení pro postavy jsou tváře v závěrečné scéně víc než figurami v dramatu. Jsou živé. (47th KVIFF)
    Žánry:Drama
    63%
    Margaret je energická dívka s běžnými problémy, bezpočtem snů, pro její věk typickou hašteřivostí i schopností hluboké empatie. Vše dobré ale roztříští nehoda, která zasáhne do jejího života, zatímco samotné vypodobení tragédie poznamená náladu celého filmu. Režisér tak dosahuje toho, že vedle protagonistky si nese břímě i publikum, které tak lépe vstřebá následné nejednoznačné události. Během nich se Margaret snaží se skutečností srovnat a alespoň částečně obnovit svou dřívější bezstarostnost. Živelnou dívku zaskočila nejen tíha zodpovědnosti, ale i náhlá ztráta potěšení, které mívala z komunikace s jinými lidmi. Snímek s mimořádným citem pro detail i s vědomím, že součástí dramatu nejsou jen exponované situace, ale také chvíle ticha a nejistoty, staví příběh nevyrovnané dívky, kterou však nelze odsuzovat. Díky celkové pečlivosti a pochopení pro postavy jsou tváře v závěrečné scéně víc než figurami v dramatu. Jsou živé. (47th KVIFF)
    Žánry:Drama
    1
  • Jen trošku štěstí
    Jen trošku štěstí (2006)
    Film
    • VOYO
    • Google Play
    • iTunes
    Režisér filmu Jak ztratit kluka v 10 dnech tentokrát přináší “vtipnou komedii o záměně osudů” (KBWB-TV)! Lindsay Lohan září v roli Ashley – holky s největším štěstím na Manhattanu, kterou brzy zasáhne veliká změna. Když se totiž Ashley na jednom večírku políbí s Jakem, který jako magnet přitahuje smůlu, vše se obrací naruby. Ashley najednou stíhá jedna pohroma za druhou, zatímco Jake jde od úspěchu k úspěchu. A tak se Ashley vydává Jakea najít a získat své štěstí zpět. Při svém pátrání si ale uvědomuje, že ta strašná záměna osudů byla vlastně to nejlepší, co jí v životě mohlo potkat.
    58%
    Režisér filmu Jak ztratit kluka v 10 dnech tentokrát přináší “vtipnou komedii o záměně osudů” (KBWB-TV)! Lindsay Lohan září v roli Ashley – holky s největším štěstím na Manhattanu, kterou brzy zasáhne veliká změna. Když se totiž Ashley na jednom večírku políbí s Jakem, který jako magnet přitahuje smůlu, vše se obrací naruby. Ashley najednou stíhá jedna pohroma za druhou, zatímco Jake jde od úspěchu k úspěchu. A tak se Ashley vydává Jakea najít a získat své štěstí zpět. Při svém pátrání si ale uvědomuje, že ta strašná záměna osudů byla vlastně to nejlepší, co jí v životě mohlo potkat.
    2
  • Jiná perspektiva
    Jiná perspektiva (2007)
    Film
    Léta se skrýval za školní katedrou, kde se snažil zapomenout na svůj poslední případ. Mediálně přitažlivá série vražd ho vyčerpala fyzicky a hlavně psychicky. Teď se však detektiv Stan Aubray musí vrátit před světla reflektorů. Po nálezu oběšeného muže totiž Stanovi nadřízení trvají na tom, aby případ převzal právě on. Stan zhodnocuje všechny stopy a uvědomuje si, že se ocitl na stopě vraha, jehož vraždící metody jsou nečekaně podobné těm, se kterými se setkal při řešení děsivého případu před pěti lety. Domnělého vraha ale tehdy zastřelil. V zrcadle dnešních skutečností se však objevuje otázka: Byl to ten pravý muž?
    Žánry:Thriller
    54%
    Léta se skrýval za školní katedrou, kde se snažil zapomenout na svůj poslední případ. Mediálně přitažlivá série vražd ho vyčerpala fyzicky a hlavně psychicky. Teď se však detektiv Stan Aubray musí vrátit před světla reflektorů. Po nálezu oběšeného muže totiž Stanovi nadřízení trvají na tom, aby případ převzal právě on. Stan zhodnocuje všechny stopy a uvědomuje si, že se ocitl na stopě vraha, jehož vraždící metody jsou nečekaně podobné těm, se kterými se setkal při řešení děsivého případu před pěti lety. Domnělého vraha ale tehdy zastřelil. V zrcadle dnešních skutečností se však objevuje otázka: Byl to ten pravý muž?
    Žánry:Thriller
    3
  • Ve stínu pravdy
    Ve stínu pravdy (2006)
    Film
    • iTunes

    Je velkou životní pravdou, že nejvíce ošklivých věcí se stane lidem, kteří je nevyhledávají. Brenda Martin prostě jela domů z práce. Ve starém, ale oblíbeném autě se čtyřletým synem na zadním sedadle a vidinou klidného večera stráveného ve společnosti misky instantních nudlí a nudného televizního programu. Při průjezdu lesním úsekem těsně před svým domovem je však zastavena obyčejně vyhlížejícím a poměrně nenápadným mužem. Z toho se posléze vyklube hodně agresivní a rozhodně chtivý muž a než stačí Brenda něco namítnout, už se válí v bahně, poslouchá kvílení gum svého plechového miláčka a s ubrečenou tváří se jí chce vynadat celému světu - její syn totiž z auta nevystoupil. Pod obrovským emocionálním tlakem se dohrabe na policejní stanici, kde jí "uvítá" černošský detektiv Lorenzo Council a vyslechne její tragický příběh. Přestože mimo službu, okamžitě se dává do pátrání. Zprvu se zdá, že tenhle případ nebude tak těžký, ale postupem času se pátrání po čtyřletém chlapci zásadně komplikuje. Obyvatelům malého města se nelíbí, že černoch pomáhá bílé ženě a vyvolávají rasové nepokoje. Navíc se zdá, že Brenda našemu vyšetřovateli tají několik zcela zásadních faktů a ví toho o únosu mnohem víc, než ve skutečnosti naznačuje...

    Režie:Joe Roth
    49%

    Je velkou životní pravdou, že nejvíce ošklivých věcí se stane lidem, kteří je nevyhledávají. Brenda Martin prostě jela domů z práce. Ve starém, ale oblíbeném autě se čtyřletým synem na zadním sedadle a vidinou klidného večera stráveného ve společnosti misky instantních nudlí a nudného televizního programu. Při průjezdu lesním úsekem těsně před svým domovem je však zastavena obyčejně vyhlížejícím a poměrně nenápadným mužem. Z toho se posléze vyklube hodně agresivní a rozhodně chtivý muž a než stačí Brenda něco namítnout, už se válí v bahně, poslouchá kvílení gum svého plechového miláčka a s ubrečenou tváří se jí chce vynadat celému světu - její syn totiž z auta nevystoupil. Pod obrovským emocionálním tlakem se dohrabe na policejní stanici, kde jí "uvítá" černošský detektiv Lorenzo Council a vyslechne její tragický příběh. Přestože mimo službu, okamžitě se dává do pátrání. Zprvu se zdá, že tenhle případ nebude tak těžký, ale postupem času se pátrání po čtyřletém chlapci zásadně komplikuje. Obyvatelům malého města se nelíbí, že černoch pomáhá bílé ženě a vyvolávají rasové nepokoje. Navíc se zdá, že Brenda našemu vyšetřovateli tají několik zcela zásadních faktů a ví toho o únosu mnohem víc, než ve skutečnosti naznačuje...

    Režie:Joe Roth
    4