?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Stanislav Čumbál Rovný: Filmy a seriály

  • Pějme píseň dohola
    Pějme píseň dohola (1990)
    Film
    • VOYO
    • Canal+
    K prvním citovým i sexuálním zážitkům lze přijít různě, docela spolehlivé bývaly zejména pionýrské tábory, hojně pořádané za minulého režimu. Zjišťuje i poněkud vykulený praktikant, jenž se jedné takové akce účastní. Vznikla nahořklá komedie, zajisté přesná v jednotlivých detailech a postihující obvyklé táborové stereotypy, avšak v celkovém vyznění tvůrci - scénář napsali Jan Hřebejk a Petr Jarchovský - zápolí s určitým výrazovým zmatněním. Snímek režiséra (a později hlavně producenta) Ondřeje Trojana provázel až nespravedlivě přehlíživý postoj publika. (CS Film)
    Žánry:Komedie
    71%
    K prvním citovým i sexuálním zážitkům lze přijít různě, docela spolehlivé bývaly zejména pionýrské tábory, hojně pořádané za minulého režimu. Zjišťuje i poněkud vykulený praktikant, jenž se jedné takové akce účastní. Vznikla nahořklá komedie, zajisté přesná v jednotlivých detailech a postihující obvyklé táborové stereotypy, avšak v celkovém vyznění tvůrci - scénář napsali Jan Hřebejk a Petr Jarchovský - zápolí s určitým výrazovým zmatněním. Snímek režiséra (a později hlavně producenta) Ondřeje Trojana provázel až nespravedlivě přehlíživý postoj publika. (CS Film)
    Žánry:Komedie
    1
  • Postel
    Postel (1998)
    Film
    Říká se velmi nepřesně: Žijeme na tomto světě a jsme jenom lidé ... To ale není pravda. Žijeme totiž minimálně ve dvou světech: ve světě mužů a ve světě žen: a nejsme jenom lidé, ale jsme jenom muži a jsme jenom ženy. I když ... Existují dnes ještě vůbec muži? S Lubošem Urnou - čtyřicetiletým hlavním hrdinou filmu - se seznamujeme v okamžiku, kdy umírá a tedy tento svět opouští. Bezprostřední důvod jeho smrti je banální a tragikomický současně, stejně jako situace, ve které se tak stane. Dokonce by se mohlo říci, že Lubošův konec je podobný většině událostí v jeho životě. Od útlého mládí až po dospělý věk. Kdo je vlastně Luboš Urna? S jistou mírou nadsázky je možno říci, že jde o určitý charakteristický typ příslušníka mužského pokolení konce dvacátého století. V jistém slova smyslu je možno Luboše označit za předobraz či určitý prototyp velice pravděpodobného mužského živočišného druhu ve třetím tisíciletí. Luboš je, stručně řečeno, reprezentant ne vlastní vinou degenerujícího biologického druhu - mužů, které zcela ovlivnil, pohltil a si podmanil plíživě agresivní svět žen. Luboš se přitom nikterak nevymyká z průměru. Je učitelem, má rodinu, dvě děti, ale také značně vyvinutou citlivost a obrazotvornost, či přímo fantazii. Dalším charakteristickým rysem jeho života je skutečnost, že žije převážně ve světě žen.
    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Oskar Reif
    63%
    Říká se velmi nepřesně: Žijeme na tomto světě a jsme jenom lidé ... To ale není pravda. Žijeme totiž minimálně ve dvou světech: ve světě mužů a ve světě žen: a nejsme jenom lidé, ale jsme jenom muži a jsme jenom ženy. I když ... Existují dnes ještě vůbec muži? S Lubošem Urnou - čtyřicetiletým hlavním hrdinou filmu - se seznamujeme v okamžiku, kdy umírá a tedy tento svět opouští. Bezprostřední důvod jeho smrti je banální a tragikomický současně, stejně jako situace, ve které se tak stane. Dokonce by se mohlo říci, že Lubošův konec je podobný většině událostí v jeho životě. Od útlého mládí až po dospělý věk. Kdo je vlastně Luboš Urna? S jistou mírou nadsázky je možno říci, že jde o určitý charakteristický typ příslušníka mužského pokolení konce dvacátého století. V jistém slova smyslu je možno Luboše označit za předobraz či určitý prototyp velice pravděpodobného mužského živočišného druhu ve třetím tisíciletí. Luboš je, stručně řečeno, reprezentant ne vlastní vinou degenerujícího biologického druhu - mužů, které zcela ovlivnil, pohltil a si podmanil plíživě agresivní svět žen. Luboš se přitom nikterak nevymyká z průměru. Je učitelem, má rodinu, dvě děti, ale také značně vyvinutou citlivost a obrazotvornost, či přímo fantazii. Dalším charakteristickým rysem jeho života je skutečnost, že žije převážně ve světě žen.
    Žánry:DramaKomedie
    Režie:Oskar Reif
    2
  • Z pekla štěstí
    Z pekla štěstí (1999)
    Film
    Honza pracuje u sedláka, který má hodnou a pracovitou nevlastní dceru Markýtku a vlastní panovačnou a línou dceru Doru. Ta se o Honzu uchází, ale on dává přednost Markýtce, a tak, aby se pomstila, podplatí verbíře, aby Honzu vzali na vojnu a Markýtku vyžene z domu. Zatímco Honza uteče verbířům a spřátelí se s čerty, kteří mu darují kouzelný plášť neviditelnosti, plátýnko prostírající všemožné dobroty a brašnu, která ukrývá oddíl husarů, Markýtka odejde do města, ke kmotřičce sloužící v zámecké kuchyni. Stane se svědkem toho, jak zlý král Brambas, ucházející se o ruku princezny Eufrozíny, v hrůze prchne před drakem Bucifalem, který žije v podzemí zámku. Protože ují masa, což je v království zakázáno, je Markýtka odsouzena k smrti na popravišti. V poslední chvíli ji zachrání Honza se svými novými přáteli Kujbabou, Valihrachem a Hnipírkem a stejně snadno si pomocí kouzelných předmětů i vlastní odvaze a chytrosti poradí s vojáky i drakem Bucifalem, které na ně pošle král Lamprecht s princeznou Eufrozínou. Když vidí, že neuspěli, předstírají, že je Honza zachránil, odlákají ho od přátel na hrad, kde mu seberou kouzelné předměty a uvrhnou ho do hladomorny. A jako by to nestačilo, zmocní se král Brambas Markýtky, aby ji mohl vyměnit s Honzou za kouzelné předměty. Naštěstí mají pohádky šťastné konce a vyprávění o Honzovy a Markýtce není výjimkou.
    45%
    Honza pracuje u sedláka, který má hodnou a pracovitou nevlastní dceru Markýtku a vlastní panovačnou a línou dceru Doru. Ta se o Honzu uchází, ale on dává přednost Markýtce, a tak, aby se pomstila, podplatí verbíře, aby Honzu vzali na vojnu a Markýtku vyžene z domu. Zatímco Honza uteče verbířům a spřátelí se s čerty, kteří mu darují kouzelný plášť neviditelnosti, plátýnko prostírající všemožné dobroty a brašnu, která ukrývá oddíl husarů, Markýtka odejde do města, ke kmotřičce sloužící v zámecké kuchyni. Stane se svědkem toho, jak zlý král Brambas, ucházející se o ruku princezny Eufrozíny, v hrůze prchne před drakem Bucifalem, který žije v podzemí zámku. Protože ují masa, což je v království zakázáno, je Markýtka odsouzena k smrti na popravišti. V poslední chvíli ji zachrání Honza se svými novými přáteli Kujbabou, Valihrachem a Hnipírkem a stejně snadno si pomocí kouzelných předmětů i vlastní odvaze a chytrosti poradí s vojáky i drakem Bucifalem, které na ně pošle král Lamprecht s princeznou Eufrozínou. Když vidí, že neuspěli, předstírají, že je Honza zachránil, odlákají ho od přátel na hrad, kde mu seberou kouzelné předměty a uvrhnou ho do hladomorny. A jako by to nestačilo, zmocní se král Brambas Markýtky, aby ji mohl vyměnit s Honzou za kouzelné předměty. Naštěstí mají pohádky šťastné konce a vyprávění o Honzovy a Markýtce není výjimkou.
    3