?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Shirley Lau: Filmy a seriály

  • Fong juk
    Fong juk (2006)
    Film
    72%
    1
  • 2
  • Septet
    Septet (2021)
    Film

    Sedm klíčových režisérů hongkongské kinematografie natočilo sedm krátkých filmů oslavujících jejich rodné město. Premisa povídkového filmu Septet působí tváří v tvář aktuálním událostem v Hongkongu jako labutí píseň slavného města. Filmaři se tu ale otevřeně nezabývají současností, ale spíš pamětí a sentimenty, které vůči svému domovu cítí. Některé z povídek dýchají osobní nostalgií – Sammo Hung vypráví o mistru bojových umění cvičícím dětské žáky, významná osobnost hongkongské nové vlny Patrick Tam zase ztvárňuje milostnou zkušenost mladíka v osmdesátých letech. Naproti tomu Johnnie To, který celý projekt také inicioval a produkčně zaštítil, ve své povídce vtipně shrnul ekonomické turbulence, kterými město v posledních dekádách prošlo, a Tsui Hark si střihnul zábavnou metafilmovou hříčku. Kromě něj do sbírky přispěla i další zásadní postava hongkongské nové vlny Ann Hui, legenda bojových filmů Yuen Woo-ping a mistr akčních filmů Ringo Lam, který krátce po dokončení své povídky reflektující bouřlivé proměny samotné podoby města zemřel. Zastoupené osobnosti jsou všechny mezinárodně známé, ale také velmi vyhraněné, takže povídky střídají různé žánry, nálady i filmařské přístupy. Dohromady tak ale tvoří zprávu nejen o tom, jak stárnoucí generace režisérských hvězd vnímá minulost a dnešek Hongkongu, ale také připomínku, jak pestrá tamní kinematografie je. (Filmasia)

    61%

    Sedm klíčových režisérů hongkongské kinematografie natočilo sedm krátkých filmů oslavujících jejich rodné město. Premisa povídkového filmu Septet působí tváří v tvář aktuálním událostem v Hongkongu jako labutí píseň slavného města. Filmaři se tu ale otevřeně nezabývají současností, ale spíš pamětí a sentimenty, které vůči svému domovu cítí. Některé z povídek dýchají osobní nostalgií – Sammo Hung vypráví o mistru bojových umění cvičícím dětské žáky, významná osobnost hongkongské nové vlny Patrick Tam zase ztvárňuje milostnou zkušenost mladíka v osmdesátých letech. Naproti tomu Johnnie To, který celý projekt také inicioval a produkčně zaštítil, ve své povídce vtipně shrnul ekonomické turbulence, kterými město v posledních dekádách prošlo, a Tsui Hark si střihnul zábavnou metafilmovou hříčku. Kromě něj do sbírky přispěla i další zásadní postava hongkongské nové vlny Ann Hui, legenda bojových filmů Yuen Woo-ping a mistr akčních filmů Ringo Lam, který krátce po dokončení své povídky reflektující bouřlivé proměny samotné podoby města zemřel. Zastoupené osobnosti jsou všechny mezinárodně známé, ale také velmi vyhraněné, takže povídky střídají různé žánry, nálady i filmařské přístupy. Dohromady tak ale tvoří zprávu nejen o tom, jak stárnoucí generace režisérských hvězd vnímá minulost a dnešek Hongkongu, ale také připomínku, jak pestrá tamní kinematografie je. (Filmasia)

    3
  • 4