?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Massive Attack: Filmy a seriály

  • Utržený ze řetězu
    Utržený ze řetězu (2005)
    Film
    • Filmbox+
    • Canal+

    Příběh se odehrává v zachmuřeném Skotsku. Kruťák Bart vychoval z kluka Dannyho bojového otroka. Danny vyrůstá v kleci, živí se konzervami a na krku nosí obojek. Nemá vzdělání, mentálně je na tom jako desetileté dítě. Když mu ale Bart obojek odepne, dělá Danny to, co jediné se naučil - zabíjí. Bart Dannyho nasazuje do ilegálních zápasů a vydělává majlant. Bart: "Když je dostanete mladé, možnosti jsou nekonečné." Pak ale přijde bouračka. Bart skončí v komatu a Danny se ocitne u starého slepce, ladiče pian Sama ...

    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    76%

    Příběh se odehrává v zachmuřeném Skotsku. Kruťák Bart vychoval z kluka Dannyho bojového otroka. Danny vyrůstá v kleci, živí se konzervami a na krku nosí obojek. Nemá vzdělání, mentálně je na tom jako desetileté dítě. Když mu ale Bart obojek odepne, dělá Danny to, co jediné se naučil - zabíjí. Bart Dannyho nasazuje do ilegálních zápasů a vydělává majlant. Bart: "Když je dostanete mladé, možnosti jsou nekonečné." Pak ale přijde bouračka. Bart skončí v komatu a Danny se ocitne u starého slepce, ladiče pian Sama ...

    Žánry:AkčníDramaKrimiThriller
    1
  • Šimon kouzelník
    Šimon kouzelník (1999)
    Film
    Francouzská policie si do Paříže pozve k vyřešení tajemné vraždy známého maďarského visionáře a kouzelníka. Šimon lehce řeší komplikovaný případ, ale více ho zajímají jiné "věci", proto uzavírá bláznivou sázku s místním excentrikem a prožívá několik neobyčejných chvil v blízkosti půvabné studentky... Na Maďarském filmovém týdnu v roce 1999 získal tři ocenění: Cenu za režii (Ildikó Enyediová), Cenu za nejlepší kameru (Tibor Máthé) a Cenu za mužský herecký výkon (Péter Andorai).
    Žánry:Drama
    70%
    Francouzská policie si do Paříže pozve k vyřešení tajemné vraždy známého maďarského visionáře a kouzelníka. Šimon lehce řeší komplikovaný případ, ale více ho zajímají jiné "věci", proto uzavírá bláznivou sázku s místním excentrikem a prožívá několik neobyčejných chvil v blízkosti půvabné studentky... Na Maďarském filmovém týdnu v roce 1999 získal tři ocenění: Cenu za režii (Ildikó Enyediová), Cenu za nejlepší kameru (Tibor Máthé) a Cenu za mužský herecký výkon (Péter Andorai).
    Žánry:Drama
    2
  • Bullet Boy
    Bullet Boy (2004)
    Film
    Tvůrce dokumentárních filmů Saul Dibb a spoluscenáristka Catherine R. Johnsonová, která v minulosti působila jako sociální pracovnice v londýnské ženské věznici Holloway, přinášejí autentické a odvážné drama Bullet Boy. Ashley Walters, který v reálném životě strávil sedm měsíců ve vězení pro mladistvé provinilce za držení zbraně, hraje devatenáctiletého Rickyho, jenž se právě vrátil z vazby domů do Hackney ve východním Londýně. Je rozhodnut neupadnout zpátky do destruktivních tenat minulého života. Když si však jeho nejlepší přítel Wisdom u něj schová pistoli a zatáhne ho do konfliktu s místními výrostky, vypadá jeho rozchod s minulostí bledě. Matka si s ním již vytrpěla svoje, zoufá si nad jeho budoucností a je pevně rozhodnuta nenechat svého druhého syna, dvanáctiletého Curtise (neherec Luke Fraser), jít stejnou cestou, jakou šel Ricky. Tragicky zabarvené drama o machismu, zbraních a zkušenosti chudého „černého“ Londýna podtrhují silné herecké výkony a autentické dialogy.
    Žánry:Drama
    Režie:Saul Dibb
    66%
    Tvůrce dokumentárních filmů Saul Dibb a spoluscenáristka Catherine R. Johnsonová, která v minulosti působila jako sociální pracovnice v londýnské ženské věznici Holloway, přinášejí autentické a odvážné drama Bullet Boy. Ashley Walters, který v reálném životě strávil sedm měsíců ve vězení pro mladistvé provinilce za držení zbraně, hraje devatenáctiletého Rickyho, jenž se právě vrátil z vazby domů do Hackney ve východním Londýně. Je rozhodnut neupadnout zpátky do destruktivních tenat minulého života. Když si však jeho nejlepší přítel Wisdom u něj schová pistoli a zatáhne ho do konfliktu s místními výrostky, vypadá jeho rozchod s minulostí bledě. Matka si s ním již vytrpěla svoje, zoufá si nad jeho budoucností a je pevně rozhodnuta nenechat svého druhého syna, dvanáctiletého Curtise (neherec Luke Fraser), jít stejnou cestou, jakou šel Ricky. Tragicky zabarvené drama o machismu, zbraních a zkušenosti chudého „černého“ Londýna podtrhují silné herecké výkony a autentické dialogy.
    Žánry:Drama
    Režie:Saul Dibb
    3
  • Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem
    Všichni kdo mě mají rádi pojedou vlakem (1998)
    Film

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    60%

    Skutečným autorem mnohoznačného prohlášení byl sice krátce před smrtí francouzský režisér François Reichenbach, jeho přítelkyně, scenáristka Danièle Thompsonová, si ho ovšem vypůjčila nejen pro název snímku, jehož je spoluautorkou, ale i jako klíč k němu. Vložila ho do úst malíře Jeana-Baptista Emmericha, který svými posledními slovy vyzval blízké, příbuzné a přátele, aby ho tímto neobvyklým způsobem doprovodili na cestě do Limoges, kde si přál být pohřben. Ale snad ještě dřív, než vlak vyjede ze Slavkovského nádraží, začíná být zřejmé, že charizmatický Jean-Baptist byl zaživa patrně také neobyčejně zlomyslný, manipulativní a snad i krutý. Podařilo se totiž shromáždit na jednom místě lidi, které miloval, jimiž se milovat nechával a jejichž rivalitu o svou přízeň s chutí rozdmýchával. Nastupuje historik umění a jeho milenec, stárnoucí žena, přesvědčená, že byla nebožtíkovou jedinou láskou, synovec s odcizenou manželkou, bývalí milenci, přátelé... Takřka tucet postav, které se v omezeném prostoru, roztřeseném jako jejich pocity, vydávají na cestu, se tak stává obětí posledního žertu muže, jenž cestuje v zapečetěné rakvi – autem. Cesta vlakem, pohřeb na „největším hřbitově na světě“ a konečně „svačina“ v rozlehlém rodinném domě. To jsou tři dějství, do nichž scenáristé Chéreau a Thompsonová rozdělili výtečně rozehrané (a na Césara zrežírované) melodrama, v němž se smuteční slavnost stává nejen katalyzátorem vztahu k nebožtíkovi, ale i tavicím kotlem osobních a vztahových problémů všech zúčastněných. [44. MFFKV 2009]

    Žánry:DramaLGBTQ+
    4