?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Urszula Antoniak: Filmy a seriály

  • Planeta nezadaných
    Planeta nezadaných (2016)
    Film
    • VOYO
    Ania (Agnieszka Więdłocha) je mladá romantická, ale nepříliš sebejistá učitelka, která hledá ideálního partnera na internetových seznamkách. Shodou okolností večer na Valentýna potkává moderátora Tomka (Maciej Stuhr), který moderuje populární, ale kontroverzní talkshow. Tomek obdivuje její nenapravitelný romantismus a navrhne jí, aby se stala hrdinkou jeho show - ona si bude domlouvat rande přes internet a on ve svém programu ukáže skutečnou tvář mužů flirtujících na síti a současně naivitu žen hledajících tam svůj ideál. Bláznivá rande Ani se rychle stanou velkým hitem. Avšak jednoho dne se Ania nečekaně setká s ideálním mužem - Antonym (Michael Czernecki). Tomek je nucen svojí arogantní šéfovou (Ewa Blaszczyk) držet sledovanost programu, proto se mu Ani zamilovanost (Ania má s Tomkem dohodu, že pokud se zamiluje, z programu odejde) vůbec nehodí, ale je to pouze snížená sledovanost, co Tomkovi vadí, nebo je za tím i něco jiného?
    69%
    Ania (Agnieszka Więdłocha) je mladá romantická, ale nepříliš sebejistá učitelka, která hledá ideálního partnera na internetových seznamkách. Shodou okolností večer na Valentýna potkává moderátora Tomka (Maciej Stuhr), který moderuje populární, ale kontroverzní talkshow. Tomek obdivuje její nenapravitelný romantismus a navrhne jí, aby se stala hrdinkou jeho show - ona si bude domlouvat rande přes internet a on ve svém programu ukáže skutečnou tvář mužů flirtujících na síti a současně naivitu žen hledajících tam svůj ideál. Bláznivá rande Ani se rychle stanou velkým hitem. Avšak jednoho dne se Ania nečekaně setká s ideálním mužem - Antonym (Michael Czernecki). Tomek je nucen svojí arogantní šéfovou (Ewa Blaszczyk) držet sledovanost programu, proto se mu Ani zamilovanost (Ania má s Tomkem dohodu, že pokud se zamiluje, z programu odejde) vůbec nehodí, ale je to pouze snížená sledovanost, co Tomkovi vadí, nebo je za tím i něco jiného?
    1
  • 2
  • Modré světlo
    Modré světlo (2011)
    Film
    Zdravotní sestra Marian, asketická čtyřicátnice introvertního založení, se s oddaností věnuje své práci, jež jí umožňuje být mnohdy poslední osobou, kterou těžce nemocní a umírající mohou spatřit. Občas na sebe dokonce vezme roli spasitelky a ukrátí pacientovi utrpení. Tyto okamžiky, kdy může být doslova na dotek smrti, představují pro Marian neodolatelná setkání s absolutní intimitou. Mimo „bezpečí" nemocnice žije Marian spíše uzavřený, samotářský život a své city násilně potlačuje. Ovšem pouze do okamžiku, kdy během náhodně sdíleného voyeurského aktu pocítí silnou přitažlivost k neznámému muži. Netrpělivě očekávaný druhý snímek mladé režisérky, který se na nedávném festivalu v Cannes dočkal extrémních reakcí, nabízí radikální filmový esej na téma samoty a zároveň vizuálně vytříbený, v ocelově modrých kompozicích „vykreslený" portrét emocionálně narušené ženy (vynikající Bien de Moorová), která se v klíčovém momentu svého dosavadního života podvolí nebezpečné touze. (46th KVIFF)
    Žánry:Drama
    60%
    Zdravotní sestra Marian, asketická čtyřicátnice introvertního založení, se s oddaností věnuje své práci, jež jí umožňuje být mnohdy poslední osobou, kterou těžce nemocní a umírající mohou spatřit. Občas na sebe dokonce vezme roli spasitelky a ukrátí pacientovi utrpení. Tyto okamžiky, kdy může být doslova na dotek smrti, představují pro Marian neodolatelná setkání s absolutní intimitou. Mimo „bezpečí" nemocnice žije Marian spíše uzavřený, samotářský život a své city násilně potlačuje. Ovšem pouze do okamžiku, kdy během náhodně sdíleného voyeurského aktu pocítí silnou přitažlivost k neznámému muži. Netrpělivě očekávaný druhý snímek mladé režisérky, který se na nedávném festivalu v Cannes dočkal extrémních reakcí, nabízí radikální filmový esej na téma samoty a zároveň vizuálně vytříbený, v ocelově modrých kompozicích „vykreslený" portrét emocionálně narušené ženy (vynikající Bien de Moorová), která se v klíčovém momentu svého dosavadního života podvolí nebezpečné touze. (46th KVIFF)
    Žánry:Drama
    3
  • 4
  • Zóna nahoty
    Zóna nahoty (2014)
    Film

    Očekávání, naplnění a zklamání jsou fragmenty lásky, které tvoří základní linii děje. Radikální filmová esej nabízí komplexní pohled na ženskou touhu a detailní průzkum intimity dvou dospívajících dívek, jež od sebe dělí původ i společenská vrstva. Avšak v prostorách ženské sauny, kde vzájemná touha postupně sílí, jsou si dívky rovny. Probouzející se vztah je představen beze slov, jež jsou nahrazeny mluvou gest a pohledů. Díky absenci dialogů se film stává univerzálním, obdobně jako touha mužů a žen. Hypnotický portrét ženské přitažlivosti a smyslného svádění je elektrizující a vizuálně vytříbený stejně jako předchozí film režisérky Code Blue (2011). (Febiofest)

    Žánry:Drama
    51%

    Očekávání, naplnění a zklamání jsou fragmenty lásky, které tvoří základní linii děje. Radikální filmová esej nabízí komplexní pohled na ženskou touhu a detailní průzkum intimity dvou dospívajících dívek, jež od sebe dělí původ i společenská vrstva. Avšak v prostorách ženské sauny, kde vzájemná touha postupně sílí, jsou si dívky rovny. Probouzející se vztah je představen beze slov, jež jsou nahrazeny mluvou gest a pohledů. Díky absenci dialogů se film stává univerzálním, obdobně jako touha mužů a žen. Hypnotický portrét ženské přitažlivosti a smyslného svádění je elektrizující a vizuálně vytříbený stejně jako předchozí film režisérky Code Blue (2011). (Febiofest)

    Žánry:Drama
    5