?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Lee LeMay: Filmy a seriály

  • Tabu
    Tabu (1980)
    FilmRole: Charlie

    Dráždivé sexuální melodrama, pod nímž je podepsaný manželský tvůrčí tandem Helene Terrie (scénář) a Kirdy Stevens (režie), představuje jeden z nejpopulárnějších titulů zlaté éry americké porno produkce. Vyprávění o ženě ve středních letech, která po odchodu manžela prochází nelehkým obdobím, až následně zahoří touhou k devatenáctiletému synovi, se vyhýbá prvoplánové exploatační skandálnosti. Naopak rozehrává vzrušující, citlivý i úsměvně rozverný pohled na klasickou sexuální fantazii o mladším muži a starší ženě a současně satirizuje svět amerických předměstí, který navzdory úhledným fasádám a středostavovské spořádanosti žije cele pohlcen slastí. Hlavní role se zhostila jedna z herecky nejtalentovanějších a nejcharismatičtějších porno hvězd, dráždivá Kay Parker. V době natáčení jí bylo třicet šest a následně přiznala, že s o osm let mladším představitelem syna Mikem Rangerem k sobě cítili intenzivní přitažlivost, což se náležitě promítlo do atmosféry jejich společných scén. Tato role Kay Parker katapultovala ke statutu porno bohyně a ustanovila ji jako prototyp populární kategorie MILF (Mother I'd Like to Fuck). Tabu se stalo dobovou senzací a patří mezi nejvýdělečnější filmy všech dob; svého času ve videopůjčovnách a prodejnách dalece zastiňovalo i Hvězdné války. Odlehčené rajcovní zpracování sexuálních vztahů mezi staršími zkušenými ženami a mladíky se následně stalo standardem porna až do současnosti, ale v neexplicitní podobě ovlivnilo také Hollywood, který se na popularitě tématu pokoušel přiživit filmy jako Třída (1983) s Jacqueline Bisset. (Festival otrlého diváka)

    69%

    Dráždivé sexuální melodrama, pod nímž je podepsaný manželský tvůrčí tandem Helene Terrie (scénář) a Kirdy Stevens (režie), představuje jeden z nejpopulárnějších titulů zlaté éry americké porno produkce. Vyprávění o ženě ve středních letech, která po odchodu manžela prochází nelehkým obdobím, až následně zahoří touhou k devatenáctiletému synovi, se vyhýbá prvoplánové exploatační skandálnosti. Naopak rozehrává vzrušující, citlivý i úsměvně rozverný pohled na klasickou sexuální fantazii o mladším muži a starší ženě a současně satirizuje svět amerických předměstí, který navzdory úhledným fasádám a středostavovské spořádanosti žije cele pohlcen slastí. Hlavní role se zhostila jedna z herecky nejtalentovanějších a nejcharismatičtějších porno hvězd, dráždivá Kay Parker. V době natáčení jí bylo třicet šest a následně přiznala, že s o osm let mladším představitelem syna Mikem Rangerem k sobě cítili intenzivní přitažlivost, což se náležitě promítlo do atmosféry jejich společných scén. Tato role Kay Parker katapultovala ke statutu porno bohyně a ustanovila ji jako prototyp populární kategorie MILF (Mother I'd Like to Fuck). Tabu se stalo dobovou senzací a patří mezi nejvýdělečnější filmy všech dob; svého času ve videopůjčovnách a prodejnách dalece zastiňovalo i Hvězdné války. Odlehčené rajcovní zpracování sexuálních vztahů mezi staršími zkušenými ženami a mladíky se následně stalo standardem porna až do současnosti, ale v neexplicitní podobě ovlivnilo také Hollywood, který se na popularitě tématu pokoušel přiživit filmy jako Třída (1983) s Jacqueline Bisset. (Festival otrlého diváka)

    1
  • 2
  • 3