?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Dan Loghin: Filmy a seriály

  • Elves
    Elves (2021)
    Seriál
    • Netflix

    Na odlehlém dánském ostrově chce rodina z města strávit klidné Vánoce. Brzy ale zjistí, že kromě obyvatel ostrova jsou na pevnině i elfové, kteří mají k těm pohádkovým skutečně daleko. Jsou to krvelačné bestie, které netoužíte potkat. Jenže, když malá dcerka z městské rodiny najde poraněného elfa, vezme ho domů, aby mu pomohla, nastane na ostrově panika. Život každého člověka je rázem v ohrožení a začíná boj o přežití.

    Žánry:DramaHororRodinný
    Režie:Roni Ezra
    61%

    Na odlehlém dánském ostrově chce rodina z města strávit klidné Vánoce. Brzy ale zjistí, že kromě obyvatel ostrova jsou na pevnině i elfové, kteří mají k těm pohádkovým skutečně daleko. Jsou to krvelačné bestie, které netoužíte potkat. Jenže, když malá dcerka z městské rodiny najde poraněného elfa, vezme ho domů, aby mu pomohla, nastane na ostrově panika. Život každého člověka je rázem v ohrožení a začíná boj o přežití.

    Žánry:DramaHororRodinný
    Režie:Roni Ezra
    1
  • Unge år: Erik Nietzsche sagaen del 1, De
    Unge år: Erik Nietzsche sagaen del 1, De (2007)
    Film
    Erik Nietzsche je inteligentní, ale v mnoha ohledech plachý a nezkušený mladý muž, který věří, že je předurčen stát se filmovým režisérem. Na sklonku sedmdesátých let je přijat do Dánské státní filmové školy, a vstupuje tak do světa nerudných profesorů, podivných spolužáků a nepsaných pravidel. Pro mladého hrdinu nastává radostné období, které je však zároveň plné úzkosti. Erik si ve filmovém průmyslu čím dál více připadá jako cizinec. Prožívá konflikty s odborovými svazy i vztah se seběvedomou panovačnou ženou, která odmítá závazky. Drama plné komických prvků - břitký obraz nadutého, ale zábavného světa filmu, který se náš mladý hrdina chystá záhy dobýt. [Scénář napsal a role vypravěče se zhostil osobně Erik Nietzsche (Lars von Trier)] (dfi.dk)
    Žánry:DramaKomedie
    61%
    Erik Nietzsche je inteligentní, ale v mnoha ohledech plachý a nezkušený mladý muž, který věří, že je předurčen stát se filmovým režisérem. Na sklonku sedmdesátých let je přijat do Dánské státní filmové školy, a vstupuje tak do světa nerudných profesorů, podivných spolužáků a nepsaných pravidel. Pro mladého hrdinu nastává radostné období, které je však zároveň plné úzkosti. Erik si ve filmovém průmyslu čím dál více připadá jako cizinec. Prožívá konflikty s odborovými svazy i vztah se seběvedomou panovačnou ženou, která odmítá závazky. Drama plné komických prvků - břitký obraz nadutého, ale zábavného světa filmu, který se náš mladý hrdina chystá záhy dobýt. [Scénář napsal a role vypravěče se zhostil osobně Erik Nietzsche (Lars von Trier)] (dfi.dk)
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • Weltverbesserungsmassnahmen
    Weltverbesserungsmassnahmen (2005)
    Film
    Snímek zkoumá s kamennou tváří různé utopické ideály. Mohou vyhlížet jako jednoduchá, univerzálně použitelná řešení, ale stačí, aby se zkřížily s německou důkladností, a hned začnou vypadat notně surreálně. Tento výjimečně vtipný pseudodokument ve stylu Christophera Guesta, který byl natočen takřka s nulovým rozpočtem, naznačuje, v čem spočívá všelék pro naši nepokojnou dobu. Film je výtvorem studentů umění Jörna Hintzera a Jakoba Hüfnera, jejichž motto uváděné v promomateriálech k filmu zní: Potřebujeme více maniaků, kteří by měli odvahu jít za svou myšlenkou, byť by se jevila jako naprosto nesmyslná. Herecké výkony jsou svou uměřenou nemotorností zcela realistické, a nejvíce tak připomínají nedávnou generaci šílených amerických televizních reklam na automobilová havarijní pojištění s mluvícím ještěrem. (MFF Karlovy Vary)
    58%
    Snímek zkoumá s kamennou tváří různé utopické ideály. Mohou vyhlížet jako jednoduchá, univerzálně použitelná řešení, ale stačí, aby se zkřížily s německou důkladností, a hned začnou vypadat notně surreálně. Tento výjimečně vtipný pseudodokument ve stylu Christophera Guesta, který byl natočen takřka s nulovým rozpočtem, naznačuje, v čem spočívá všelék pro naši nepokojnou dobu. Film je výtvorem studentů umění Jörna Hintzera a Jakoba Hüfnera, jejichž motto uváděné v promomateriálech k filmu zní: Potřebujeme více maniaků, kteří by měli odvahu jít za svou myšlenkou, byť by se jevila jako naprosto nesmyslná. Herecké výkony jsou svou uměřenou nemotorností zcela realistické, a nejvíce tak připomínají nedávnou generaci šílených amerických televizních reklam na automobilová havarijní pojištění s mluvícím ještěrem. (MFF Karlovy Vary)
    3