?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Antonello Resch: Filmy a seriály

  • Umučení Krista
    Umučení Krista (2004)
    Film
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    71%
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    1
  • Prendimi l'anima
    Prendimi l'anima (2002)
    Film
    69%
    2
  • Adagio
    Adagio (2023)
    Film
    • Netflix
    Po dvou hollywoodských projektech se režisér Stefano Sollima navrací do rodné Itálie, aby dokončil volnou kriminální trilogii z prostředí Říma. Po filmech ACAB: Všichni policajti jsou parchanti a Suburra přichází s temným závěrem s názvem Adagio, které přináší ukázkový příběh pomsty a vykoupení, na jehož konci nečeká nic než zmar a bezvýchodnost. Snímek byl součástí soutěže festivalu v Benátkách 2023.
    Žánry:Krimi
    62%
    Po dvou hollywoodských projektech se režisér Stefano Sollima navrací do rodné Itálie, aby dokončil volnou kriminální trilogii z prostředí Říma. Po filmech ACAB: Všichni policajti jsou parchanti a Suburra přichází s temným závěrem s názvem Adagio, které přináší ukázkový příběh pomsty a vykoupení, na jehož konci nečeká nic než zmar a bezvýchodnost. Snímek byl součástí soutěže festivalu v Benátkách 2023.
    Žánry:Krimi
    3