?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

G. Zaichkin: Filmy a seriály

  • Anna na krku
    Anna na krku (1954)
    Film

    Sovětský barevný film je natočen podle povídky A. P. Čechova (od jehož smrti letos uplynulo padesát let), napsané v r. 1895. V prostém příběhu, který by se pod perem mnohého jiného stal docela banální literární záležitostí, zobrazil Čechov s mohutnou kritickou silou, jak zhoubně působí moc peněz na jednáni člověka, na jeho charakter. Je to příběh o mladé dívce, která se provdala pro peníze za starého člověka, aby zachránila rodinu i sebe před bídou. Když však pozná vliv své krásy a najde cesty, jak využívat manželova bohatství, zapomíná na svůj život, její charakter se stává čím dál cyničtější, zvolna, ale jistě se z ni vyvíjí lehkovážná kurtisána, která nakonec nedokáže věnovat byť pohled otci a malým bratrům, vyhozeným z bytu na ulici. Přesto, že film v určitém směru nevystihuje Čechovův kritický záměr, je to jeden z nejlepších sovětských snímků, jaký jsme v poslední době viděli. (FILMOVÝ PŘEHLED 42 / 1954)

    69%

    Sovětský barevný film je natočen podle povídky A. P. Čechova (od jehož smrti letos uplynulo padesát let), napsané v r. 1895. V prostém příběhu, který by se pod perem mnohého jiného stal docela banální literární záležitostí, zobrazil Čechov s mohutnou kritickou silou, jak zhoubně působí moc peněz na jednáni člověka, na jeho charakter. Je to příběh o mladé dívce, která se provdala pro peníze za starého člověka, aby zachránila rodinu i sebe před bídou. Když však pozná vliv své krásy a najde cesty, jak využívat manželova bohatství, zapomíná na svůj život, její charakter se stává čím dál cyničtější, zvolna, ale jistě se z ni vyvíjí lehkovážná kurtisána, která nakonec nedokáže věnovat byť pohled otci a malým bratrům, vyhozeným z bytu na ulici. Přesto, že film v určitém směru nevystihuje Čechovův kritický záměr, je to jeden z nejlepších sovětských snímků, jaký jsme v poslední době viděli. (FILMOVÝ PŘEHLED 42 / 1954)

    1