?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Vlasta Kolbasová: Filmy a seriály

  • Vrah skrývá tvář
    Vrah skrývá tvář (1966)
    Film
    • VOYO
    V lese nedaleko Drnovic je objevena mrtvola mladé ošetřovatelky Marcely Brychové. Na místo přijíždějí zkušení kriminalisté mjr. Kalaš a npor. Varga, kteří přebírají případ od místního policisty por. Loudy. Dozvědí se, že už před třemi měsíci tu někdo úderem do hlavy zabil jinou mladou ženu. Rozbíhá se obvyklý a velmi namáhavý kolotoč vyšetřování, protože podezřelých je mnoho a slepých cest ještě více. Policisté postupně prověřují jednoho podezřelého za druhým a podaří se jim najít i Marcelina neznámého milence. Zdá se však, že žádná ze stop nevede k pachateli. V okamžiku, kdy se zdá, že pátrání definitivně uvízne na mrtvém bodě, je objevena další mrtvá. Kriminalisté se odhodlají k riskantnímu kroku...
    Žánry:DramaKrimi
    79%
    V lese nedaleko Drnovic je objevena mrtvola mladé ošetřovatelky Marcely Brychové. Na místo přijíždějí zkušení kriminalisté mjr. Kalaš a npor. Varga, kteří přebírají případ od místního policisty por. Loudy. Dozvědí se, že už před třemi měsíci tu někdo úderem do hlavy zabil jinou mladou ženu. Rozbíhá se obvyklý a velmi namáhavý kolotoč vyšetřování, protože podezřelých je mnoho a slepých cest ještě více. Policisté postupně prověřují jednoho podezřelého za druhým a podaří se jim najít i Marcelina neznámého milence. Zdá se však, že žádná ze stop nevede k pachateli. V okamžiku, kdy se zdá, že pátrání definitivně uvízne na mrtvém bodě, je objevena další mrtvá. Kriminalisté se odhodlají k riskantnímu kroku...
    Žánry:DramaKrimi
    1
  • Strach
    Strach (1964)
    Film
    • VOYO
    68%
    2
  • Hotel pro cizince
    Hotel pro cizince (1966)
    Film
    • VOYO
    • Canal+
    60. leta přinesla české kinematografii nejen vzedmutí kritického pohledu na sociální i politickou situaci, nejen zájem o mistrně postiženou všední existenci úplně obyčejných lidiček, ale také experimentující hledání nového tvaru, nových vypravěčských metod. Jeden z nejvýraznějších pokusů podnikl Antonín Máša filmem Hotel pro cizince. V stísněných prostorách kdysi nepochybně honosného penzionu se odehrává příběh mladého nadějného básníka, jenž byl nalezen zavražděný. Sledujeme tak jakousi rekonstrukci jeho osudů, jak je zachycuje dochovaný deník, spleť snově podivných událostí, k nimž se jen obtížně hledá výkladový klíč. Máša natočil jakousi svéráznou tragikomedii, v obrazové složce hojně inspirovanou secesí, ale také odkazem Franze Kafky. S odstupem času však snadno postřehneme neživotnou spekulativnost. Pojetí, které zpochybňuje hodnověrnost lidského vnímání i plnou poznatelnost dění kolem nás, prozrazuje módní vliv některých filmů francouzské nové vlny, zejména Loni v Marienbadu. Výsledkem je však pouhé epigonství.
    Žánry:DramaKomedie
    65%
    60. leta přinesla české kinematografii nejen vzedmutí kritického pohledu na sociální i politickou situaci, nejen zájem o mistrně postiženou všední existenci úplně obyčejných lidiček, ale také experimentující hledání nového tvaru, nových vypravěčských metod. Jeden z nejvýraznějších pokusů podnikl Antonín Máša filmem Hotel pro cizince. V stísněných prostorách kdysi nepochybně honosného penzionu se odehrává příběh mladého nadějného básníka, jenž byl nalezen zavražděný. Sledujeme tak jakousi rekonstrukci jeho osudů, jak je zachycuje dochovaný deník, spleť snově podivných událostí, k nimž se jen obtížně hledá výkladový klíč. Máša natočil jakousi svéráznou tragikomedii, v obrazové složce hojně inspirovanou secesí, ale také odkazem Franze Kafky. S odstupem času však snadno postřehneme neživotnou spekulativnost. Pojetí, které zpochybňuje hodnověrnost lidského vnímání i plnou poznatelnost dění kolem nás, prozrazuje módní vliv některých filmů francouzské nové vlny, zejména Loni v Marienbadu. Výsledkem je však pouhé epigonství.
    Žánry:DramaKomedie
    3
  • Všude žijí lidé
    Všude žijí lidé (1960)
    Film
    64%
    4
  • Místenka bez návratu
    Místenka bez návratu (1964)
    Film
    61%
    5
  • 6