?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Emanuel Michael: Filmy a seriály

  • Co děláme v temnotách
    Co děláme v temnotách (2014)
    Film
    77%
    1
  • Kluk
    Kluk (2010)
    Film

    Druhý celovečerní film novozélandského kouzelníka Taiky Waititiho je trpce humorným příběhem s autobiografickými prvky, v němž se tvůrce ohlíží za svým dospíváním v nepříznivém sociálním prostředí. Titulní mladý hrdina nemá valné životní vyhlídky a je stahován ke dnu vlastním neúspěšným otcem (jehož hraje samotný Waititi), který po propuštění z vězení přijel, jen aby našel zakopané peníze, ale přesto je plný dětských ideálů a snů a snaží se vydobýt si výrazné postavení mezi svými vrstevníky.

    Žánry:DramaKomedieRetro
    75%

    Druhý celovečerní film novozélandského kouzelníka Taiky Waititiho je trpce humorným příběhem s autobiografickými prvky, v němž se tvůrce ohlíží za svým dospíváním v nepříznivém sociálním prostředí. Titulní mladý hrdina nemá valné životní vyhlídky a je stahován ke dnu vlastním neúspěšným otcem (jehož hraje samotný Waititi), který po propuštění z vězení přijel, jen aby našel zakopané peníze, ale přesto je plný dětských ideálů a snů a snaží se vydobýt si výrazné postavení mezi svými vrstevníky.

    Žánry:DramaKomedieRetro
    2
  • A Late Quartet
    A Late Quartet (2012)
    Film
    Když si oblíbený čelista jednoho renomovaného smyčcového kvarteta vyslechne osudovou lékařskou diagnózu, budoucnost souboru je najednou velice nejistá: potlačené emoce, soupeřící ega a nekontrolovatelné vášně mohou ohrozit letité přátelství a spolupráci. Když se chystají odehrát koncert k jejich pětadvacátému výročí – který podle všeho má být i jejich posledním – je to právě síla hudby, která jim pomůže zachovat jejich odkaz. Inspirací i strukturou filmu je Beethovenovův Opus 131 pro smyčcový krvartet c moll, jež vzdává hold komorní hudbě a kulturnímu dění v New Yorku.
    70%
    Když si oblíbený čelista jednoho renomovaného smyčcového kvarteta vyslechne osudovou lékařskou diagnózu, budoucnost souboru je najednou velice nejistá: potlačené emoce, soupeřící ega a nekontrolovatelné vášně mohou ohrozit letité přátelství a spolupráci. Když se chystají odehrát koncert k jejich pětadvacátému výročí – který podle všeho má být i jejich posledním – je to právě síla hudby, která jim pomůže zachovat jejich odkaz. Inspirací i strukturou filmu je Beethovenovův Opus 131 pro smyčcový krvartet c moll, jež vzdává hold komorní hudbě a kulturnímu dění v New Yorku.
    3
  • Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona
    Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona (2013)
    Film

    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ztrácí schopnost pochopit jeden druhého. Ve snímku Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Ve filmu a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)

    Žánry:Drama
    Režie:Ned Benson
    69%

    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ztrácí schopnost pochopit jeden druhého. Ve snímku Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Ve filmu a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)

    Žánry:Drama
    Režie:Ned Benson
    4
  • Orel kontra žralok
    Orel kontra žralok (2007)
    Film
    Ona není hezká, on je podivný. Lily je samotářka, která nikam nezapadá, ale to se může změnit. Jarrod je bojovníkem ve svém vlastním světě. Myslí, že je statečný a mocný a přitom je slepý k tomu, jak jej Lily zbožňuje. Ale to se může změnit. Lily vrazí na párty Jarroda, skončí v jeho rodném městě a sehraje hlavní roli v jeho pekelném plánu zmlátit tyrana ze střední školy. Vyříkají si to s odcizenou rodinou a přáteli, aby zjistili, že skutečný nepřítel může být v zrcadle. V hlavní roli Jemaine Clement z úspěšného kultovního seriálu Flight of the Conchords. (Kiwi Film Fest)
    68%
    Ona není hezká, on je podivný. Lily je samotářka, která nikam nezapadá, ale to se může změnit. Jarrod je bojovníkem ve svém vlastním světě. Myslí, že je statečný a mocný a přitom je slepý k tomu, jak jej Lily zbožňuje. Ale to se může změnit. Lily vrazí na párty Jarroda, skončí v jeho rodném městě a sehraje hlavní roli v jeho pekelném plánu zmlátit tyrana ze střední školy. Vyříkají si to s odcizenou rodinou a přáteli, aby zjistili, že skutečný nepřítel může být v zrcadle. V hlavní roli Jemaine Clement z úspěšného kultovního seriálu Flight of the Conchords. (Kiwi Film Fest)
    5
  • Zmizení Eleanor Rigbyové: On
    Zmizení Eleanor Rigbyové: On (2013)
    Film

    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ve filmu Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Ve druhém snímku a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pak pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)

    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Ned Benson
    68%

    Jak je možné různě vnímat stejný příběh a krizi vztahu dvou lidí? Jak se liší jeho a její pohled na jednu a tutéž událost? Jak odlišné mohou vnímat společně prožitou tragédii? Odpověď hledá ojedinělý a ambiciózní koncept jednoho příběhu ve dvou filmech, jejichž název se liší jen jedním písmenkem: Zmizení Eleanor Rigbyové: On a Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona. Díky nim můžeme sledovat subjektivní prožívání lásky, emocí a vyrovnávání se s osobní tragédií. Režisér a scenárista Ned Benson natočil najednou dva filmy vyprávějící jeden a ten samý příběh, příběh dvou mladých lidí, Conora a Eleanor. Prožívají opravdovou lásku a štěstí. Společný život a radost z něj ale nečekaně protne osobní tragédie, na kterou nebyli a ani nemohli být připraveni. Jejich do té chvíle pevný vztah se v tom okamžiku hroutí. Conor a Eleanor na stejnou událost reagují pro ně nečekaně odlišným způsobem. Jsou zmatení, cítí se být druhým nepochopení a opuštění. Ve filmu Zmizení Eleanor Rigbyové: On, věnovaném především subjektivnímu pohledu Conora, sledujeme jeho usilovnou snahu spojit se s Eleanor, překonat vzájemné odcizení a společně obnovit jejich dříve tak intenzivní lásku. Ve druhém snímku a zároveň tomtéž příběhu, Zmizení Eleanor Rigbyové: Ona, pak pozorujeme Eleanor, která se snaží překročit trosky zničeného vztahu a svým odchodem z něj najít sama sebe a ztracenou životní rovnováhu. Tyto dva subjektivně popisované pohledy dvou lidí vynikajícím způsobem ztvárnili James McAvoy a Jessica Chastain. Režisér Benson jejich obsazení komentoval: „Jakmile jsme přesvědčili Jessicu, hned jsem věděl, že chci, aby Conora hrál James McAvoy. Jejich propojení je pro film zásadní.“ (CinemArt)

    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Ned Benson
    6
  • Sloní král
    Sloní král (2006)
    Film
    63%
    7
  • 8
  • Zmizení Eleanor Rigbyové: Oni
    Zmizení Eleanor Rigbyové: Oni (2014)
    Film

    Conor a Eleanor kdysi tvořili šťastný pár. Následkem osobní tragédie se z nich však stanou dva cizinci, kteří touží po vzájemném pochopení. Film sleduje příběh manželů, jež se pokoušejí získat zpátky život a lásku, která je kdysi pojila.
    Zmizení Eleanor Rigbyové: Oni je nádherným portrétem lásky, empatie a pravdy. Scenárista a režisér Ned Benson v něm svým vizuálně uhrančivým stylem zachycuje dokonalý obraz vztahu dvou raněných bytostí, které kdysi tvořily šťastný pár. Následkem osobní tragédie se však z Conora (James McAvoy) a Eleanor (Jessica Chastainová) stanou dva cizinci toužící po vzájemném pochopení. Film sleduje příběh odcizených manželů, kteří se pokoušejí získat zpátky starý život a lásku, jež je kdysi pojila, a navázat na tu část minulosti, která už je možná příliš vzdálená. Bensonova poslední verze jejich příběhu v sobě spojuje dva předchozí samostatné filmy s podtituly On a Ona, sjednocuje pohledy obou hrdinů a poukazuje na subjektivní prožívání jedince ve vztahu.(HBO Europe)

    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Ned Benson
    59%

    Conor a Eleanor kdysi tvořili šťastný pár. Následkem osobní tragédie se z nich však stanou dva cizinci, kteří touží po vzájemném pochopení. Film sleduje příběh manželů, jež se pokoušejí získat zpátky život a lásku, která je kdysi pojila.
    Zmizení Eleanor Rigbyové: Oni je nádherným portrétem lásky, empatie a pravdy. Scenárista a režisér Ned Benson v něm svým vizuálně uhrančivým stylem zachycuje dokonalý obraz vztahu dvou raněných bytostí, které kdysi tvořily šťastný pár. Následkem osobní tragédie se však z Conora (James McAvoy) a Eleanor (Jessica Chastainová) stanou dva cizinci toužící po vzájemném pochopení. Film sleduje příběh odcizených manželů, kteří se pokoušejí získat zpátky starý život a lásku, jež je kdysi pojila, a navázat na tu část minulosti, která už je možná příliš vzdálená. Bensonova poslední verze jejich příběhu v sobě spojuje dva předchozí samostatné filmy s podtituly On a Ona, sjednocuje pohledy obou hrdinů a poukazuje na subjektivní prožívání jedince ve vztahu.(HBO Europe)

    Žánry:DramaRomantický
    Režie:Ned Benson
    9
  • Nadějné vyhlídky
    Nadějné vyhlídky (2012)
    Film
    Jedenáctiletý Pip je sirotek z chudých poměrů, který vyrůstá u své přísné sestry. Aby si vydělal na živobytí, začne pracovat u velmi bohaté slečny Havishamová. Je to excentrická a podi-vínská stará panna, která žije v ústraní, nenávidí muže a již roky nevychází na denní světlo. Pip má za úkol dělat společníka její dvanáctileté chráněnce Estelle. Pip se do Estelly zamiluje, ta jím však pro jeho původ pohrdá. O deset let později se na Pipa usměje štěstí, když mu neznámý dobrodinec odkáže velké množství peněz. Pip se stěhuje do Londýna a rozmařilý život ve velkoměstě ho rychle mění v povýšeného snoba. Jako bohatý a perspektivní gentleman se znovu začne ucházet o svou dětskou lásku Estellu. Ale pravda o jeho dobrodiníci a záhadně získaném bohatství může zničit vše, na čem mu záleží… 
    58%
    Jedenáctiletý Pip je sirotek z chudých poměrů, který vyrůstá u své přísné sestry. Aby si vydělal na živobytí, začne pracovat u velmi bohaté slečny Havishamová. Je to excentrická a podi-vínská stará panna, která žije v ústraní, nenávidí muže a již roky nevychází na denní světlo. Pip má za úkol dělat společníka její dvanáctileté chráněnce Estelle. Pip se do Estelly zamiluje, ta jím však pro jeho původ pohrdá. O deset let později se na Pipa usměje štěstí, když mu neznámý dobrodinec odkáže velké množství peněz. Pip se stěhuje do Londýna a rozmařilý život ve velkoměstě ho rychle mění v povýšeného snoba. Jako bohatý a perspektivní gentleman se znovu začne ucházet o svou dětskou lásku Estellu. Ale pravda o jeho dobrodiníci a záhadně získaném bohatství může zničit vše, na čem mu záleží… 
    10