7.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Robert Anthony Peters: Filmy a seriály

  • Štěstí na dosah
    Štěstí na dosah (2006)
    FilmRole: Glide Shelter Worker
    • iTunes
    Chris Gardner (Will Smith) je otec tříčlenné rodiny, který se zoufale snaží najít takovou práci, aby dokázal uživit sebe a své nejbližší. Přestože vyvíjí obrovské úsilí, aby udržel rodinu nad vodou, matka (Thandie Newton) jeho pětiletého syna Christophera (Jaden Christopher Syre Smith) už nedokáže vzdorovat psychickému stresu z permanentní finanční krize a po těžkém rozhodování je opustí. Chris, který je nyní svobodným otcem, se i nadále všemi možnými způsoby snaží najít lépe placenou práci. Nakonec dostane možnost přihlásit se na praxi do prestižní firmy, která se zabývá obchodem s akciemi. Přestože se v úvodní fázi musí obejít bez jakékoliv finanční odměny, nabídku přijme a doufá, že na konci stáže na něj čeká regulérní pracovní nabídka a s ní i slibná budoucnost. Vzhledem k nulovým příjmům je však i se svým synem brzy vyhozen z bytu a donucen přespávat v útulcích pro bezdomovce, na autobusových zastávkách, na veřejných záchodcích a dalších místech, kde je ten trochu možné. I přes všechny nástrahy osudu však Chris nijak nepolevuje ve své snaze být milujícím a starostlivým otcem, v čemž mu nejvíce pomáhá láska a důvěra, kterou v něj Christopher vkládá.
    79%
    Chris Gardner (Will Smith) je otec tříčlenné rodiny, který se zoufale snaží najít takovou práci, aby dokázal uživit sebe a své nejbližší. Přestože vyvíjí obrovské úsilí, aby udržel rodinu nad vodou, matka (Thandie Newton) jeho pětiletého syna Christophera (Jaden Christopher Syre Smith) už nedokáže vzdorovat psychickému stresu z permanentní finanční krize a po těžkém rozhodování je opustí. Chris, který je nyní svobodným otcem, se i nadále všemi možnými způsoby snaží najít lépe placenou práci. Nakonec dostane možnost přihlásit se na praxi do prestižní firmy, která se zabývá obchodem s akciemi. Přestože se v úvodní fázi musí obejít bez jakékoliv finanční odměny, nabídku přijme a doufá, že na konci stáže na něj čeká regulérní pracovní nabídka a s ní i slibná budoucnost. Vzhledem k nulovým příjmům je však i se svým synem brzy vyhozen z bytu a donucen přespávat v útulcích pro bezdomovce, na autobusových zastávkách, na veřejných záchodcích a dalších místech, kde je ten trochu možné. I přes všechny nástrahy osudu však Chris nijak nepolevuje ve své snaze být milujícím a starostlivým otcem, v čemž mu nejvíce pomáhá láska a důvěra, kterou v něj Christopher vkládá.
    1
  • Steve Jobs
    Steve Jobs (2015)
    FilmRole: Engineer with Diskette
    • O2 TV
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Setkání tří výjimečných mužů vyústilo ve výjimečný film o jiném výjimečném muži. Originální režisér Danny Boyle, jeden z nejlepších scenáristů současnosti Aaron Sorkin a obřím talentem obdařený herec Michael Fassbender společně natočili životopisné drama o největším počítačovém vizionáři naší doby. Na filmu Steve Jobs je fascinující především to, že nemusíte rozeznat Apple od Microsoftu, aby vás příběh téhle mimořádné osobnosti pohltil. Klíč ke skvělému životopisnému filmu vězí v originálním přístupu. Forman se v Amadeovi na Mozarta díval očima jeho souputníka Salieriho, Danny Boyle sleduje Stevea Jobse ze zákulisí. Doslova. Film se odehrává během vyhrocených momentů před zahájením klíčových Jobsových prezentací, které měnily dějiny, a to nejen počítačové. Poprvé Jobse potkáváme v polovině osmdesátých let, kdy na trh uvedl Macintosh. Od prvních minut utvrzuje diváky v tom, že legendy o jeho asociálnosti a nesnesitelnosti nelhaly. Je to monstrum, které šikanuje své podřízené za neplnění nesplnitelných příkazů, ponižuje matku (Katherine Waterston) své dcery, jejíž otcovství přes soudní rozhodnutí neuznává, do krve se hádá se svou pravou rukou Joannou Hoffmanovou (Kate Winslet), dokud nedosáhne svého. S ubíhajícími minutami se však z jednorozměrného psychopata stává mnohovrstevná osobnost, kterou budou diváci chápat, obdivovat, ale samozřejmě také nenávidět. Asi jako každou výjimečnou lidskou bytost, která viděla o kus dál, než všichni ostatní. (Cinemart)
    71%
    Setkání tří výjimečných mužů vyústilo ve výjimečný film o jiném výjimečném muži. Originální režisér Danny Boyle, jeden z nejlepších scenáristů současnosti Aaron Sorkin a obřím talentem obdařený herec Michael Fassbender společně natočili životopisné drama o největším počítačovém vizionáři naší doby. Na filmu Steve Jobs je fascinující především to, že nemusíte rozeznat Apple od Microsoftu, aby vás příběh téhle mimořádné osobnosti pohltil. Klíč ke skvělému životopisnému filmu vězí v originálním přístupu. Forman se v Amadeovi na Mozarta díval očima jeho souputníka Salieriho, Danny Boyle sleduje Stevea Jobse ze zákulisí. Doslova. Film se odehrává během vyhrocených momentů před zahájením klíčových Jobsových prezentací, které měnily dějiny, a to nejen počítačové. Poprvé Jobse potkáváme v polovině osmdesátých let, kdy na trh uvedl Macintosh. Od prvních minut utvrzuje diváky v tom, že legendy o jeho asociálnosti a nesnesitelnosti nelhaly. Je to monstrum, které šikanuje své podřízené za neplnění nesplnitelných příkazů, ponižuje matku (Katherine Waterston) své dcery, jejíž otcovství přes soudní rozhodnutí neuznává, do krve se hádá se svou pravou rukou Joannou Hoffmanovou (Kate Winslet), dokud nedosáhne svého. S ubíhajícími minutami se však z jednorozměrného psychopata stává mnohovrstevná osobnost, kterou budou diváci chápat, obdivovat, ale samozřejmě také nenávidět. Asi jako každou výjimečnou lidskou bytost, která viděla o kus dál, než všichni ostatní. (Cinemart)
    2
  • 3
  • 4
  • 5