?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Christophe Bruncher: Filmy a seriály

  • Co kdybychom žili společně?
    Co kdybychom žili společně? (2012)
    Film
    Annie, Jean, Claude, Albert a Jeanne jsou nerozlučnými přáteli více než čtyřicet let. Když jim paměť i srdce začínají pomalu vypovídat službu a na obzoru je přízrak domova důchodců, vzepřou se a rozhodnou se žít společně. Nápad je to přinejmenším bláznivý. Avšak i přesto, že občasné neshody probouzí staré a zasuté vzpomínky, začíná se tu nádherné dobrodružství – společný život v komunitě. V sedmdesáti pěti letech! (Festival francouzského filmu)
    Žánry:DramaKomedie
    65%
    Annie, Jean, Claude, Albert a Jeanne jsou nerozlučnými přáteli více než čtyřicet let. Když jim paměť i srdce začínají pomalu vypovídat službu a na obzoru je přízrak domova důchodců, vzepřou se a rozhodnou se žít společně. Nápad je to přinejmenším bláznivý. Avšak i přesto, že občasné neshody probouzí staré a zasuté vzpomínky, začíná se tu nádherné dobrodružství – společný život v komunitě. V sedmdesáti pěti letech! (Festival francouzského filmu)
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Charly
    Charly (2007)
    Film
    Charly se živí jako prostitutka a žije v karavanu na předměstí Nantes. Jednou ráno potká promrzlého čtrnáctiletého Nicolase a ubytuje ho u sebe. Oba žijí ve svém vlastním světě, ale postupně k sobě nalézají cestu. Isild Le Besco natočila typický „hand made“ film, který po technické stránce působí nedokonale, ale jehož síla spočívá v zachycené atmosféře a hereckých výkonech. Roli Nicolase ztvárnil režisérčin bratr Kolia Litscher, kameramanem je její bratr Jowan Le Besco a karavan patřil jejím prarodičům. Dílo podpořil Chris Marker, který do snímku včlenil svůj poslední krátký film. Při dvoutýdenním natáčení bylo vše podřízeno snaze o navození stejného způsobu života jako ve filmu, aby herci nehráli, jen zprostředkovali vlastní zkušenost.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    Žánry:Drama
    58%
    Charly se živí jako prostitutka a žije v karavanu na předměstí Nantes. Jednou ráno potká promrzlého čtrnáctiletého Nicolase a ubytuje ho u sebe. Oba žijí ve svém vlastním světě, ale postupně k sobě nalézají cestu. Isild Le Besco natočila typický „hand made“ film, který po technické stránce působí nedokonale, ale jehož síla spočívá v zachycené atmosféře a hereckých výkonech. Roli Nicolase ztvárnil režisérčin bratr Kolia Litscher, kameramanem je její bratr Jowan Le Besco a karavan patřil jejím prarodičům. Dílo podpořil Chris Marker, který do snímku včlenil svůj poslední krátký film. Při dvoutýdenním natáčení bylo vše podřízeno snaze o navození stejného způsobu života jako ve filmu, aby herci nehráli, jen zprostředkovali vlastní zkušenost.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    Žánry:Drama
    2
  • Intouchable, L'
    Intouchable, L' (2006)
    Film
    Jeanne se v den svých narozenin dozví, že její otec je Ind a navíc patří do kasty tzv. nedotknutelných. Aby získala peníze na cestu, přijme roli v podřadném filmu. Na cestě po Indii ji čekají neobyčejné zážitky, jejichž prostřednictvím vstupuje do pro ni neznámého světa. Režisér se inspiroval filmem Georga Cukora Přestupní stanice Bhowani (1956). Na výkonu hlavní představitelky se odráží Jacquotova metoda vyjít vstříc hercům a přitom je nenechat příliš hrát. Natáčelo se 16mm kamerou, což není dnes již obvyklé. Důvodem byla snaha redukovat příliš lákavou barevnost Indie. Záměrně je rozostřena časová posloupnost, protože čas má mít spíše poetickou a symbolickou funkci. Film si vysloužil chválu především cinefilní kritiky.
    [Febiofest 2008]
    52%
    Jeanne se v den svých narozenin dozví, že její otec je Ind a navíc patří do kasty tzv. nedotknutelných. Aby získala peníze na cestu, přijme roli v podřadném filmu. Na cestě po Indii ji čekají neobyčejné zážitky, jejichž prostřednictvím vstupuje do pro ni neznámého světa. Režisér se inspiroval filmem Georga Cukora Přestupní stanice Bhowani (1956). Na výkonu hlavní představitelky se odráží Jacquotova metoda vyjít vstříc hercům a přitom je nenechat příliš hrát. Natáčelo se 16mm kamerou, což není dnes již obvyklé. Důvodem byla snaha redukovat příliš lákavou barevnost Indie. Záměrně je rozostřena časová posloupnost, protože čas má mít spíše poetickou a symbolickou funkci. Film si vysloužil chválu především cinefilní kritiky.
    [Febiofest 2008]
    3