Caroline Frank: Nejlepší filmy
a seriály

6.5

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Caroline Frank: Filmy a seriály

  • Můj nejlepší přítel
    Můj nejlepší přítel (2006)
    Film
    • Filmbox+
    • Rakuten
    68%
    1
  • Žena mého muže
    Žena mého muže (2003)
    Film
    Catherine (FANNY ARDANT) je atraktivní a úspěšná žena, která žije již 25 let ve zdánlivě pevném manželském svazku s Bernardem (GÉRARD DEPARDIEU). Jejich soužití je bezproblémové až do chvíle, kdy Catherine zjistí, že má Bernard mimomanželský vztah. S pocitem, že ani pořádně nezná svého manžela a jeho skutečné touhy, si najme krásnou prostitutku Marlene (EMMANUELLE BÉART), které dá za úkol vžít se do role Nathalie ženy, která Bernarda svede a vytáhne z něj odpovědi na otázky, jimiž je Catherine posedlá. Místo obvyklého vztahu mezi mužem a ženou však vznikne vztah mezi dvěma ženami. Catherine předpokládá, že bude mít celou dobu situaci pod kontrolou, a začíná se s Marlene pravidelně scházet. To, co se od ní dozví, ji však brzy vtáhne do úplně jiného světa, který ji nejen děsí, ale také postupně mění.
    Žánry:Drama
    64%
    Catherine (FANNY ARDANT) je atraktivní a úspěšná žena, která žije již 25 let ve zdánlivě pevném manželském svazku s Bernardem (GÉRARD DEPARDIEU). Jejich soužití je bezproblémové až do chvíle, kdy Catherine zjistí, že má Bernard mimomanželský vztah. S pocitem, že ani pořádně nezná svého manžela a jeho skutečné touhy, si najme krásnou prostitutku Marlene (EMMANUELLE BÉART), které dá za úkol vžít se do role Nathalie ženy, která Bernarda svede a vytáhne z něj odpovědi na otázky, jimiž je Catherine posedlá. Místo obvyklého vztahu mezi mužem a ženou však vznikne vztah mezi dvěma ženami. Catherine předpokládá, že bude mít celou dobu situaci pod kontrolou, a začíná se s Marlene pravidelně scházet. To, co se od ní dozví, ji však brzy vtáhne do úplně jiného světa, který ji nejen děsí, ale také postupně mění.
    Žánry:Drama
    2
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Jak sbalit super kost
    Jak sbalit super kost (2005)
    Film
    55%
    4
  • V mysli vraha
    V mysli vraha (2004)
    Film
    Spisovatel Ben Castelano se při čekání na vlak setká s dříve velice úspěšným kolegou Bricem Kantorem. Ten si stěžuje, že už půldruhého roku nic nenapsal, protože manželka Lucie, se kterou se rozvádí, ho chce o všechno obrat. Navrhuje Benovi, že by svou knihu, pro kterou nemůže sehnat vydavatele, mohl publikovat pod jeho úspěšným jménem, u jeho nakladatele Kouznetsova. O výtěžek by se podělili. Ale protože Lucie žádá i polovinu autorských práv, je třeba se jí zbavit. Vraždy, u nichž vrah nemá s obětí nic společného, se velmi těžko objasňují. Pokud by tedy Lucii zabil Ben, bude všechno v pořádku… Ben právě nemůže udat knihu, kterou napsal, má učit v malém městečku španělštinu, manželka Susy je nespokojená. Ben se tedy rozjede do Paříže, kde má Lucie byt. Seznámí se s ní na divadelním představení a zjistí, že věci se mají poněkud jinak: právě Lucie už delší dobu píše knihy místo neschopného Brice, který ji ale teď odkopl a rozvádí se s ní. Ben jde k Lucii domů, ta ho začne svádět, ale pak náhodně najde jeho pistoli. Protože jí manžel vyhrožoval, že ji nechá zabít, pochopí, že vrahem má být Ben a začne křičet. Ben ji v záchvatu paniky surově ubije soškou, která stojí na stole… Vražda vyvolá rozruch, zejména její surové provedení. Susy je zprvu otřesena, pak ale jako by ji morbidní stránka věci začala přitahovat a sexuálně vzrušovat. Docela se změní, až ji Ben ani nepoznává. On sám se dává okamžitě do práce, aby zapomněl na to, co se stalo. Zato Brice se po manželčině smrti pomalu propadá do šílenství. Mrtvá ho pronásleduje ve dne v noci, muž kreslí příšerné obrazy a zavírá se ve svém velkém domě u Marseille. Jeho nakladatel se dovtípí, že knihu sám nenapsal, a nechce ji vydat. To by ovšem nikdo nedostal žádné peníze. Ben se tedy za ním rozjede a přizná, že knihu napsal on... Kouznetsov se s nimi dohodne, oba naoko zaměstná jako ediční poradce a honorář v celkové výši 100 000 eur jim postupně vyplatí. Ben mezitím napíše další dobrou knihu, kterou ale vydavatel chce vydat opět pod Bricovým jménem, které má stále ještě velký zvuk...
    Žánry:KrimiThriller
    54%
    Spisovatel Ben Castelano se při čekání na vlak setká s dříve velice úspěšným kolegou Bricem Kantorem. Ten si stěžuje, že už půldruhého roku nic nenapsal, protože manželka Lucie, se kterou se rozvádí, ho chce o všechno obrat. Navrhuje Benovi, že by svou knihu, pro kterou nemůže sehnat vydavatele, mohl publikovat pod jeho úspěšným jménem, u jeho nakladatele Kouznetsova. O výtěžek by se podělili. Ale protože Lucie žádá i polovinu autorských práv, je třeba se jí zbavit. Vraždy, u nichž vrah nemá s obětí nic společného, se velmi těžko objasňují. Pokud by tedy Lucii zabil Ben, bude všechno v pořádku… Ben právě nemůže udat knihu, kterou napsal, má učit v malém městečku španělštinu, manželka Susy je nespokojená. Ben se tedy rozjede do Paříže, kde má Lucie byt. Seznámí se s ní na divadelním představení a zjistí, že věci se mají poněkud jinak: právě Lucie už delší dobu píše knihy místo neschopného Brice, který ji ale teď odkopl a rozvádí se s ní. Ben jde k Lucii domů, ta ho začne svádět, ale pak náhodně najde jeho pistoli. Protože jí manžel vyhrožoval, že ji nechá zabít, pochopí, že vrahem má být Ben a začne křičet. Ben ji v záchvatu paniky surově ubije soškou, která stojí na stole… Vražda vyvolá rozruch, zejména její surové provedení. Susy je zprvu otřesena, pak ale jako by ji morbidní stránka věci začala přitahovat a sexuálně vzrušovat. Docela se změní, až ji Ben ani nepoznává. On sám se dává okamžitě do práce, aby zapomněl na to, co se stalo. Zato Brice se po manželčině smrti pomalu propadá do šílenství. Mrtvá ho pronásleduje ve dne v noci, muž kreslí příšerné obrazy a zavírá se ve svém velkém domě u Marseille. Jeho nakladatel se dovtípí, že knihu sám nenapsal, a nechce ji vydat. To by ovšem nikdo nedostal žádné peníze. Ben se tedy za ním rozjede a přizná, že knihu napsal on... Kouznetsov se s nimi dohodne, oba naoko zaměstná jako ediční poradce a honorář v celkové výši 100 000 eur jim postupně vyplatí. Ben mezitím napíše další dobrou knihu, kterou ale vydavatel chce vydat opět pod Bricovým jménem, které má stále ještě velký zvuk...
    Žánry:KrimiThriller
    5
  • 6