?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gerd-Michael Hennenberg: Filmy a seriály

  • Deň, ktorý neumrie
    Deň, ktorý neumrie (1974)
    FilmRole: gen. Höffle
    Za komunistického režimu bývalo Slovenské národní povstání častým námětovým zdrojem, samozřejmě v řádném ideologickém zakotvení. Tentokrát příběh zachycuje partyzánskou posádku pancéřového vlaku, který projíždí povstaleckým územím. Samotným protagonistou je však zběh z profašistické slovenské armády, jenž bytostně nenávidí válku a zabíjení. Pozvolna však mravně i politicky dozrává, když svůj osobní boj spojí se zápasem za osvobození vlasti - a neváhá proto obětovat i svůj život.
    Žánry:Válečný
    61%
    Za komunistického režimu bývalo Slovenské národní povstání častým námětovým zdrojem, samozřejmě v řádném ideologickém zakotvení. Tentokrát příběh zachycuje partyzánskou posádku pancéřového vlaku, který projíždí povstaleckým územím. Samotným protagonistou je však zběh z profašistické slovenské armády, jenž bytostně nenávidí válku a zabíjení. Pozvolna však mravně i politicky dozrává, když svůj osobní boj spojí se zápasem za osvobození vlasti - a neváhá proto obětovat i svůj život.
    Žánry:Válečný
    1
  • Boj o Moskvu - Agrese, Tajfun
    Boj o Moskvu - Agrese, Tajfun (1985)
    SeriálRole: Keitel
    Ruský režisér Jurij Ozerov se proslavil několika válečnými epopejemi (např. Osvobození), vydatně přispěl k \"žádoucímu\" pohledu na děje druhé světové války, zcela podřízené požadavkům komunistického režimu. První část velkofilmu Boj o Moskvu zachycuje grandiózní boje o ruské hlavní město, končící - jak známe z dějin - porážkou hitlerovských vojsk. Film samozřejmě ohromuje výpravnými scénami, avšak omezuje se na popisné, proklamativní podání. Z české strany bylo poskytnuto toliko technické zázemí, pomocným režisérem byl Otakar Fuka, jenž pořídil i český dabing. Film se zčásti natáčel ve starém Mostě, odsouzeném k demolici.
    60%
    Ruský režisér Jurij Ozerov se proslavil několika válečnými epopejemi (např. Osvobození), vydatně přispěl k \"žádoucímu\" pohledu na děje druhé světové války, zcela podřízené požadavkům komunistického režimu. První část velkofilmu Boj o Moskvu zachycuje grandiózní boje o ruské hlavní město, končící - jak známe z dějin - porážkou hitlerovských vojsk. Film samozřejmě ohromuje výpravnými scénami, avšak omezuje se na popisné, proklamativní podání. Z české strany bylo poskytnuto toliko technické zázemí, pomocným režisérem byl Otakar Fuka, jenž pořídil i český dabing. Film se zčásti natáčel ve starém Mostě, odsouzeném k demolici.
    2