Jurij Volyncev: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jurij Volyncev: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • 3
  • Rezidentův omyl
    Rezidentův omyl (1968)
    Film
    Přes 35 milionů diváků zhlédlo v roce 1968 první díl kultovní ságy z prostředí tajných zpravodajských služeb. Od té doby byly natočeny další tři pokračování, které z postavy rezidenta zahraniční rozvědky Michaila Tuljeva v podání Georgije Žžjonova učinily nesmrtelnou postavu. V úvodním filmu celé ságy si sovětský kontrarozvědčík s přezdívkou Bekas získá Tuljevovu důvěru a skrze něj pronikne až do samotného centra rozvědky. Tuljev si svůj omyl uvědomuje až příliš pozdě a bude muset vynaložit ještě hodně sil, aby svou fatální chybu odčinil. Snímek Rezidentův omyl proslavil kromě Georgije Žžjonova také herce a zpěváka Michaila Nožkina, který speciálně pro tento film napsal několik nestárnoucích písní.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    73%
    Přes 35 milionů diváků zhlédlo v roce 1968 první díl kultovní ságy z prostředí tajných zpravodajských služeb. Od té doby byly natočeny další tři pokračování, které z postavy rezidenta zahraniční rozvědky Michaila Tuljeva v podání Georgije Žžjonova učinily nesmrtelnou postavu. V úvodním filmu celé ságy si sovětský kontrarozvědčík s přezdívkou Bekas získá Tuljevovu důvěru a skrze něj pronikne až do samotného centra rozvědky. Tuljev si svůj omyl uvědomuje až příliš pozdě a bude muset vynaložit ještě hodně sil, aby svou fatální chybu odčinil. Snímek Rezidentův omyl proslavil kromě Georgije Žžjonova také herce a zpěváka Michaila Nožkina, který speciálně pro tento film napsal několik nestárnoucích písní.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    4
  • Běloruské nádraží
    Běloruské nádraží (1970)
    Film
    Na pohřbu bývalého velitele se sejdou čtyři frontoví přátelé. Každý z nich se po válce ubíral jinou cestou, a tak se po letech namísto sapéra, radiotelegrafisty, minéra a rozvědčíka setká ředitel závodu, hlavní účetní, redaktor a opravář. Pravděpodobně by šlo o konvenční schůzku, kdyby nezasáhla náhoda: pomocník opraváře Prichoďka utrpí při manipulaci s plynovým potrubím vážné zranění. Mezi přáteli mizí zdrženlivost a opět se sblíží. U bývalé zdravotnice oddílu Ráji pak vzpomínají na Běloruské nádraží, kam se po válce vraceli, vítáni svými nejbližšími. Měli tehdy své zásady a ideály, kterým se pokoušeli nezpronevěřit ani v běžném životě? Tragikomickou reflexi válečné minulosti, zasazenou do průběhu jednoho dne, natočili vrstevníci synů těch hrdinů, o kterých vypráví film. Vyznačuje se velmi dobře napsanými postavami a výbornými hereckými výkony. (Febiofest 2004)
    Žánry:Drama
    71%
    Na pohřbu bývalého velitele se sejdou čtyři frontoví přátelé. Každý z nich se po válce ubíral jinou cestou, a tak se po letech namísto sapéra, radiotelegrafisty, minéra a rozvědčíka setká ředitel závodu, hlavní účetní, redaktor a opravář. Pravděpodobně by šlo o konvenční schůzku, kdyby nezasáhla náhoda: pomocník opraváře Prichoďka utrpí při manipulaci s plynovým potrubím vážné zranění. Mezi přáteli mizí zdrženlivost a opět se sblíží. U bývalé zdravotnice oddílu Ráji pak vzpomínají na Běloruské nádraží, kam se po válce vraceli, vítáni svými nejbližšími. Měli tehdy své zásady a ideály, kterým se pokoušeli nezpronevěřit ani v běžném životě? Tragikomickou reflexi válečné minulosti, zasazenou do průběhu jednoho dne, natočili vrstevníci synů těch hrdinů, o kterých vypráví film. Vyznačuje se velmi dobře napsanými postavami a výbornými hereckými výkony. (Febiofest 2004)
    Žánry:Drama
    5
  • 6
  • Anna Kareninová
    Anna Kareninová (1967)
    Film

    Pravděpodobně nejvydařenější adaptace slavného románu Lva Nikolajeviče Tolstého, který pojednává o morálce a postavení ženy v carském Rusku 19. století. Anna Karenina je krásná a inteligentní žena žijící ve spokojeném manželství. Její muž je bohatý, takže Anna netrpí materiálním nedostatkem – přesto se však začíná nudit. Při návštěvě rodiny svého bratra poznává mladého, ale lehkomyslného hraběte Vronského. Ten má sice známost s dívkou Kitty, ale elegantní Anna ho zcela okouzlí. Situace se vyhrotí, když Anna s Vronským otěhotní – teď už se o všem dozvídá i její muž a chce se s ní dát rozvést. Rozvodem by ale Anna přišla o syna Sergeje, kterého neskonale miluje, a proto odmítá. Po porodu však manžela i syna opouští a odjíždí s Vronským. Štěstí ale nedosáhne – časem se s milencem odcizují a Anně se navíc silně stýská po synovi. Lidé v jejím okolí ji vesměs odsuzují a Anna se cítí čím dál tím více osamělá. Duševně zcela vyčerpaná a zlomená žena nakonec vidí jediné východisko ve smrti a vrhá se pod vlak...

    (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaRomantický
    69%

    Pravděpodobně nejvydařenější adaptace slavného románu Lva Nikolajeviče Tolstého, který pojednává o morálce a postavení ženy v carském Rusku 19. století. Anna Karenina je krásná a inteligentní žena žijící ve spokojeném manželství. Její muž je bohatý, takže Anna netrpí materiálním nedostatkem – přesto se však začíná nudit. Při návštěvě rodiny svého bratra poznává mladého, ale lehkomyslného hraběte Vronského. Ten má sice známost s dívkou Kitty, ale elegantní Anna ho zcela okouzlí. Situace se vyhrotí, když Anna s Vronským otěhotní – teď už se o všem dozvídá i její muž a chce se s ní dát rozvést. Rozvodem by ale Anna přišla o syna Sergeje, kterého neskonale miluje, a proto odmítá. Po porodu však manžela i syna opouští a odjíždí s Vronským. Štěstí ale nedosáhne – časem se s milencem odcizují a Anně se navíc silně stýská po synovi. Lidé v jejím okolí ji vesměs odsuzují a Anna se cítí čím dál tím více osamělá. Duševně zcela vyčerpaná a zlomená žena nakonec vidí jediné východisko ve smrti a vrhá se pod vlak...

    (oficiální text distributora)

    Žánry:DramaRomantický
    7
  • Dobrodružství tučňáků
    Dobrodružství tučňáků (1988)
    Film
    Na samém konci jižní polokoule se nachází Antarktida. Rozlehlý kraj pokrytý ledem, království věčné noci a polární záře, které se v kráse nic na světě nevyrovná. Blíží se jaro, otepluje se a tučňáci se vracejí na místa, která v zimě opustili. Jako první dorazí na pevnou zemi tatínkové tučňáci a okamžitě se pouštějí do přípravy hnízdiště. Mají důležitý úkol, připravit měkounká hnízda pro malé tučňáky, kteří se mají narodit. Jejich družky, tučňáčí maminky, co nevidět dorazí za nimi, aby snesly vejce. A koloběh života pokračuje. Tučňáčí rodiny jsou opět spolu a zanedlouho se právě tady narodí malý rošťáček Lolo...
    67%
    Na samém konci jižní polokoule se nachází Antarktida. Rozlehlý kraj pokrytý ledem, království věčné noci a polární záře, které se v kráse nic na světě nevyrovná. Blíží se jaro, otepluje se a tučňáci se vracejí na místa, která v zimě opustili. Jako první dorazí na pevnou zemi tatínkové tučňáci a okamžitě se pouštějí do přípravy hnízdiště. Mají důležitý úkol, připravit měkounká hnízda pro malé tučňáky, kteří se mají narodit. Jejich družky, tučňáčí maminky, co nevidět dorazí za nimi, aby snesly vejce. A koloběh života pokračuje. Tučňáčí rodiny jsou opět spolu a zanedlouho se právě tady narodí malý rošťáček Lolo...
    8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Na Děribasovské je krásně aneb Na Brighton Beach zase prší
    Na Děribasovské je krásně aneb Na Brighton Beach zase prší (1992)
    Film
    CIA je mocná organizace, ale na všechno přece jen nestačí. Když celou jednu čtvrť v New Yorku zachvátí moc ruské mafie, je to i na ní trochu moc. Nejde o to, že by neměla vynikající agenty, specialisty a skvělé vybavení, ale o to pochopit ty zvláštní bytosti, pocházející z Východu. Mafián s ruskou duší, to je už samo o sobě dokonalá šifra. A tak nezbývá, než se spojit s partnery na Východě - KGB. Je totiž doba perestrojky, vztahy se uvolňují a chystá se veledůležité setkání prezidentů obou velmocí. A ruská mafie je vážný nepřítel...
    Ve filmové parodii na špionážní příběhy všeho druhu z dílny známého ruského komediografa a režiséra Leonida Gajdaje se vrátíme do "zlatých časů sovětského socialismu" způsobem, který měl možná ke skutečné realitě blíž než mnoho "vážných" filmů. V příběhu, v němž nic není, jak má být a nic není tak vážné, aby se to nedalo parodovat, je jednou z nejlepších rolí filmu postava "Mistra", šéfa ruské mafie, kterého ještě nikdy nikdo neviděl. Ovládá totiž dokonale umění převleku, až převtělení, takže se zjevuje v podobě všech možných diktátorů, od Hitlera po Brežněva. Oděsský bulvár Děribasovská a newyorská čtvrť Brighton Beach jsou jasnými centry světového dění, zde se rozhoduje, zda se supervelmoci dohodnou a ve světě zavládne mír...
    Parodickou komedii, čerpající z nekonečné absurdity sovětského socialismu, a nechtěné komiky historických vztahů mezi USA a SSSR, natočil v roce 1992 známý ruský režisér, tvůrce mnoha úspěšných komedií, Leonid Gajdaj. Podobně jako většinu předcházejících filmů, točil podle vlastního scénáře. Filmem Na Děribasovské ... svou bohatou filmografii uzavřel, o rok později zemřel.
    Žánry:Komedie
    52%
    CIA je mocná organizace, ale na všechno přece jen nestačí. Když celou jednu čtvrť v New Yorku zachvátí moc ruské mafie, je to i na ní trochu moc. Nejde o to, že by neměla vynikající agenty, specialisty a skvělé vybavení, ale o to pochopit ty zvláštní bytosti, pocházející z Východu. Mafián s ruskou duší, to je už samo o sobě dokonalá šifra. A tak nezbývá, než se spojit s partnery na Východě - KGB. Je totiž doba perestrojky, vztahy se uvolňují a chystá se veledůležité setkání prezidentů obou velmocí. A ruská mafie je vážný nepřítel...
    Ve filmové parodii na špionážní příběhy všeho druhu z dílny známého ruského komediografa a režiséra Leonida Gajdaje se vrátíme do "zlatých časů sovětského socialismu" způsobem, který měl možná ke skutečné realitě blíž než mnoho "vážných" filmů. V příběhu, v němž nic není, jak má být a nic není tak vážné, aby se to nedalo parodovat, je jednou z nejlepších rolí filmu postava "Mistra", šéfa ruské mafie, kterého ještě nikdy nikdo neviděl. Ovládá totiž dokonale umění převleku, až převtělení, takže se zjevuje v podobě všech možných diktátorů, od Hitlera po Brežněva. Oděsský bulvár Děribasovská a newyorská čtvrť Brighton Beach jsou jasnými centry světového dění, zde se rozhoduje, zda se supervelmoci dohodnou a ve světě zavládne mír...
    Parodickou komedii, čerpající z nekonečné absurdity sovětského socialismu, a nechtěné komiky historických vztahů mezi USA a SSSR, natočil v roce 1992 známý ruský režisér, tvůrce mnoha úspěšných komedií, Leonid Gajdaj. Podobně jako většinu předcházejících filmů, točil podle vlastního scénáře. Filmem Na Děribasovské ... svou bohatou filmografii uzavřel, o rok později zemřel.
    Žánry:Komedie
    12
  • Cirkus v cirkuse
    Cirkus v cirkuse (1975)
    FilmRole: Alexandr Borisovič
    V Moskvě se koná mezinárodní konference zoologů, zaměřená na komunikaci lidí se zvířaty. Názory vědců se však liší. Například český profesor hájí revoluční myšlenku: proč se snažit se čtvernožci domlouvat, když bude jednodušší naučit je lidské řeči? Souběžně s touto akcí probíhá odborný výběr nejlepšího čísla pro světový festival cirkusového umění. Obě aktivity se samozřejmě protnou a dají vzniknou opravdu prekérním situacím… Příběhy odehrávající se v cirkusovém prostředí mají v české kinematografii dlouhou tradici. Režisér Oldřich Lipský, jenž se této tématice často věnoval, ji v polovině 70. let obohatil ruskou-český projekt. Scénárista Miloš Macourek si příznačnou fantaskní zápletku, zmatky kolem vědeckého kongresu o dorozumívání se zvířaty - a tato rovina je obohacena vystoupením moskevského cirkusu. Film se tak rozpadá do dvou víceméně samostatných, nesourodých linií, které stěží hledají styčné body. Lipský, přestože se vyhnul ideologickým obezličkám, marně hledá zábavnost a vtip tam, kam se vkrádá zdlouhavost a nenápaditost. Cirkusová čísla pak vysloveně prozrazují dokumentární zaujetí.
    Žánry:KomedieRodinný
    49%
    V Moskvě se koná mezinárodní konference zoologů, zaměřená na komunikaci lidí se zvířaty. Názory vědců se však liší. Například český profesor hájí revoluční myšlenku: proč se snažit se čtvernožci domlouvat, když bude jednodušší naučit je lidské řeči? Souběžně s touto akcí probíhá odborný výběr nejlepšího čísla pro světový festival cirkusového umění. Obě aktivity se samozřejmě protnou a dají vzniknou opravdu prekérním situacím… Příběhy odehrávající se v cirkusovém prostředí mají v české kinematografii dlouhou tradici. Režisér Oldřich Lipský, jenž se této tématice často věnoval, ji v polovině 70. let obohatil ruskou-český projekt. Scénárista Miloš Macourek si příznačnou fantaskní zápletku, zmatky kolem vědeckého kongresu o dorozumívání se zvířaty - a tato rovina je obohacena vystoupením moskevského cirkusu. Film se tak rozpadá do dvou víceméně samostatných, nesourodých linií, které stěží hledají styčné body. Lipský, přestože se vyhnul ideologickým obezličkám, marně hledá zábavnost a vtip tam, kam se vkrádá zdlouhavost a nenápaditost. Cirkusová čísla pak vysloveně prozrazují dokumentární zaujetí.
    Žánry:KomedieRodinný
    13