?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Phil McLaren: Filmy a seriály

  • Poslední samuraj
    Poslední samuraj (2003)
    Film
    • O2 TV
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Strhující velkofilm zasazený do druhé poloviny 19. století v Japonsku, kde zuří občanská válka. Vládnoucí císař se za každou cenu snaží svět očistit od samurajů bránících své území, proti nimž vybudoval novou a přesilovou armádu. Jedním z nově najatých členů je i americký veterán Nathan, s nímž přichází nejen odlišné strategické myšlení ale i nové zbraně, s kterými naučí zacházet i ostatní. O to víc je rozčarován, když v prvním střetu samurajové armádu rozpráší a Nathan je zajat. Namísto smrti smrti však nalezne v samurajské skupině fascinaci v jejich způsobu života, kodexu a morálce. Vhled do obou stran sporu jej tak před finální bitvou staví před těžké rozhodnutí, ke které straně se nakonec přidat. Působivá freska utržila 4 oscarové nominace a Tomu Cruisovi nominaci na Zlatý globus.
    84%
    Strhující velkofilm zasazený do druhé poloviny 19. století v Japonsku, kde zuří občanská válka. Vládnoucí císař se za každou cenu snaží svět očistit od samurajů bránících své území, proti nimž vybudoval novou a přesilovou armádu. Jedním z nově najatých členů je i americký veterán Nathan, s nímž přichází nejen odlišné strategické myšlení ale i nové zbraně, s kterými naučí zacházet i ostatní. O to víc je rozčarován, když v prvním střetu samurajové armádu rozpráší a Nathan je zajat. Namísto smrti smrti však nalezne v samurajské skupině fascinaci v jejich způsobu života, kodexu a morálce. Vhled do obou stran sporu jej tak před finální bitvou staví před těžké rozhodnutí, ke které straně se nakonec přidat. Působivá freska utržila 4 oscarové nominace a Tomu Cruisovi nominaci na Zlatý globus.
    1
  • X-Men: Poslední vzdor
    X-Men: Poslední vzdor (2006)
    Film
    • Disney+
    • Google Play
    • iTunes
    • +2
    Ve filmu X-Men: Poslední vzdor, který je závěrečnou kapitolou této filmové trilogie, ohrožuje vývoj světových dějin "lék", jenž dokáže proměnit mutanty v obyčejné lidské bytosti. Mutanti mají poprvé možnost zvolit si svou budoucnost: buď si mohou zachovat svou výjimečnost, která je však příčinou jejich izolace a odcizení od ostatních, nebo se svých schopností vzdát a stát se normálními lidmi. Protichůdné názory vůdců mutantů Charlese Xaviera, který hlásá toleranci, a Magneta, podle nějž přežívají jen ti nejsilnější, jsou podrobeny poslední zkoušce - rozpoutají válku, která má všechny války definitivně ukončit.
    70%
    Ve filmu X-Men: Poslední vzdor, který je závěrečnou kapitolou této filmové trilogie, ohrožuje vývoj světových dějin "lék", jenž dokáže proměnit mutanty v obyčejné lidské bytosti. Mutanti mají poprvé možnost zvolit si svou budoucnost: buď si mohou zachovat svou výjimečnost, která je však příčinou jejich izolace a odcizení od ostatních, nebo se svých schopností vzdát a stát se normálními lidmi. Protichůdné názory vůdců mutantů Charlese Xaviera, který hlásá toleranci, a Magneta, podle nějž přežívají jen ti nejsilnější, jsou podrobeny poslední zkoušce - rozpoutají válku, která má všechny války definitivně ukončit.
    2
  • Pevné pouto
    Pevné pouto (2009)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    • SWEET.TV

    „Jmenuji se Susie Salmonová. Bylo mi čtrnáct, když mě zavraždil.“ Těmito slovy začíná hlavní hrdinka filmu Pevné pouto vyprávět svůj nevšední životní a posmrtný příběh. Adaptace stejnojmenné knížky Alice Sebold, která se stala pravou literární senzací, se ujal režisér Peter Jackson, jenž si udělal jméno na jiné klasice - Tolkienově trilogii Pán prstenů. Susie je obyčejná čtrnáctiletá holka, která udělala tu chybu, že šla jednoho dne ze školy domů zkratkou přes pole. A tam potkala pana Harveyho. A z tohohle nenápadného souseda se vyklubala zrůda, která ji připravila o život. V jejím případě ale smrtí všechno nekončí. Susie se ocitá ve zvláštním světě mezi nebem a zemí, ze kterého pozoruje, jak probíhá pátrání po jejím vrahovi a zároveň drží palce členům své rodiny, aby její náhlý odchod ustáli. Není to jednoduché - tatínkovi Jackovi se smysl života smrsknul na touhu nalézt a potrestat toho, kdo jim způsobil tu strašnou ztrátu. Máma Abigail se pro změnu snaží co nejlíp zakonzervovat dceřinu památku, až se v domácím mauzoleu začne dusit a uteče z něho. Zbývající děti, Lindsay a Buckley, se se ztrátou své sestry snaží vyrovnat úměrně svému věku a zároveň získat pozornost rodičů, kteří žijí jen pro mtrvou Susie. Jediným, kdo si v téhle krizi dokáže jakž takž zachovat chladnou hlavu, je svérázná babička Lynn, která se ze všech sil snaží udržet rozpadající se rodinu pohromadě. Tohle všechno sleduje Susie z fantastického světa, v němž člověk může mít, na co si vzpomene, kromě skutečného života. A ještě někoho pozoruje. Pana Harveyho. Muže, který ji připravil o budoucnost a teď si pomalu vybírá další oběť.

    68%

    „Jmenuji se Susie Salmonová. Bylo mi čtrnáct, když mě zavraždil.“ Těmito slovy začíná hlavní hrdinka filmu Pevné pouto vyprávět svůj nevšední životní a posmrtný příběh. Adaptace stejnojmenné knížky Alice Sebold, která se stala pravou literární senzací, se ujal režisér Peter Jackson, jenž si udělal jméno na jiné klasice - Tolkienově trilogii Pán prstenů. Susie je obyčejná čtrnáctiletá holka, která udělala tu chybu, že šla jednoho dne ze školy domů zkratkou přes pole. A tam potkala pana Harveyho. A z tohohle nenápadného souseda se vyklubala zrůda, která ji připravila o život. V jejím případě ale smrtí všechno nekončí. Susie se ocitá ve zvláštním světě mezi nebem a zemí, ze kterého pozoruje, jak probíhá pátrání po jejím vrahovi a zároveň drží palce členům své rodiny, aby její náhlý odchod ustáli. Není to jednoduché - tatínkovi Jackovi se smysl života smrsknul na touhu nalézt a potrestat toho, kdo jim způsobil tu strašnou ztrátu. Máma Abigail se pro změnu snaží co nejlíp zakonzervovat dceřinu památku, až se v domácím mauzoleu začne dusit a uteče z něho. Zbývající děti, Lindsay a Buckley, se se ztrátou své sestry snaží vyrovnat úměrně svému věku a zároveň získat pozornost rodičů, kteří žijí jen pro mtrvou Susie. Jediným, kdo si v téhle krizi dokáže jakž takž zachovat chladnou hlavu, je svérázná babička Lynn, která se ze všech sil snaží udržet rozpadající se rodinu pohromadě. Tohle všechno sleduje Susie z fantastického světa, v němž člověk může mít, na co si vzpomene, kromě skutečného života. A ještě někoho pozoruje. Pana Harveyho. Muže, který ji připravil o budoucnost a teď si pomalu vybírá další oběť.

    3
  • Nekecej a pádluj!
    Nekecej a pádluj! (2004)
    Film
    Tři kamarádi z dětství se po letech setkávají na pohřbu čtvrtého z nich. Na počest jeho památky a přísahy, kterou kdysi uzavřeli, se pak vydávají hledat bájný poklad, který byl pro ně v dětství vším. Opouští své běžné životy, aby se vydali vstříc novým zážitkům, jenž na ně čekají v srdci překrásné americké divočiny. Cestou tak "drsňák, slušňák a sympaťák" narazí na všechno možné, co by nemělo v komedii podobného ražení chybět - na medvěda, na dva natvrdlé vidláky, na dosti svérázné roštěnky a na pole marihuany, které svou velikostí může konkurovat tomu, co jsme mohli vidět v PLÁŽI. Cestou však objeví i něco mnohem cennějšího, než je poklad...
    65%
    Tři kamarádi z dětství se po letech setkávají na pohřbu čtvrtého z nich. Na počest jeho památky a přísahy, kterou kdysi uzavřeli, se pak vydávají hledat bájný poklad, který byl pro ně v dětství vším. Opouští své běžné životy, aby se vydali vstříc novým zážitkům, jenž na ně čekají v srdci překrásné americké divočiny. Cestou tak "drsňák, slušňák a sympaťák" narazí na všechno možné, co by nemělo v komedii podobného ražení chybět - na medvěda, na dva natvrdlé vidláky, na dosti svérázné roštěnky a na pole marihuany, které svou velikostí může konkurovat tomu, co jsme mohli vidět v PLÁŽI. Cestou však objeví i něco mnohem cennějšího, než je poklad...
    4
  • Já a moje příšera
    Já a moje příšera (2007)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten
    63%
    5
  • Královna řeky
    Královna řeky (2005)
    Film
    Nový Zéland, 1868, Sarah O´Brien (Samanta Morton) vyrůstala mezi vojáky na vojenské základně na Te Awa Nui - Velké řece. Jako mladá otěhotněla s maorským chlapcem a porodila syna. O sedm let později jejího syna unesl jeho maorský dědeček. Sarah od té chvíle zasvědcuje svůj život jedinému přání - znova se shledat se svým synem. Od svého jediného přítele Doylea (Kiefer Sutherland) - psychicky zlomeného vojáka ale pomoc očekávat nemůže. Časem se jí naskýtá šancem jak svého syna opět spatřit. Je totiž přivoláýna k nemocnému náčelníkovi vesnice a postupně si zvyká i na život v maorské vesnici.
    Sarah využívá svých lékařských dovedností a uzdravuje náčelníka. Ale idylický život ve vesnici končí ve chvíli, kdy pochopí, že náčelníka vyléčila jen pro to, aby vyhlásil válku kolonialistům - lidem, kteří jsou pro ni stále přátelé, její jediná rodina. Její zoufalství se ještě prohlubuje, když ji syn sdělí, že se zapojí do bojů a nevrátí se s ní po řece zpět.
    Když pak nadchází chvíle rozhodnutí, musí si Sarah jednou provždy vybrat. Vrátí se ke svým evropským kořenům nebo bude následovat svého syna mezi Maory?
    59%
    Nový Zéland, 1868, Sarah O´Brien (Samanta Morton) vyrůstala mezi vojáky na vojenské základně na Te Awa Nui - Velké řece. Jako mladá otěhotněla s maorským chlapcem a porodila syna. O sedm let později jejího syna unesl jeho maorský dědeček. Sarah od té chvíle zasvědcuje svůj život jedinému přání - znova se shledat se svým synem. Od svého jediného přítele Doylea (Kiefer Sutherland) - psychicky zlomeného vojáka ale pomoc očekávat nemůže. Časem se jí naskýtá šancem jak svého syna opět spatřit. Je totiž přivoláýna k nemocnému náčelníkovi vesnice a postupně si zvyká i na život v maorské vesnici.
    Sarah využívá svých lékařských dovedností a uzdravuje náčelníka. Ale idylický život ve vesnici končí ve chvíli, kdy pochopí, že náčelníka vyléčila jen pro to, aby vyhlásil válku kolonialistům - lidem, kteří jsou pro ni stále přátelé, její jediná rodina. Její zoufalství se ještě prohlubuje, když ji syn sdělí, že se zapojí do bojů a nevrátí se s ní po řece zpět.
    Když pak nadchází chvíle rozhodnutí, musí si Sarah jednou provždy vybrat. Vrátí se ke svým evropským kořenům nebo bude následovat svého syna mezi Maory?
    6
  • Černé ovce
    Černé ovce (2006)
    Film
    • Filmbox+
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    58%
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    7