7.3

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Justin B. Carter: Filmy a seriály

  • Pán prstenů: Společenstvo prstenu
    Pán prstenů: Společenstvo prstenu (2001)
    Film
    • Max
    • Amazon Prime Video
    • O2 TV
    • +3
    Hlavním hrdinou je hobit Frodo Pytlík, který se ve své vlastní domovině zvané Středozemě dostal do samotného centra bitvy mytických proporcí. Bude muset během svého putování prokázat, že moc přátelství a individuální odvahy dokáže úspěšně čelit i těm nejničivějším silám temnoty. Frodova dobrodružství odstartuje dar jeho příbuzného Bilba. Od něj získá magický prsten, který Froda postaví do soboje se silami zla reprezentovanými krutovládcem Sauronem. Ten touží za každou cenu získat prsten, protože je pro něj zdrojem neomezené moci, jedině s jeho pomocí se mu může podařit zotročit lid Středozemě a stát se jeho neomezeným pánem. Ve snaze čelit Sauronovým temným plánům, se musí Frodo spojit se několika dalšími bytostmi. Vytvoří s nimi takzvané Společenstvo složené z jeho přátel, čaroděje, elfa, trpaslíka a dalších pomocníků, se kterými se vydá na cestu na jejímž konci doufají, že se jim podaří prsten jednou provždy zničit. Jejich cesta však prokáže, že nejenom magické prsteny, ale také sounáležitost všech živých bytostí mohou dokázat netušené věci. Musí však čelit nejen nebezpečím, která na ně číhají na územích ovládaných Sauronem, ale i rozkladné moci samotného prstenu.
    91%
    Hlavním hrdinou je hobit Frodo Pytlík, který se ve své vlastní domovině zvané Středozemě dostal do samotného centra bitvy mytických proporcí. Bude muset během svého putování prokázat, že moc přátelství a individuální odvahy dokáže úspěšně čelit i těm nejničivějším silám temnoty. Frodova dobrodružství odstartuje dar jeho příbuzného Bilba. Od něj získá magický prsten, který Froda postaví do soboje se silami zla reprezentovanými krutovládcem Sauronem. Ten touží za každou cenu získat prsten, protože je pro něj zdrojem neomezené moci, jedině s jeho pomocí se mu může podařit zotročit lid Středozemě a stát se jeho neomezeným pánem. Ve snaze čelit Sauronovým temným plánům, se musí Frodo spojit se několika dalšími bytostmi. Vytvoří s nimi takzvané Společenstvo složené z jeho přátel, čaroděje, elfa, trpaslíka a dalších pomocníků, se kterými se vydá na cestu na jejímž konci doufají, že se jim podaří prsten jednou provždy zničit. Jejich cesta však prokáže, že nejenom magické prsteny, ale také sounáležitost všech živých bytostí mohou dokázat netušené věci. Musí však čelit nejen nebezpečím, která na ně číhají na územích ovládaných Sauronem, ale i rozkladné moci samotného prstenu.
    1
  • Zvláštní jednotka – Wellington Paranormal
    Zvláštní jednotka – Wellington Paranormal (2018)
    Seriál
    • Max
    68%
    2
  • Černé ovce
    Černé ovce (2006)
    FilmRole: Investor
    • Filmbox+
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    58%
    Novozélandská hororová komedie o útoku zmutovaných lidožravých ovcí na malou vesnici bývá ne zcela právem přirovnávána k raným dílům režiséra Petera Jacksona. Celovečerní debut Jonathana Kinga s Jacksonovými opusy spojuje pouze důraz na grotesknost, která je však v Černých ovcích přítomná pouze skrze nezvyklou podobu monster (ani ta však není nijak zvlášť bizarní v porovnání se zmutovanými králíky a kozami ve snímcích Night of the Lepus a Revenge of Billy the Kid). Hrůza a humor tu zůstávají ve vzájemném napětí a nezvrhají se do krvavé komiky útrobních slapsticků jako Bad Taste a Braindead. Kingovo dílo nesměřuje k velkolepě excentrickým komediálním nápadům jako Jacksonovy filmy, ale drží pozice klasického, poctivě zvládnutého „zvířecího“ hororu, který sází na postupnou gradaci napětí a na sympatické postavy. Ovčí mutanti a jejich krvavé útoky jsou trikově brilantně zvládnuté a mistrné zvukové efekty také vyvolávají patřičně zneklidňující odezvu. Podoba monster není vyloženě směšná (humor do snímku dodávají spíše samotní hrdinové, kteří v rámci současného hororu působí výjimečně životně), ale pouze groteskně absurdní. Mistrovství Kingova díla je tedy zcela jiné než u Jacksonových snímků. Jeho podstatou je udržení dvou vzájemně protichůdných emocí – děsu z neznámého a výsměchu absurdnímu.(Festival otrlého diváka)
    Žánry:HororKomedieGotický
    3