7.0

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Elias McConnell: Filmy a seriály

  • Milk
    Milk (2008)
    FilmRole: Telephone Tree #8
    • Max
    • Filmbox+
    Režisér Gus Van Sant a Sean Penn oživili příběh člověka, který je do dnešní doby považován za jednoho z největších mučedníků americké historie a který musel za svou sexuální orientaci zaplatit tím nejcennějším, co člověk má - životem. Když byl v roce 1978 na Harveyho Milka spáchán atentát, svět ztratil jednoho z nejcharizmatičtějších vůdců a hlas spravedlnosti. Kdo je Harvey Milk? Harvey Milk pracoval na Wall Street, měl vše, co si jen mohl přát, jedno mu však chybělo - svět, ve kterém může nahlas říct, že je homosexuál a nikdo ho za to nebude diskriminovat. Rozhodl se proto svou práci opustit, odstěhovat se se svým přítelem do San Francisca do Castro distriktu a otevřít si obchod s fotoaparáty. Brzy se z obchodu stalo místo, kde se začali scházet všichni, které ta doba odsuzovala a ničila. Harvey si uvědomil, že je na čase něco dělat a začal za svou tichou komunitu mluvit nahlas. Malé vítězství vedly k větším a Harveyho statečnost a odvaha odolávat denním výhrůžkám smrti inspirovaly další, aby konečně začali jednat. To vše vedlo k tomu, že Harvey byl zvolen prvním gay politikem v USA a členem městské rady San Francisca. Jeho poselství svobody a naděje mu nadělalo spoustu nepřátel. Nakonec byl společně se starostou San Francisca zavražděn svým bývalým kolegou Danem Whitem. Přestože "Starosta Castro distriktu" zemřel, jeho jméno bude navždy znamenat začátek nové éry porozumění a tolerance jak v jeho komunitě, tak na celém světě.
    73%
    Režisér Gus Van Sant a Sean Penn oživili příběh člověka, který je do dnešní doby považován za jednoho z největších mučedníků americké historie a který musel za svou sexuální orientaci zaplatit tím nejcennějším, co člověk má - životem. Když byl v roce 1978 na Harveyho Milka spáchán atentát, svět ztratil jednoho z nejcharizmatičtějších vůdců a hlas spravedlnosti. Kdo je Harvey Milk? Harvey Milk pracoval na Wall Street, měl vše, co si jen mohl přát, jedno mu však chybělo - svět, ve kterém může nahlas říct, že je homosexuál a nikdo ho za to nebude diskriminovat. Rozhodl se proto svou práci opustit, odstěhovat se se svým přítelem do San Francisca do Castro distriktu a otevřít si obchod s fotoaparáty. Brzy se z obchodu stalo místo, kde se začali scházet všichni, které ta doba odsuzovala a ničila. Harvey si uvědomil, že je na čase něco dělat a začal za svou tichou komunitu mluvit nahlas. Malé vítězství vedly k větším a Harveyho statečnost a odvaha odolávat denním výhrůžkám smrti inspirovaly další, aby konečně začali jednat. To vše vedlo k tomu, že Harvey byl zvolen prvním gay politikem v USA a členem městské rady San Francisca. Jeho poselství svobody a naděje mu nadělalo spoustu nepřátel. Nakonec byl společně se starostou San Francisca zavražděn svým bývalým kolegou Danem Whitem. Přestože "Starosta Castro distriktu" zemřel, jeho jméno bude navždy znamenat začátek nové éry porozumění a tolerance jak v jeho komunitě, tak na celém světě.
    1
  • Paříži, miluji Tě
    Paříži, miluji Tě (2006)
    FilmRole: Elie (Le Marais)
    V „Paříži, miluji tě“ se sešli světoznámí režiséři, mezi něž patří bratři Coenovi, Gus Van Sant, Gurinder Chadha, Wes Craven, Walter Salles, Alexander Payne a Olivier Assayas, aby společně ukázali Paříž způsobem, jaký tu ještě nebyl. Natočen lidmi stejně kosmopolitními jako město samo. Americký turista vidí rasové napětí a paranoidní vize města. Mladá emigrantka pracuje v buržoazním prostředí. Americká hvězdička natáčí film. Muž neví, zda být s manželkou nebo milenkou. Mladík pracuje v tiskárně a touží po jiném muži. Otec se pere se vztahem ke své dceři. Pár se snaží okořenit svůj sexuální život. To je jen pár zážitků, které tvoří „Paříži, miluji tě“...
    Žánry:Romantický
    72%
    V „Paříži, miluji tě“ se sešli světoznámí režiséři, mezi něž patří bratři Coenovi, Gus Van Sant, Gurinder Chadha, Wes Craven, Walter Salles, Alexander Payne a Olivier Assayas, aby společně ukázali Paříž způsobem, jaký tu ještě nebyl. Natočen lidmi stejně kosmopolitními jako město samo. Americký turista vidí rasové napětí a paranoidní vize města. Mladá emigrantka pracuje v buržoazním prostředí. Americká hvězdička natáčí film. Muž neví, zda být s manželkou nebo milenkou. Mladík pracuje v tiskárně a touží po jiném muži. Otec se pere se vztahem ke své dceři. Pár se snaží okořenit svůj sexuální život. To je jen pár zážitků, které tvoří „Paříži, miluji tě“...
    Žánry:Romantický
    2
  • Slon
    Slon (2003)
    FilmRole: Elias
    • Max

    Slunečný den v areálu americké střední školy. Kamera sleduje pár chlapců i děvčat, kteří se míjejí na trávníku, na hřišti, na nekonečných chodbách školní budovy. Všichni působí uvolněně, sebejistě, možná dospěleji než jejich rodiče. Mají jména - John, Alex, Eric, Carrie -, ale na nikom z nich nespočine kamera tak dlouho, aby kolem něj vyrostl příběh. Nic zdánlivě nenapovídá tomu, jakým hrůzným dramatem vyvrcholí den. Ostatně i ono drama je zachyceno jakoby z odstupu: žádný obraz paniky, žádné výkřiky zděšení, jen záblesk překvapení v očích těch, jež jejich dva spolužáci bez emocí kosí výstřely.

    Gus Van Sant pojal drama, jež se odehrálo ve škole v Columbine jinak než Michael Moore ve svém oscarovém dokumentu. Víc než sociopolitické souvislosti ho zajímá, co asi se dělo v myslích těch slušných a kultivovaných mládenců, kteří se rozhodli dát světu za vyučenou povražděním nevinných lidí a skoncovat s vlastním životem. Nehledá vysvětlení, je si vědom, že řetěz příčin je složitý. Bajka praví, že každý slepec líčí slona podle části jeho těla, kterou ohmatal.

    69%

    Slunečný den v areálu americké střední školy. Kamera sleduje pár chlapců i děvčat, kteří se míjejí na trávníku, na hřišti, na nekonečných chodbách školní budovy. Všichni působí uvolněně, sebejistě, možná dospěleji než jejich rodiče. Mají jména - John, Alex, Eric, Carrie -, ale na nikom z nich nespočine kamera tak dlouho, aby kolem něj vyrostl příběh. Nic zdánlivě nenapovídá tomu, jakým hrůzným dramatem vyvrcholí den. Ostatně i ono drama je zachyceno jakoby z odstupu: žádný obraz paniky, žádné výkřiky zděšení, jen záblesk překvapení v očích těch, jež jejich dva spolužáci bez emocí kosí výstřely.

    Gus Van Sant pojal drama, jež se odehrálo ve škole v Columbine jinak než Michael Moore ve svém oscarovém dokumentu. Víc než sociopolitické souvislosti ho zajímá, co asi se dělo v myslích těch slušných a kultivovaných mládenců, kteří se rozhodli dát světu za vyučenou povražděním nevinných lidí a skoncovat s vlastním životem. Nehledá vysvětlení, je si vědom, že řetěz příčin je složitý. Bajka praví, že každý slepec líčí slona podle části jeho těla, kterou ohmatal.

    3