7.4

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Justin Mader: Filmy a seriály

  • Room
    Room (2015)
    FilmRole: FBI Agent
    • VOYO
    • Google Play
    • iTunes
    • +2
    Malý Jack od narození vyrůstá v uzavřené místnosti bez oken. Společnost mu dělá pouze jeho matka Joy, která se ze všech sil snaží, aby izolované prostředí na Jacka nemělo špatný vliv. Po jeho pátých narozeninách se však Joy rozhoduje sdělit Jackovi tíživou pravdu: před lety byla unesena mužem jménem Nick, který ji od té doby vězní v této malé místnosti. Zde také otěhotněla a porodila. Nyní je dle jejího názoru již Jack dostatečně velký na to, aby jej mohla zapojit do plánu útěku. Jak se však brzy ukáže, nově nabytá svoboda nemusí být tak idylická, jak by se mohlo na první dojem jevit… Snímek Room (v překladu Pokoj) byl natočen podle stejnojmenného románu Emmy Donoghue, která se při psaní inspirovala kauzu Josefa Fritzla, jenž přes 20 let věznil svou dceru ve sklepě rodinného domu.
    79%
    Malý Jack od narození vyrůstá v uzavřené místnosti bez oken. Společnost mu dělá pouze jeho matka Joy, která se ze všech sil snaží, aby izolované prostředí na Jacka nemělo špatný vliv. Po jeho pátých narozeninách se však Joy rozhoduje sdělit Jackovi tíživou pravdu: před lety byla unesena mužem jménem Nick, který ji od té doby vězní v této malé místnosti. Zde také otěhotněla a porodila. Nyní je dle jejího názoru již Jack dostatečně velký na to, aby jej mohla zapojit do plánu útěku. Jak se však brzy ukáže, nově nabytá svoboda nemusí být tak idylická, jak by se mohlo na první dojem jevit… Snímek Room (v překladu Pokoj) byl natočen podle stejnojmenného románu Emmy Donoghue, která se při psaní inspirovala kauzu Josefa Fritzla, jenž přes 20 let věznil svou dceru ve sklepě rodinného domu.
    1
  • Gangland Undercover
    Gangland Undercover (2015)
    Seriál
    79%
    2
  • Rallye smrti
    Rallye smrti (2008)
    FilmRole: Travis Colt
    • O2 TV
    • Google Play
    • iTunes
    Internetové stránky projektu Rallye smrti patří mezi ty nejnavštěvovanější. Běží na nich online přenos nejbrutálnějších automobilových závodů v historii. Jejich aktéry jsou „obyvatelé“ jedné z nejtěžších amerických věznic. Pravidla jsou jednoduchá – rychle, zběsile a co nejbezohledněji dojet do cíle jako první. Stačí pětkrát vyhrát a místo medaile vám dají svobodu. Prohrát ovšem většinou znamená zemřít – v hořícím vraku auta, pod koly silnějšího soupeře nebo s kulkou v hlavě. Střílení čímkoliv je totiž během závodu povoleno. Paul W. S. Anderson, režisér a producent drsných sérií Vetřelec vs. Predátor a Resident Evil, oprášil populární thriller Death Race 2000, vtiskl mu tempo 21. století a navrch přidal skoro už profesionálního filmového řidiče Jasona Stathama (oba díly Kurýra). Posilovnou vyrýsovaný britský drsňák tu hraje Jensena Amese, bývalého slavného automobilového závodníka. Do basy se dostal za vraždu, kterou nespáchal. Bezskrupulózní ředitelce věznice (Joan Allen) je jasné, že jeho schopnosti nesmí v zájmu sledovanosti zůstat nevyužity, a tak mu nabídne lákavý úkol. Ukrytý v děsivé masce by měl dublovat legendárního závodníka Frankensteina, který byl hlavním důvodem toho, proč byla Rallye smrti tolik populární. Poslední závod mu byl bohužel osudný, naštěstí veřejnost to neví, a tak může do kolbiště nastoupit Frank, jehož schopnosti by se mohly alespoň blížit těm Frankensteinovým. Stačí vyhrát jeden závod, a Frank se vrátí na svobodu. Bude ale muset dokázat víc, než jen točit volantem a šlapat na plyn. Bude muset zabíjet. Anderson zasadil film do blízké budoucnosti, do šedivé atmosféry, v níž nebývale bují kriminalita, z vězení se staly výdělečné podniky a televizní nebo internetové reality shows musí být čím dál vynalézavější, aby si našly svého diváka. „Jedna věznice přišla s nápadem na online vysílaný závod, v němž devět novodobých gladiátorů závodí na život a na smrt v aréně, kterou představuje závodní trať na vězeňském dvoře,“ říká Anderson. Závodníci používají reálné modely aut „vylepšené“ o zbraně s devastujícím účinkem pro soupeře. Figurují mezi nimi děla, kulomety rozličných ráží a také zásobníky plné kovových ježků, které lze stisknutím jediného tlačítka nasypat na cestu. Smrtonosná past pro filmové závodníky, ale také pro jejich představitele, kteří shodně prohlašovali, že tahle „autoškola“ byla bezkonkurenčně jejich nejdrsnějším zážitkem za volantem. (oficiální text distributora)
    73%
    Internetové stránky projektu Rallye smrti patří mezi ty nejnavštěvovanější. Běží na nich online přenos nejbrutálnějších automobilových závodů v historii. Jejich aktéry jsou „obyvatelé“ jedné z nejtěžších amerických věznic. Pravidla jsou jednoduchá – rychle, zběsile a co nejbezohledněji dojet do cíle jako první. Stačí pětkrát vyhrát a místo medaile vám dají svobodu. Prohrát ovšem většinou znamená zemřít – v hořícím vraku auta, pod koly silnějšího soupeře nebo s kulkou v hlavě. Střílení čímkoliv je totiž během závodu povoleno. Paul W. S. Anderson, režisér a producent drsných sérií Vetřelec vs. Predátor a Resident Evil, oprášil populární thriller Death Race 2000, vtiskl mu tempo 21. století a navrch přidal skoro už profesionálního filmového řidiče Jasona Stathama (oba díly Kurýra). Posilovnou vyrýsovaný britský drsňák tu hraje Jensena Amese, bývalého slavného automobilového závodníka. Do basy se dostal za vraždu, kterou nespáchal. Bezskrupulózní ředitelce věznice (Joan Allen) je jasné, že jeho schopnosti nesmí v zájmu sledovanosti zůstat nevyužity, a tak mu nabídne lákavý úkol. Ukrytý v děsivé masce by měl dublovat legendárního závodníka Frankensteina, který byl hlavním důvodem toho, proč byla Rallye smrti tolik populární. Poslední závod mu byl bohužel osudný, naštěstí veřejnost to neví, a tak může do kolbiště nastoupit Frank, jehož schopnosti by se mohly alespoň blížit těm Frankensteinovým. Stačí vyhrát jeden závod, a Frank se vrátí na svobodu. Bude ale muset dokázat víc, než jen točit volantem a šlapat na plyn. Bude muset zabíjet. Anderson zasadil film do blízké budoucnosti, do šedivé atmosféry, v níž nebývale bují kriminalita, z vězení se staly výdělečné podniky a televizní nebo internetové reality shows musí být čím dál vynalézavější, aby si našly svého diváka. „Jedna věznice přišla s nápadem na online vysílaný závod, v němž devět novodobých gladiátorů závodí na život a na smrt v aréně, kterou představuje závodní trať na vězeňském dvoře,“ říká Anderson. Závodníci používají reálné modely aut „vylepšené“ o zbraně s devastujícím účinkem pro soupeře. Figurují mezi nimi děla, kulomety rozličných ráží a také zásobníky plné kovových ježků, které lze stisknutím jediného tlačítka nasypat na cestu. Smrtonosná past pro filmové závodníky, ale také pro jejich představitele, kteří shodně prohlašovali, že tahle „autoškola“ byla bezkonkurenčně jejich nejdrsnějším zážitkem za volantem. (oficiální text distributora)
    3
  • Forgive Us Our Trespasses
    Forgive Us Our Trespasses (2022)
    FilmRole: German officer
    • Netflix
    63%
    4
  • Operace Velký doutník
    Operace Velký doutník (2024)
    Seriál
    • Apple TV+
    • Canal+
    57%
    5
  • 6
  • Len a spol.
    Len a spol. (2015)
    Film
    Len (Rhys Ifans) je úspěšný hudební producent, který je tak rozčarovaný z hudebního průmyslu, že se rozhodne skončit a odejít přímo uprostřed slavnostního předávání cen. Len, který teď žije v klidné čtvrti na newyorském venkově, tráví dny poslechem hudby a audioknih, sledováním starých televizních pořadů a poflakováním se s místním chlapcem Williamem. Lenův poklidný život však naruší příjezd odcizeného syna Maxe (Jack Kilmer) a chráněnky Zoe (Juno Temple), popové hvězdy, která se snaží uniknout večírkům a tisku ovládajícímu její život. Jak Max, začínající rocková hvězda, tak i Zoe, která je na pokraji zhroucení, chtějí od Lena nějakou otcovskou radu. Ten je však sám zmítán krizí středního věku a jediné, po čem touží, je klid...
    54%
    Len (Rhys Ifans) je úspěšný hudební producent, který je tak rozčarovaný z hudebního průmyslu, že se rozhodne skončit a odejít přímo uprostřed slavnostního předávání cen. Len, který teď žije v klidné čtvrti na newyorském venkově, tráví dny poslechem hudby a audioknih, sledováním starých televizních pořadů a poflakováním se s místním chlapcem Williamem. Lenův poklidný život však naruší příjezd odcizeného syna Maxe (Jack Kilmer) a chráněnky Zoe (Juno Temple), popové hvězdy, která se snaží uniknout večírkům a tisku ovládajícímu její život. Jak Max, začínající rocková hvězda, tak i Zoe, která je na pokraji zhroucení, chtějí od Lena nějakou otcovskou radu. Ten je však sám zmítán krizí středního věku a jediné, po čem touží, je klid...
    7