?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ivan Lebedev: Filmy a seriály

  • Arytmie
    Arytmie (2017)
    Film

    Olegovi táhne na třicet, pracuje jako lékař u záchranky a po náročné službě si rád přihne. Jeho žena Káťa je lékařka v nemocnici na příjmu a s Olegem jí pomalu dochází trpělivost. Jednoho dne mu proto oznamuje, že se s ním hodlá rozvést… Jeden z nejosobitějších současných ruských režisérů Boris Chlebnikov se na plátna vrací s režijně i herecky precizní studií vztahu, trpícího podobnými výkyvy jako srdce pacientů, k nimž Oleg se záchrankou často vyjíždí. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    73%

    Olegovi táhne na třicet, pracuje jako lékař u záchranky a po náročné službě si rád přihne. Jeho žena Káťa je lékařka v nemocnici na příjmu a s Olegem jí pomalu dochází trpělivost. Jednoho dne mu proto oznamuje, že se s ním hodlá rozvést… Jeden z nejosobitějších současných ruských režisérů Boris Chlebnikov se na plátna vrací s režijně i herecky precizní studií vztahu, trpícího podobnými výkyvy jako srdce pacientů, k nimž Oleg se záchrankou často vyjíždí. (MFF Karlovy Vary)

    Žánry:Drama
    1
  • Prostye veshchi
    Prostye veshchi (2007)
    Film
    Sergej Maslov je mizerně placený nemocniční anesteziolog. Ničí ho i ubohé bydlení, které sdílí s gruzínským šoférem a starou ženou. Ke všemu přijde o řidičák a vzápětí ho zaskočí odchod dcery z domova. Slabou útěchu mu poskytne příjem z privátní péče o starého herce. Sotva prolomí jeho nedůvěru, slavný pacient ho začne zavalovat stařeckými rozmary. Maslova trápí osud dcery. Krize vyvrcholí, když herec přijde s lákavou dohodou. Odkazuje mu cenný obraz, ale pouze pod jednou podmínkou. Uplyne hodně času, než si Maslov uvědomí smysl nesnadné lehkosti bytí... V podstatě optimistický příběh o stinných stránkých všedního života a lidské schopnosti řešit životní dilemata. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:DramaKomedie
    72%
    Sergej Maslov je mizerně placený nemocniční anesteziolog. Ničí ho i ubohé bydlení, které sdílí s gruzínským šoférem a starou ženou. Ke všemu přijde o řidičák a vzápětí ho zaskočí odchod dcery z domova. Slabou útěchu mu poskytne příjem z privátní péče o starého herce. Sotva prolomí jeho nedůvěru, slavný pacient ho začne zavalovat stařeckými rozmary. Maslova trápí osud dcery. Krize vyvrcholí, když herec přijde s lákavou dohodou. Odkazuje mu cenný obraz, ale pouze pod jednou podmínkou. Uplyne hodně času, než si Maslov uvědomí smysl nesnadné lehkosti bytí... V podstatě optimistický příběh o stinných stránkých všedního života a lidské schopnosti řešit životní dilemata. (MFF Karlovy Vary 2007)
    Žánry:DramaKomedie
    2
  • 3
  • Rus
    68%
    4
  • 5
  • Nebo. Samolyot. Devushka.
    Nebo. Samolyot. Devushka. (2002)
    Film
    Remake kdysi populárního melodramatu Ještě jednou o lásce (1968) iniciovala scenáristka a herečka Renata Litvinovová, známá i jako televizní moderátorka a režisérka. Před kameru ji přivedla Kira Muratovová, okouzlená jejím „glamour“ zjevem a zejména manýristickým projevem. Ostatně i režisérka filmu prošla školou Muratovové na jejích filmech Astenický syndrom (1989) a Tři příběhy (1997). Provokující intonaci slovních výlevů a afektovaných gest postav z filmů Muratovové přenesla Litvinovová i do postavy letušky Lary, kterou si napsala na tělo a obdařila ji vlastností bezvýhradné lásky. Na rozdíl od původní předlohy (hra Edvarda Radzinského 104 stránky o lásce) ji Lara nevěnuje racionálnímu vědci, ale rozevlátému novináři, s nímž se často míjí v pracovním nasazení. Její láska nebeská se zmítá mezi vírou a nevírou, a jakkoli je hluboká a opravdová, Lara ji prezentuje jako nezávaznou hru... [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaRomantický
    66%
    Remake kdysi populárního melodramatu Ještě jednou o lásce (1968) iniciovala scenáristka a herečka Renata Litvinovová, známá i jako televizní moderátorka a režisérka. Před kameru ji přivedla Kira Muratovová, okouzlená jejím „glamour“ zjevem a zejména manýristickým projevem. Ostatně i režisérka filmu prošla školou Muratovové na jejích filmech Astenický syndrom (1989) a Tři příběhy (1997). Provokující intonaci slovních výlevů a afektovaných gest postav z filmů Muratovové přenesla Litvinovová i do postavy letušky Lary, kterou si napsala na tělo a obdařila ji vlastností bezvýhradné lásky. Na rozdíl od původní předlohy (hra Edvarda Radzinského 104 stránky o lásce) ji Lara nevěnuje racionálnímu vědci, ale rozevlátému novináři, s nímž se často míjí v pracovním nasazení. Její láska nebeská se zmítá mezi vírou a nevírou, a jakkoli je hluboká a opravdová, Lara ji prezentuje jako nezávaznou hru... [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaRomantický
    6
  • Bavorák
    Bavorák (2003)
    Film
    65%
    7
  • Garpastum
    Garpastum (2005)
    Film
    Rok 1914. Záhy po výstřelu v Sarajevu přijímá Rusko osudovou výzvu. Bratry Andreje a Nikolaje však více než válečné dění zajímá módní fotbal, zaváděný v Sankt Peterburgu místními Angličany. S výrostky z periferie dosahují mladí medici skvělých výkonů, nevybíravými prostředky usilují o vlastní stadion. Kdesi daleko zuří válka, oni se však náruživě věnují sportovnímu klání a milostným avantýrám. Peterburg se stává Petrohradem, umělců se zmocňují temné předtuchy, ve městě dochází k brutálním vraždám. Umírá otčím bratrů, Nikolaj je mobilizován. Vše se hroutí, blíží se revoluce... Zřejmě je v lidské přirozenosti nevnímat symptomy katastrof, nebrat v úvahu zvichření sil historie a žít i uprostřed jejich střetů svůj nezastupitelný život. Režisér evokuje „ducha doby“ a její atmosféru převážně vizuálními prostředky, povahu lidských postojů a gest fascinujícím rytmem obrazů.
    Žánry:Drama
    64%
    Rok 1914. Záhy po výstřelu v Sarajevu přijímá Rusko osudovou výzvu. Bratry Andreje a Nikolaje však více než válečné dění zajímá módní fotbal, zaváděný v Sankt Peterburgu místními Angličany. S výrostky z periferie dosahují mladí medici skvělých výkonů, nevybíravými prostředky usilují o vlastní stadion. Kdesi daleko zuří válka, oni se však náruživě věnují sportovnímu klání a milostným avantýrám. Peterburg se stává Petrohradem, umělců se zmocňují temné předtuchy, ve městě dochází k brutálním vraždám. Umírá otčím bratrů, Nikolaj je mobilizován. Vše se hroutí, blíží se revoluce... Zřejmě je v lidské přirozenosti nevnímat symptomy katastrof, nebrat v úvahu zvichření sil historie a žít i uprostřed jejich střetů svůj nezastupitelný život. Režisér evokuje „ducha doby“ a její atmosféru převážně vizuálními prostředky, povahu lidských postojů a gest fascinujícím rytmem obrazů.
    Žánry:Drama
    8
  • Vse umrut, a ya ostanus
    Vse umrut, a ya ostanus (2008)
    Film
    Tři čtrnáctileté dívky, Káťa, Žanna a Vika, se dozvídají, že se o víkendu koná školní diskotéka. Během příprav na sobotní „akci“, jež zahrnují mimo jiné vymýšlení plánu, jak sehnat nedostupný alkohol, je jejich do té doby skálopevné přátelství vystaveno zkoušce. Vzájemné vztahy se vyhrocují, odhalují se vnitřní nejistoty a komplikované vztahy s rodiči. Naivní představy dívek jsou konfrontovány s realitou, která je jejich snům na hony vzdálená. Debutující režisérka Valerija Gaj Germaniková v sobě nezapře dokumentární kořeny a svůj přístup komentuje slovy: „Točím filmy založené na tom, co znám, co jsem viděla, na základě vlastních zkušeností. Točím tam, kde žiju, protože to jinak dělat neumím.“ Příběh o nelehkém dospívání na moskevském předměstí je vyprávěn syrově a bez příkras, působivosti mu dodávají nesmírně přesvědčivé výkony všech tří mladičkých hereček. [44. MFFKV 2009]
    64%
    Tři čtrnáctileté dívky, Káťa, Žanna a Vika, se dozvídají, že se o víkendu koná školní diskotéka. Během příprav na sobotní „akci“, jež zahrnují mimo jiné vymýšlení plánu, jak sehnat nedostupný alkohol, je jejich do té doby skálopevné přátelství vystaveno zkoušce. Vzájemné vztahy se vyhrocují, odhalují se vnitřní nejistoty a komplikované vztahy s rodiči. Naivní představy dívek jsou konfrontovány s realitou, která je jejich snům na hony vzdálená. Debutující režisérka Valerija Gaj Germaniková v sobě nezapře dokumentární kořeny a svůj přístup komentuje slovy: „Točím filmy založené na tom, co znám, co jsem viděla, na základě vlastních zkušeností. Točím tam, kde žiju, protože to jinak dělat neumím.“ Příběh o nelehkém dospívání na moskevském předměstí je vyprávěn syrově a bez příkras, působivosti mu dodávají nesmírně přesvědčivé výkony všech tří mladičkých hereček. [44. MFFKV 2009]
    9
  • Svobodnoe plavanie
    Svobodnoe plavanie (2006)
    Film

    Dvacetiletý Ljoňa žije v městečku na Volze, kde „chcíp’ pes“. Jedinou továrnu zavřeli, pracovní úřad nemá co nabídnout. Zatímco propuštění dělníci se vyžívají v utopických snech a popíjení, Ljoňa zkusí prodávat boty u stánkaře, zednické práce ani úklid se mu nezamlouvají. Pár dní stráví u cestářů, ale na melouchy prohnaného brigadýra nemá náturu. Holky ve městečku jsou drzé. Ty diskotékové i spolužačky. A snad právě proto zdejší mládenci rádi rukují na vojnu. Ljoňovu poctivost a slušnost však nemine odměna. Náhoda mu přihraje šanci seberealizace, sice náročné a nevýnosné, zato chlapské a zcela nezávislé... Inspirací autorovi byla konkrétní realita uboze živořící provincie. Její beznadějná tvářnost jako by prosákla do psychiky lidí, ochromila smysluplnost sociálních vztahů. Popis psychopatologie všedního života v běžných projevech bytí evokuje hrůznost pověstného ruského bezčasí... [MFF Karlovy Vary]

    64%

    Dvacetiletý Ljoňa žije v městečku na Volze, kde „chcíp’ pes“. Jedinou továrnu zavřeli, pracovní úřad nemá co nabídnout. Zatímco propuštění dělníci se vyžívají v utopických snech a popíjení, Ljoňa zkusí prodávat boty u stánkaře, zednické práce ani úklid se mu nezamlouvají. Pár dní stráví u cestářů, ale na melouchy prohnaného brigadýra nemá náturu. Holky ve městečku jsou drzé. Ty diskotékové i spolužačky. A snad právě proto zdejší mládenci rádi rukují na vojnu. Ljoňovu poctivost a slušnost však nemine odměna. Náhoda mu přihraje šanci seberealizace, sice náročné a nevýnosné, zato chlapské a zcela nezávislé... Inspirací autorovi byla konkrétní realita uboze živořící provincie. Její beznadějná tvářnost jako by prosákla do psychiky lidí, ochromila smysluplnost sociálních vztahů. Popis psychopatologie všedního života v běžných projevech bytí evokuje hrůznost pověstného ruského bezčasí... [MFF Karlovy Vary]

    10
  • Bavorák 2
    Bavorák 2 (2006)
    Film
    • Filmbox+
    60%
    11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Nomád
    Nomád (2005)
    Film
    18-té století Kazachstán. Obrovský región strohé a kruté krásy, ohraničené Čínou, Tibetem a Ruskem. Hrdý a bojovný kazašský kmen přežil staletí, vzdoroval kočovným nájezdníkům, odolával hrozivým Jungarům a též odvrátil zkázy přicházející z vlastních řad. Oraz, mystické a bojové místo (velké síly), předpovídá zrození nového hrdiny. Tento chlapec Mansur je určený k sjednocení kazašského rodu a k tomu, aby ho vedl k slavnému vítězství proti nepřátelům. Hrozná předpověď Orazu, Jungar panovník Galdanu povolal generála Sharisha, aby našel chlapce a zabil ho. Avšak Oraz se za každou cenu snaží Mansura ukrýt a odevzdat ho jeho otci Sultanovi Walimovi. Léta plynou. Mansur potomek legendárního bojovníka Ghenghis Khana, a Erali opuštěný sirotek neznámého pastýře, jsou cvičeni v bojových umění. Chlapci spolu vyrůstají, spolu trénují a jsou si blízcí jako bratři. Jeden je tu, aby vedl Kazachstán k úspěšnému vítězství a druhý, aby mu ukázal jakou cenu má v životě přátelství Když se Mansur i Erali bezhlavě zamilují do statečné a krásné Gaukhar, jejich vzájemná oddanost se ztrácí pod náporem mocné čarodějky lásky. Město Turkestan spadne pod nadvládu Galdanu. Mansurův otec je zavražděný a Gaukhar unesená Jungary. Nastává čas boje muže proti muži. Mansur zabije mocného Sharishe, ale sám je chycen Galdanem. A je to právě Gaukhar, která ho zachrání před jistou smrtí a umožní mu čelit svému osudu. Nomád je epický příběh jednoho hrdinského osudu a o záchraně království před invazí. Dobro v konfrontaci se zlem, přátelství je pokoušeno žárlivostí, láska je obětována na oltář smrti. Legenda se zrodila.
    54%
    18-té století Kazachstán. Obrovský región strohé a kruté krásy, ohraničené Čínou, Tibetem a Ruskem. Hrdý a bojovný kazašský kmen přežil staletí, vzdoroval kočovným nájezdníkům, odolával hrozivým Jungarům a též odvrátil zkázy přicházející z vlastních řad. Oraz, mystické a bojové místo (velké síly), předpovídá zrození nového hrdiny. Tento chlapec Mansur je určený k sjednocení kazašského rodu a k tomu, aby ho vedl k slavnému vítězství proti nepřátelům. Hrozná předpověď Orazu, Jungar panovník Galdanu povolal generála Sharisha, aby našel chlapce a zabil ho. Avšak Oraz se za každou cenu snaží Mansura ukrýt a odevzdat ho jeho otci Sultanovi Walimovi. Léta plynou. Mansur potomek legendárního bojovníka Ghenghis Khana, a Erali opuštěný sirotek neznámého pastýře, jsou cvičeni v bojových umění. Chlapci spolu vyrůstají, spolu trénují a jsou si blízcí jako bratři. Jeden je tu, aby vedl Kazachstán k úspěšnému vítězství a druhý, aby mu ukázal jakou cenu má v životě přátelství Když se Mansur i Erali bezhlavě zamilují do statečné a krásné Gaukhar, jejich vzájemná oddanost se ztrácí pod náporem mocné čarodějky lásky. Město Turkestan spadne pod nadvládu Galdanu. Mansurův otec je zavražděný a Gaukhar unesená Jungary. Nastává čas boje muže proti muži. Mansur zabije mocného Sharishe, ale sám je chycen Galdanem. A je to právě Gaukhar, která ho zachrání před jistou smrtí a umožní mu čelit svému osudu. Nomád je epický příběh jednoho hrdinského osudu a o záchraně království před invazí. Dobro v konfrontaci se zlem, přátelství je pokoušeno žárlivostí, láska je obětována na oltář smrti. Legenda se zrodila.
    15
  • 16
  • 17