?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Hans-Jürgen Pabst: Filmy a seriály

  • Komm näher
    Komm näher (2006)
    FilmRole: Hoffmann
    Drama složené z epizod, jež svým improvizačním stylem připomíná Andrease Dresena nebo Mikea Leigha, je zachyceno jemnými tahy štětce s chvějivým jasem. Neočekávaný úsměv na cizí tváři... Vřelý hlas v telefonu... Zachvění prstů při doteku... Drobnosti, které probouzejí touhu a neklid – a v průběhu jedné berlínské zimy zanechávají stopu na několika paralelních cestách ke štěstí. Zdánlivě otrlá a přitom křehká mladá žena se setkává s mužem, jehož něhu nechápe. Manželka a matka, která dává přednost kariéře před rodinou, bezděčně vhání svého manžela do pasivity, z níž on musí uniknout... Matka i její dospívající dcera se zamilují do téhož obtloustlého a skromného muže ve středním věku... Jsou to subtilní příběhy mužů a žen, kteří se nečekaně sbližují, humorná i dramatická setkání lidí, kteří se možná na jediný krátký okamžik dotknou štěstí...
    Poviedkový film. Malé príbehy o teple ľudského dotyku v mrazivej berlínskej zime. Hrdinami filmu sú obyčajní ľudia, ktorí každý deň prežívajú neobyčajný zázrak medziľudského kontaktu, no nie vždy si s ním vedia dať rady. Životom sklamaná a zatrpknutá Mathilda stretne láskavého muža, nedokáže však prijať jeho nehu. Ali, mladá matka a architektka so sľubnou kariérou si v každodennom zhone neuvedomila, že jej muž David trpí vlastnou bezradnosťou a manželským odcudzením. Upratovačka Johanna sa prostredníctvom inzerátu zoznámi s neveľmi atraktívnym, ale milým taxikárom Andim, ani jeden z nich však netuší, že práve doňho je zaľúbená Johannina dcéra Mandy. Počas mrazivej berlínskej zimy sa odohrá niekoľko malých príbehov o teple ľudského dotyku a porozumenia.
    71%
    Drama složené z epizod, jež svým improvizačním stylem připomíná Andrease Dresena nebo Mikea Leigha, je zachyceno jemnými tahy štětce s chvějivým jasem. Neočekávaný úsměv na cizí tváři... Vřelý hlas v telefonu... Zachvění prstů při doteku... Drobnosti, které probouzejí touhu a neklid – a v průběhu jedné berlínské zimy zanechávají stopu na několika paralelních cestách ke štěstí. Zdánlivě otrlá a přitom křehká mladá žena se setkává s mužem, jehož něhu nechápe. Manželka a matka, která dává přednost kariéře před rodinou, bezděčně vhání svého manžela do pasivity, z níž on musí uniknout... Matka i její dospívající dcera se zamilují do téhož obtloustlého a skromného muže ve středním věku... Jsou to subtilní příběhy mužů a žen, kteří se nečekaně sbližují, humorná i dramatická setkání lidí, kteří se možná na jediný krátký okamžik dotknou štěstí...
    Poviedkový film. Malé príbehy o teple ľudského dotyku v mrazivej berlínskej zime. Hrdinami filmu sú obyčajní ľudia, ktorí každý deň prežívajú neobyčajný zázrak medziľudského kontaktu, no nie vždy si s ním vedia dať rady. Životom sklamaná a zatrpknutá Mathilda stretne láskavého muža, nedokáže však prijať jeho nehu. Ali, mladá matka a architektka so sľubnou kariérou si v každodennom zhone neuvedomila, že jej muž David trpí vlastnou bezradnosťou a manželským odcudzením. Upratovačka Johanna sa prostredníctvom inzerátu zoznámi s neveľmi atraktívnym, ale milým taxikárom Andim, ani jeden z nich však netuší, že práve doňho je zaľúbená Johannina dcéra Mandy. Počas mrazivej berlínskej zimy sa odohrá niekoľko malých príbehov o teple ľudského dotyku a porozumenia.
    1
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    2
  • 3