Shep Gordon: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Shep Gordon: Filmy a seriály

  • 1
  • Srpnové velryby
    Srpnové velryby (1987)
    Film
    Výjimečná sestava hereckých veteránů se objevuje ve hře Davida Berryho o Libby Strongové a Sarah Weberové, dvou ovdovělých sestrách, které tráví již šedesáté léto na jednom filadelfském ostrově. Libby je slepá a zahořklá, zatímco Sarah je zdravá, nápomocná a někdy až otravně čiperná. Jejich sousedka Tisha se Sarah snaží přesvědčit, aby Libby předala do péče své dcery, ale Sarah to odmítá, protože nezapomněla na Libbinu morální podporu poté, co jí samotné zemřel manžel. To se ale změní, když se jí začnou podlamovat z jednoho stárnoucího elegána. Když Libby zlostně jejich románek sabotuje, rozlícená Sarah se rozhodne, že i její vděk má své hranice. Když ale nakonec dojde na prodej letního domu a sbalení Libbiných věcí, Sarah to nedokáže.
    Žánry:Drama
    68%
    Výjimečná sestava hereckých veteránů se objevuje ve hře Davida Berryho o Libby Strongové a Sarah Weberové, dvou ovdovělých sestrách, které tráví již šedesáté léto na jednom filadelfském ostrově. Libby je slepá a zahořklá, zatímco Sarah je zdravá, nápomocná a někdy až otravně čiperná. Jejich sousedka Tisha se Sarah snaží přesvědčit, aby Libby předala do péče své dcery, ale Sarah to odmítá, protože nezapomněla na Libbinu morální podporu poté, co jí samotné zemřel manžel. To se ale změní, když se jí začnou podlamovat z jednoho stárnoucího elegána. Když Libby zlostně jejich románek sabotuje, rozlícená Sarah se rozhodne, že i její vděk má své hranice. Když ale nakonec dojde na prodej letního domu a sbalení Libbiných věcí, Sarah to nedokáže.
    Žánry:Drama
    2
  • Jsou mezi námi
    Jsou mezi námi (1988)
    Film
    Film Johna Carpentera Jsou mezi námi je akční sci-fi horor kritizující konzumní společnost a politiku 80. let. Děj se točí kolem teorie, že bohatí a mocní jsou ve skutečnosti mimozemšťané ovládající lidstvo pomocí subliminálních zpráv jako „POSLOUCHEJ“, „NAKUPUJ“ a „SLEDUJ TELEVIZI“. Hlavní hrdina, kterého hraje wrestlerská hvězda Roddy Piper, odhalí tuto pravdu díky speciálním brýlím, které odmaskovávají skryté vzkazy a pravou podobu těchto vládců světa. Snímek představuje jedinečnou směsici sci-fi, satiry a akčního hororu, zároveň odrážející ducha doby.
    67%
    Film Johna Carpentera Jsou mezi námi je akční sci-fi horor kritizující konzumní společnost a politiku 80. let. Děj se točí kolem teorie, že bohatí a mocní jsou ve skutečnosti mimozemšťané ovládající lidstvo pomocí subliminálních zpráv jako „POSLOUCHEJ“, „NAKUPUJ“ a „SLEDUJ TELEVIZI“. Hlavní hrdina, kterého hraje wrestlerská hvězda Roddy Piper, odhalí tuto pravdu díky speciálním brýlím, které odmaskovávají skryté vzkazy a pravou podobu těchto vládců světa. Snímek představuje jedinečnou směsici sci-fi, satiry a akčního hororu, zároveň odrážející ducha doby.
    3
  • Vládce temnot
    Vládce temnot (1987)
    Film
    67%
    4
  • 5
  • Choose Me
    Choose Me (1984)
    Film

    Po režijní práci na dvojici studiových snímků (Roadie / Bedňák, který byl týdeníkem Time označen za jednu z nejlepších letních komedií roku 1980, a politický thriller Endangered Species / Ohrožené druhy) a po zkušenosti s dokumentárním filmem (záznam debaty mezi G. Gordonem Liddym a Timothym Learym v Los Angeles Return Engagement /Odvetné střetnutí) Rudolph napsal a režíroval snímek Choose Me (Vyber si mě), který se okamžitě dočkal uznání kritiky i diváků. Náladou a atmosférou film evokuje autorův celovečerní debut Welcome to L.A. (Vítejte v Los Angeles), ovšem okořeněný notnou dávkou nekonvenčního humoru. I zde se setkáváme se svéráznými postavami, které spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Vizuální stránka filmu je ovlivněna neónovými barvami losangeleského malíře Eda Ruschy, smyslnou náladu vytváří a podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse společně s vláčnou kamerou Jana Kiessera. Keith Carradine hraje tajemného Mickeyho, patologického lháře, který na útěku z psychiatrického oddělení nabízí manželství každé ženě, kterou políbí. Na své cestě zabloudí do baru dlouhonohé Eve, bývalé prostitutky, která se zmítá mezi promiskuitními dobrodružstvími a potřebou opravdové lásky. Mickeyho přítomnost se stane katalyzátorem milostných krizí mezi stálými hosty baru a klienty Linky lásky, rozhlasového pořadu pro všechny nešťastně zamilované. V roli doktorky Nancy Love exceluje Geneviève Bujoldová, kterou výborně doplňují Rae Dawn Chongová, Patrick Bauchau a John Larroquette. [44. MFFKV 2009]

    65%

    Po režijní práci na dvojici studiových snímků (Roadie / Bedňák, který byl týdeníkem Time označen za jednu z nejlepších letních komedií roku 1980, a politický thriller Endangered Species / Ohrožené druhy) a po zkušenosti s dokumentárním filmem (záznam debaty mezi G. Gordonem Liddym a Timothym Learym v Los Angeles Return Engagement /Odvetné střetnutí) Rudolph napsal a režíroval snímek Choose Me (Vyber si mě), který se okamžitě dočkal uznání kritiky i diváků. Náladou a atmosférou film evokuje autorův celovečerní debut Welcome to L.A. (Vítejte v Los Angeles), ovšem okořeněný notnou dávkou nekonvenčního humoru. I zde se setkáváme se svéráznými postavami, které spojuje složité předivo heterosexuálních vztahů. Vizuální stránka filmu je ovlivněna neónovými barvami losangeleského malíře Eda Ruschy, smyslnou náladu vytváří a podtrhuje hudba Teddyho Pendergrasse společně s vláčnou kamerou Jana Kiessera. Keith Carradine hraje tajemného Mickeyho, patologického lháře, který na útěku z psychiatrického oddělení nabízí manželství každé ženě, kterou políbí. Na své cestě zabloudí do baru dlouhonohé Eve, bývalé prostitutky, která se zmítá mezi promiskuitními dobrodružstvími a potřebou opravdové lásky. Mickeyho přítomnost se stane katalyzátorem milostných krizí mezi stálými hosty baru a klienty Linky lásky, rozhlasového pořadu pro všechny nešťastně zamilované. V roli doktorky Nancy Love exceluje Geneviève Bujoldová, kterou výborně doplňují Rae Dawn Chongová, Patrick Bauchau a John Larroquette. [44. MFFKV 2009]

    6
  • Městečko prokletých
    Městečko prokletých (1995)
    Film
    • iTunes
    53%
    7
  • 8
  • Chladný jako led
    Chladný jako led (1991)
    Film

    Za nejhorší období moderní kultury dle obecného názoru platí osmdesátá léta dvacátého století, což ale není pravda. Veškeré zlo osmdesátek – od kohoutího machismu přes pestrobarevné oblečení absurdního střihu po nevkusně křiklavé účesy – kulminovalo na začátku let devadesátých. Pomyslným hromosvodem doby byl právě americký film, který se svého času objevil v české VHS distribuci pod jalově doslovným názvem Chladný jako led. Jedná se o první a poslední snímek, v němž hlavní úlohu ztvárnil první masově úspěšný bílý rapper Vanilla Ice. Vyprávění koncipované jako retardovaná a křiklavě pestrobarevná variace na Rebela bez příčiny (1955) stojí celé na tom, jaký je bílý švihák s černými rýmy neodolatelný balič. Když tedy se svou partou poskoků dofrčí na své našláplé mašině do ospalého maloměsta, netrvá dlouho, než jeho šarmu podlehne místní krasavice a než jeho beaty rozpohybují buranskou tancovačku. Bezelstně přímočarý snímek plyne v rytmu mistrových (tehdy) nových skladeb a každá sekvence je záminkou, aby árijský idol nastoupil v jiném funky ohozu. Vedle bránici lámajících frajerských hlášek a drsňáckých póz, velkohubě adorovaného nevkusu a všudypřítomné afektovanosti má zásadní vliv na famózní vyznění filmu jeho styl, který je dílem Davida Kellogga. Režisér videoklipů a Playmate videí veškeré scény zaobaluje do hávu budoárové estetiky centerfoldů a vycizelované umělosti artbrushových ilustrací. A jako sladkou tečku nakonec i garanci grandiózní podívané se sluší zmínit, že Vanilla Ice za svůj nezapomenutelný výkon získal Zlatou malinu.(Festival otrlého diváka)

    46%

    Za nejhorší období moderní kultury dle obecného názoru platí osmdesátá léta dvacátého století, což ale není pravda. Veškeré zlo osmdesátek – od kohoutího machismu přes pestrobarevné oblečení absurdního střihu po nevkusně křiklavé účesy – kulminovalo na začátku let devadesátých. Pomyslným hromosvodem doby byl právě americký film, který se svého času objevil v české VHS distribuci pod jalově doslovným názvem Chladný jako led. Jedná se o první a poslední snímek, v němž hlavní úlohu ztvárnil první masově úspěšný bílý rapper Vanilla Ice. Vyprávění koncipované jako retardovaná a křiklavě pestrobarevná variace na Rebela bez příčiny (1955) stojí celé na tom, jaký je bílý švihák s černými rýmy neodolatelný balič. Když tedy se svou partou poskoků dofrčí na své našláplé mašině do ospalého maloměsta, netrvá dlouho, než jeho šarmu podlehne místní krasavice a než jeho beaty rozpohybují buranskou tancovačku. Bezelstně přímočarý snímek plyne v rytmu mistrových (tehdy) nových skladeb a každá sekvence je záminkou, aby árijský idol nastoupil v jiném funky ohozu. Vedle bránici lámajících frajerských hlášek a drsňáckých póz, velkohubě adorovaného nevkusu a všudypřítomné afektovanosti má zásadní vliv na famózní vyznění filmu jeho styl, který je dílem Davida Kellogga. Režisér videoklipů a Playmate videí veškeré scény zaobaluje do hávu budoárové estetiky centerfoldů a vycizelované umělosti artbrushových ilustrací. A jako sladkou tečku nakonec i garanci grandiózní podívané se sluší zmínit, že Vanilla Ice za svůj nezapomenutelný výkon získal Zlatou malinu.(Festival otrlého diváka)

    9