?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Mark DeLuca: Filmy a seriály

  • V chřtánu šílenství
    V chřtánu šílenství (1995)
    Film

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    72%

    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb‘s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)

    1
  • Vraždy podle Jidáše
    Vraždy podle Jidáše (1999)
    Film
    Hlavní postavou drsného a krvavého thrilleru je detektiv John Prudhomme, který přeložen z New Orleansu do Chicaga, kde je pověřen vyšetřováním brutální vraždy muže, který vykrvácel poté, kdy mu někdo uřízl ruku. Jedinou stopou po pachateli nápis "On přichází!" napsaný na okně krví oběti, a to se ukáže jako stopa nepříliš postačující. Zcela nový směr vyšetřování nabere v okamžiku, kdy jsou objevena další dvě mrtvá těla s odřezanými končetinami. Je jasné, že ve městě začal řádit psychopatický masový vrah, který používá uřezané části těl k tomu, aby sestavil poněkud morbidní tělo a v bizarním náboženském obřadu se o blížících se Velikonocích pokusil o znovuvzkříšení Krista. Prudhomme se pouští do boje s časem, který mu zbývá, aby se pokusil odhalit vraha a zachránit další oběti před jeho brutální zbožností. Nemá to jednoduché, kromě toho, že je vrah stále o krok kupředu, pronásledují ho vzpomínky na smrt syna a nedokáže si poradit s narůstající odcizeností mezi ním a jeho manželkou.
    68%
    Hlavní postavou drsného a krvavého thrilleru je detektiv John Prudhomme, který přeložen z New Orleansu do Chicaga, kde je pověřen vyšetřováním brutální vraždy muže, který vykrvácel poté, kdy mu někdo uřízl ruku. Jedinou stopou po pachateli nápis "On přichází!" napsaný na okně krví oběti, a to se ukáže jako stopa nepříliš postačující. Zcela nový směr vyšetřování nabere v okamžiku, kdy jsou objevena další dvě mrtvá těla s odřezanými končetinami. Je jasné, že ve městě začal řádit psychopatický masový vrah, který používá uřezané části těl k tomu, aby sestavil poněkud morbidní tělo a v bizarním náboženském obřadu se o blížících se Velikonocích pokusil o znovuvzkříšení Krista. Prudhomme se pouští do boje s časem, který mu zbývá, aby se pokusil odhalit vraha a zachránit další oběti před jeho brutální zbožností. Nemá to jednoduché, kromě toho, že je vrah stále o krok kupředu, pronásledují ho vzpomínky na smrt syna a nedokáže si poradit s narůstající odcizeností mezi ním a jeho manželkou.
    2
  • Drtič
    Drtič (2000)
    Film
    Ze života mu udělali peklo. Jeho šéf je netvor, jeho vlastní žena noční můrou a jeho nejlepší přítel se ukázal jako ten nejhorší. Vždycky držel jazyk za zuby, dodržoval zákony, společenská pravidla a dělal vše, co se od něj očekávalo. Ale jednoho rána se probudil a zjistil, že je bez tváře a bez identity. Nekonečně dlouhé roky souhlasného kývání jsou pryč. Stal se z něj anonymní, bezvýrazný fantóm odhodlaný nelítostně se pomstít všem lidem, kteří mu ublížili.
    49%
    Ze života mu udělali peklo. Jeho šéf je netvor, jeho vlastní žena noční můrou a jeho nejlepší přítel se ukázal jako ten nejhorší. Vždycky držel jazyk za zuby, dodržoval zákony, společenská pravidla a dělal vše, co se od něj očekávalo. Ale jednoho rána se probudil a zjistil, že je bez tváře a bez identity. Nekonečně dlouhé roky souhlasného kývání jsou pryč. Stal se z něj anonymní, bezvýrazný fantóm odhodlaný nelítostně se pomstít všem lidem, kteří mu ublížili.
    3