Jean-Louis Ughetto: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jean-Louis Ughetto: Filmy a seriály

  • Prohnilí proti prohnilým
    Prohnilí proti prohnilým (1990)
    Film
    • iVysílání
    70%
    1
  • Vendredi soir
    Vendredi soir (2002)
    Film
    Hlavní hrdinka filmu (natočeného podle populární novely Emmanuele Bernheim) se chystá přestěhovat ke svému příteli – ještě předtím se nicméně vydá na večeři s přáteli. Cestou ale uvízne v automobilové zácpě a narazí na muže, který potřebuje svézt… Příběh jednoho zvláštního večera, který vychýlí dosavadní životní směřování hlavní hrdinky (Valérie Lemercier), natočila režisérka s důrazem na ambivalentní napětí mezi hlavními postavami. Lehce tajuplnou atmosféru neopakovatelné chvíle zprostředkovává charakteristicky smyslová, rozechvěle vnímavá kamera Agnes Godard. Minimalistické dílo, jemně lavírující mezi snem a realitou, se obejde bez přemíry dialogů i pevnější dramatické struktury. Jeho zvláštní kouzlo spočívá spíše v „tekutosti“ obrazů a v celkové významové otevřenosti. [Cinepur Choice 2008]
    Žánry:DramaRomantický
    69%
    Hlavní hrdinka filmu (natočeného podle populární novely Emmanuele Bernheim) se chystá přestěhovat ke svému příteli – ještě předtím se nicméně vydá na večeři s přáteli. Cestou ale uvízne v automobilové zácpě a narazí na muže, který potřebuje svézt… Příběh jednoho zvláštního večera, který vychýlí dosavadní životní směřování hlavní hrdinky (Valérie Lemercier), natočila režisérka s důrazem na ambivalentní napětí mezi hlavními postavami. Lehce tajuplnou atmosféru neopakovatelné chvíle zprostředkovává charakteristicky smyslová, rozechvěle vnímavá kamera Agnes Godard. Minimalistické dílo, jemně lavírující mezi snem a realitou, se obejde bez přemíry dialogů i pevnější dramatické struktury. Jeho zvláštní kouzlo spočívá spíše v „tekutosti“ obrazů a v celkové významové otevřenosti. [Cinepur Choice 2008]
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Nelíbám
    Nelíbám (1991)
    Film
    • Netflix
    Cesta z nemocničních chodeb do světa pařížských itelektuálů. Pierre neopustil svůj rodinný jihozápad proto, aby dobyl Paříž, ale aby tu mohl žít svůj řivot bez maloměstských omezení a konvencí. Jenže to znamená i si na něj vydělat. To je však dost těžké, jestliže máte za sebou jen zkušenosti "lapiducha". Naštěstí Pierre nevěší hlavu. Je bystrý, pohotový a bez předsudků. Prochází světem dobra a zla, který je protkán postavičkami měnící jeho pohled na život.
    Žánry:DramaLGBTQ+
    68%
    Cesta z nemocničních chodeb do světa pařížských itelektuálů. Pierre neopustil svůj rodinný jihozápad proto, aby dobyl Paříž, ale aby tu mohl žít svůj řivot bez maloměstských omezení a konvencí. Jenže to znamená i si na něj vydělat. To je však dost těžké, jestliže máte za sebou jen zkušenosti "lapiducha". Naštěstí Pierre nevěší hlavu. Je bystrý, pohotový a bez předsudků. Prochází světem dobra a zla, který je protkán postavičkami měnící jeho pohled na život.
    Žánry:DramaLGBTQ+
    3
  • Nenapravitelní
    Nenapravitelní (1980)
    Film
    Lyceum Ludvíka XIV. delší dobu vykazuje velmi špatné výsledky u maturit, ale když je dokonce negativně propíráno v televizi poté, co všichni studenti posledního ročníku u maturity propadli, rozhodne se ředitelka lycea zavést pevný řád a disciplínu. Noví studenti jsou první školní den šokování učitelským sborem, který spíše vypadá jako panoptikum. Přísné ředitelky se nezaleknou a vyhlásí jí válku. Tím se rozpoutá řada humorných situací, místy až tragikomických…
    Žánry:Komedie
    66%
    Lyceum Ludvíka XIV. delší dobu vykazuje velmi špatné výsledky u maturit, ale když je dokonce negativně propíráno v televizi poté, co všichni studenti posledního ročníku u maturity propadli, rozhodne se ředitelka lycea zavést pevný řád a disciplínu. Noví studenti jsou první školní den šokování učitelským sborem, který spíše vypadá jako panoptikum. Přísné ředitelky se nezaleknou a vyhlásí jí válku. Tím se rozpoutá řada humorných situací, místy až tragikomických…
    Žánry:Komedie
    4
  • Elisa
    Elisa (1995)
    Film

    Francouzské psychologické drama režiséra Jeana Beckera ELISA pojednává "banální" téma sblížení dospělé dcery a jejího neznámého otce zajímavým, nevšedním způsobem. Vyprávění se opírá o postavu dcery, která je obtížena těžkým traumatem z dětství a která se rozhodne je radikálně řešit. Dospívající dívka Marie je sirotek: otce nikdy nepoznala, a když jí byly tři, pokusila se ji její zoufalá matka Elisa zabít, a sama pak spáchala sebevraždu. Dítě však přežilo a dětství prožilo ve výchovných ústavech. Teď se potlouká pařížskými ulicemi ve společnosti kamarádky Solange a arabského kluka Ahmeda, a střechu nad hlavou i obživu si zajišťuje drobnými krádežemi a podvody. Život ze dne na den však dívku neuspokojuje, a když náhodou narazí na stopu svého neznámého otce, rozhodne se dát svému osudu smysl: chce otce najít a pomstít matčin (a snad i svůj) zmarněný život vraždou. Jediným vodítkem je dívce pohlednice s majákem, již otec poslal matce a na niž místo vzkazu načmáral pár taktů ze své kdysi populární písničky o Elise. Marie se rozloučí s přáteli a s nabitou pistolí se vypraví na skalnatý ostrůvek Ile de Seine v Bretani. Nejdřív to vypadá, že nebude těžké zmáčknout spoušť: Jacques Lebovitch je odpudivý hrubec a místní opilec. Marie však nevystřelí - a mezi otcem a dcerou se začne pomalu rodit zvláštní citové i tělesné pouto...

    Snímek vyniká přesnou kresbou charakterů a prostředí; především jeho "pařížská" část představuje přirozenou a autentickou výpověď o životě mladých lidí "bez střechy a bez zákona", kteří zoufale hledají své místo ve světě a svou vlastní identitu. Vynikající představitelku hlavní role našel režisér ve francouzské pop hvězdě Vanesse Paradisové, která hraje Marii s velkou dávkou přirozenosti a naléhavosti. Hrdinčin otec, který většinu vyprávěcího času existuje jen jako abstraktní viník a objekt dceřiny nenávisti, se nakonec ukazuje být vnitřně složitou osobností, "padlým" umělcem, ve kterém dívka probouzí naději na lepší život. Pro tuto roli si režisér vybral vynikajícího Gérarda Depardieua, který na malé ploše stvořil dalšího ze svých hrubců s citlivým srdcem. V zájmu zmírnění ostrých disproporcí mezi "Kráskou a Zvířetem" však tvůrce Lebovitche postupně "polidšťuje". I přes jistou násilnou artistnost, patrnou především v závěru, je ELISA zajímavým snímkem, který nabízí divákům jinou alternativu, než četné hollywoodské komerční snímky. Film je věnován Sergi Gainsbourgovi, ve skutečnosti autorovi titulní písně o Elise i druhého písničkového alba Vanessy Paradisové.

    Žánry:DramaRoad Movie
    66%

    Francouzské psychologické drama režiséra Jeana Beckera ELISA pojednává "banální" téma sblížení dospělé dcery a jejího neznámého otce zajímavým, nevšedním způsobem. Vyprávění se opírá o postavu dcery, která je obtížena těžkým traumatem z dětství a která se rozhodne je radikálně řešit. Dospívající dívka Marie je sirotek: otce nikdy nepoznala, a když jí byly tři, pokusila se ji její zoufalá matka Elisa zabít, a sama pak spáchala sebevraždu. Dítě však přežilo a dětství prožilo ve výchovných ústavech. Teď se potlouká pařížskými ulicemi ve společnosti kamarádky Solange a arabského kluka Ahmeda, a střechu nad hlavou i obživu si zajišťuje drobnými krádežemi a podvody. Život ze dne na den však dívku neuspokojuje, a když náhodou narazí na stopu svého neznámého otce, rozhodne se dát svému osudu smysl: chce otce najít a pomstít matčin (a snad i svůj) zmarněný život vraždou. Jediným vodítkem je dívce pohlednice s majákem, již otec poslal matce a na niž místo vzkazu načmáral pár taktů ze své kdysi populární písničky o Elise. Marie se rozloučí s přáteli a s nabitou pistolí se vypraví na skalnatý ostrůvek Ile de Seine v Bretani. Nejdřív to vypadá, že nebude těžké zmáčknout spoušť: Jacques Lebovitch je odpudivý hrubec a místní opilec. Marie však nevystřelí - a mezi otcem a dcerou se začne pomalu rodit zvláštní citové i tělesné pouto...

    Snímek vyniká přesnou kresbou charakterů a prostředí; především jeho "pařížská" část představuje přirozenou a autentickou výpověď o životě mladých lidí "bez střechy a bez zákona", kteří zoufale hledají své místo ve světě a svou vlastní identitu. Vynikající představitelku hlavní role našel režisér ve francouzské pop hvězdě Vanesse Paradisové, která hraje Marii s velkou dávkou přirozenosti a naléhavosti. Hrdinčin otec, který většinu vyprávěcího času existuje jen jako abstraktní viník a objekt dceřiny nenávisti, se nakonec ukazuje být vnitřně složitou osobností, "padlým" umělcem, ve kterém dívka probouzí naději na lepší život. Pro tuto roli si režisér vybral vynikajícího Gérarda Depardieua, který na malé ploše stvořil dalšího ze svých hrubců s citlivým srdcem. V zájmu zmírnění ostrých disproporcí mezi "Kráskou a Zvířetem" však tvůrce Lebovitche postupně "polidšťuje". I přes jistou násilnou artistnost, patrnou především v závěru, je ELISA zajímavým snímkem, který nabízí divákům jinou alternativu, než četné hollywoodské komerční snímky. Film je věnován Sergi Gainsbourgovi, ve skutečnosti autorovi titulní písně o Elise i druhého písničkového alba Vanessy Paradisové.

    Žánry:DramaRoad Movie
    5
  • Schůzka
    Schůzka (1985)
    Film
    Jedna žena a tři muži, takový je syžet filmu. Půvabná Nina přijela do Paříže hrát divadlo a zároveň plést mužům hlavy. A to se jí vskutku daří - seznamuje se totiž s realitním agentem Paulotem, který je Ninou uchvácen. Posléze se setkává i s Paulotovým spolubydlícím Quentinem a ten se stává jejím stínem. K Paulotovu zděšení se Nina rozhodne spát s Quentinem, ale s ním se hodlá nadále pouze přátelit. Po Quentinově tragické smrti zůstávají Nina a Pauleto v bytě sami, ona ho však stále odmítá ...
    Žánry:DramaRomantický
    65%
    Jedna žena a tři muži, takový je syžet filmu. Půvabná Nina přijela do Paříže hrát divadlo a zároveň plést mužům hlavy. A to se jí vskutku daří - seznamuje se totiž s realitním agentem Paulotem, který je Ninou uchvácen. Posléze se setkává i s Paulotovým spolubydlícím Quentinem a ten se stává jejím stínem. K Paulotovu zděšení se Nina rozhodne spát s Quentinem, ale s ním se hodlá nadále pouze přátelit. Po Quentinově tragické smrti zůstávají Nina a Pauleto v bytě sami, ona ho však stále odmítá ...
    Žánry:DramaRomantický
    6
  • Podtrženo, sečteno!
    Podtrženo, sečteno! (1991)
    Film
    62%
    7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Snít můžeme vždycky
    Snít můžeme vždycky (1991)
    Film
    • iVysílání
    Charles de Boilesve, tiskový a průmyslový magnát, je kvůli svému impériu přezdíván "Císař". Cítí se zcela osamocen uprostřed své snobské rodiny, která se mu již zcela odcizila. Charles se nemá rád, nedokáže se usmát a touží po jediném - přátelství, lidskosti a upřímnosti. Jednoho dne, když opět nedokáže odolat skryté mánii a jako kleptoman krade zboží ve velkém supermarketu, je přistižen in flagranti a veřejně zostuzen mladým arabem Rachidem Merzahouim, holičem ze Chatillonu. Ochranka samozřejmě "Císaře" ihned pustí a naopak si zchladí žáhu na Rachidovi. Osud dal tyto dva muže dohromady a Charles této výzvy uposlechne. Přitahuje ho Rachidova živelnost, energie a drzost. Pozve ho do svého světa, představí rodině, vezme ho do luxusních sportovních klubů, ale Rachid má v sobě příliš upřímnosti a sebeúcty.
    Žánry:Komedie
    55%
    Charles de Boilesve, tiskový a průmyslový magnát, je kvůli svému impériu přezdíván "Císař". Cítí se zcela osamocen uprostřed své snobské rodiny, která se mu již zcela odcizila. Charles se nemá rád, nedokáže se usmát a touží po jediném - přátelství, lidskosti a upřímnosti. Jednoho dne, když opět nedokáže odolat skryté mánii a jako kleptoman krade zboží ve velkém supermarketu, je přistižen in flagranti a veřejně zostuzen mladým arabem Rachidem Merzahouim, holičem ze Chatillonu. Ochranka samozřejmě "Císaře" ihned pustí a naopak si zchladí žáhu na Rachidovi. Osud dal tyto dva muže dohromady a Charles této výzvy uposlechne. Přitahuje ho Rachidova živelnost, energie a drzost. Pozve ho do svého světa, představí rodině, vezme ho do luxusních sportovních klubů, ale Rachid má v sobě příliš upřímnosti a sebeúcty.
    Žánry:Komedie
    14
  • Na útěku
    Na útěku (2006)
    Film
    Dvě mladé ženy na útěku nemají co ztratit. Francouzské kriminální drama – roadmovie.
    Nina a Lizzy jsou dvě mladé ženy, které se poznají v psychiatrické léčebně. Nina je v těžké depresi, protože se cítí vina za smrt svého otce. Lizzy se do léčebny dostala kvůli pokusu o sebevraždu. Lizzy jedné sobotní noci přesvědčí Ninu k útěku. Jejich plány jsou ale zkříženy a obě ženy se musejí vydat na dlouhou cestu, při níž poznávají bohužel ty nesprávné lidi a nechají se zatáhnout do vraždy. Jsou ochotny udělat cokoliv, nemají totiž co ztratit.
    Žánry:DramaKrimi
    50%
    Dvě mladé ženy na útěku nemají co ztratit. Francouzské kriminální drama – roadmovie.
    Nina a Lizzy jsou dvě mladé ženy, které se poznají v psychiatrické léčebně. Nina je v těžké depresi, protože se cítí vina za smrt svého otce. Lizzy se do léčebny dostala kvůli pokusu o sebevraždu. Lizzy jedné sobotní noci přesvědčí Ninu k útěku. Jejich plány jsou ale zkříženy a obě ženy se musejí vydat na dlouhou cestu, při níž poznávají bohužel ty nesprávné lidi a nechají se zatáhnout do vraždy. Jsou ochotny udělat cokoliv, nemají totiž co ztratit.
    Žánry:DramaKrimi
    15
  • Miluji tě k sežrání
    Miluji tě k sežrání (2001)
    Film
    41%
    16