?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jerko Marcic: Filmy a seriály

  • Bez signálu
    Bez signálu (2021)
    Seriál

    Oleg a Nikola jsou nepravděpodobná dvojice. Oleg má energie až moc, Nikola zase působí jako náměsíčný. Ještě méně pravděpodobný je cíl jejich cesty. Do zapomenutého balkánského městečka přijíždějí se zájmem o místní dvacet let nečinnou továrnu na turbíny s plánem znovu ji nastartovat za pomoci peněz tajemného zahraničního investora. Během šesti epizod, kdy se s každou z hlavních postav blíže seznamujeme díky tomu, že jsou vyprávěny pokaždé jinou perspektivou, sledujeme jejich pokus postavit úspěšný byznys a znovu oživit městečko, kde už se všichni dávno vzdali nadějí. Adaptace románu známého chorvatského autora Roberta Perišiće vyhrála jednu z hlavních cen na festivalu Series Mania ve Francii a nedávno kralovala také televizní soutěži Sarajevského filmového festivalu. Zaslouženě. Kromě skvěle odvedených výkonů všech zúčastněných tvůrců se minisérii povedlo zachytit melancholii evropských postkomunistických zemí pár dekád po pádu Železné opony a odvyprávět příběh, který je o minulosti i budoucnosti. (Serial Killer)

    Žánry:Drama
    81%

    Oleg a Nikola jsou nepravděpodobná dvojice. Oleg má energie až moc, Nikola zase působí jako náměsíčný. Ještě méně pravděpodobný je cíl jejich cesty. Do zapomenutého balkánského městečka přijíždějí se zájmem o místní dvacet let nečinnou továrnu na turbíny s plánem znovu ji nastartovat za pomoci peněz tajemného zahraničního investora. Během šesti epizod, kdy se s každou z hlavních postav blíže seznamujeme díky tomu, že jsou vyprávěny pokaždé jinou perspektivou, sledujeme jejich pokus postavit úspěšný byznys a znovu oživit městečko, kde už se všichni dávno vzdali nadějí. Adaptace románu známého chorvatského autora Roberta Perišiće vyhrála jednu z hlavních cen na festivalu Series Mania ve Francii a nedávno kralovala také televizní soutěži Sarajevského filmového festivalu. Zaslouženě. Kromě skvěle odvedených výkonů všech zúčastněných tvůrců se minisérii povedlo zachytit melancholii evropských postkomunistických zemí pár dekád po pádu Železné opony a odvyprávět příběh, který je o minulosti i budoucnosti. (Serial Killer)

    Žánry:Drama
    1
  • Metastázy
    Metastázy (2009)
    FilmRole: Debeli policajac

    Pivo, drogy, fotbal, rvačky, ale i osobní krize a selhání. Filip, Dejo, Kizo a Krpa. Čtyři přátelé, čtyři osudy, čtyři pohledy na svět. "Metastázy" ve velmi barvitých a nevybíravých obrazech zprostředkovávají každodenní, v pivu utopený, život v současném Záhřebu, ve kterém se mezi sebou mísí jak dozvuky balkánské války, tak i drogy, nezaměstnanost nebo všudypřítomný nacionalismus a pravicový extremismus (podaný díky excelentním výkonu Reneho Bitorajace v roli neonacistického surovce). Diváci Dnů evropského filmu měli již dříve možnost seznámit se s tvorbou Branko Schmidta prostřednictvím jeho snímku "Melounová stezka" (2006).

    Žánry:DramaKrimi
    76%

    Pivo, drogy, fotbal, rvačky, ale i osobní krize a selhání. Filip, Dejo, Kizo a Krpa. Čtyři přátelé, čtyři osudy, čtyři pohledy na svět. "Metastázy" ve velmi barvitých a nevybíravých obrazech zprostředkovávají každodenní, v pivu utopený, život v současném Záhřebu, ve kterém se mezi sebou mísí jak dozvuky balkánské války, tak i drogy, nezaměstnanost nebo všudypřítomný nacionalismus a pravicový extremismus (podaný díky excelentním výkonu Reneho Bitorajace v roli neonacistického surovce). Diváci Dnů evropského filmu měli již dříve možnost seznámit se s tvorbou Branko Schmidta prostřednictvím jeho snímku "Melounová stezka" (2006).

    Žánry:DramaKrimi
    2
  • 3
  • Nije kraj
    Nije kraj (2008)
    Film
    Djuro není ani Srb, ani Chorvat. Je Rom, má velkou a šťastnou rodinu a živí se jako herec v obskurních srbských pornofilmech. A právě jeho svobodným, sarkastickým pohledem vidíme příběh chorvatského válečného veterána Martina. Mladíkův život nabral značně bizarní směr v okamžiku, kdy v pornoverzi Červené Karkulky spatřil krásnou Desu. Djuro, který ve zmíněném pornosnímku s nasazením ztvárnil vlka, přivede mladíka na jeho žádost na dívčinu stopu. Protože neexistuje jiná možnost, Martin si Desu koupí od jejího pasáka a odveze ji z Bělehradu do Záhřebu. Těžce traumatizovaná dívka soudí, že jde jen o dalšího muže, který ji chce zneužívat, a nechápe, co od ní Martin chce. Navíc se ke slovu hlásí temná minulost, která i po válce zatěžuje životy obou protagonistů. Zkušený režisér Vinko Brešan natočil tragikomický příběh lásky ve světě, kde, jak se zdá, jsou všechny lidské hodnoty vystaveny na prodej nebo odsouzeny k cynickému zničení. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaKomedie
    72%
    Djuro není ani Srb, ani Chorvat. Je Rom, má velkou a šťastnou rodinu a živí se jako herec v obskurních srbských pornofilmech. A právě jeho svobodným, sarkastickým pohledem vidíme příběh chorvatského válečného veterána Martina. Mladíkův život nabral značně bizarní směr v okamžiku, kdy v pornoverzi Červené Karkulky spatřil krásnou Desu. Djuro, který ve zmíněném pornosnímku s nasazením ztvárnil vlka, přivede mladíka na jeho žádost na dívčinu stopu. Protože neexistuje jiná možnost, Martin si Desu koupí od jejího pasáka a odveze ji z Bělehradu do Záhřebu. Těžce traumatizovaná dívka soudí, že jde jen o dalšího muže, který ji chce zneužívat, a nechápe, co od ní Martin chce. Navíc se ke slovu hlásí temná minulost, která i po válce zatěžuje životy obou protagonistů. Zkušený režisér Vinko Brešan natočil tragikomický příběh lásky ve světě, kde, jak se zdá, jsou všechny lidské hodnoty vystaveny na prodej nebo odsouzeny k cynickému zničení. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaKomedie
    4