?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kerrie Souster: Filmy a seriály

  • Dracula: Pages from a Virgin's Diary
    Dracula: Pages from a Virgin's Diary (2002)
    Film

    Upírský horor podle klasického gotického románu Brama Stokera dostal po mnoha filmových adaptacích neobvyklý tvar zfilmovaného baletu. V melodramatickém příběhu, v němž nečistá záhrobní síla ohrožuje (a vysává) panenskou nevinnost, je rozehrán vášnivý duel dvou mocí - nadpřirozené (krvelačný hrabě Dracula) a vědecké (vampyrolog van Helsing). Exaltované drama ve strhující choreografii na hudbu Mahlerových symfonií se v expresionistické stylizaci odvolává ke slavnému němému filmu F. W. Murnaua Upír Nosferatu (1922). Do černobílé koncepce proniká "krvavá" barva a monochromatická viráž, němé titulky podporuje expresivní zvuková stopa. Scénograficky efektně modelované prostory umocňují taneční výraz děsu a úzkosti, snímaný filmařsky originálními a invenčními postupy. (MFF Karlovy Vary)

    Režie:Guy Maddin
    66%

    Upírský horor podle klasického gotického románu Brama Stokera dostal po mnoha filmových adaptacích neobvyklý tvar zfilmovaného baletu. V melodramatickém příběhu, v němž nečistá záhrobní síla ohrožuje (a vysává) panenskou nevinnost, je rozehrán vášnivý duel dvou mocí - nadpřirozené (krvelačný hrabě Dracula) a vědecké (vampyrolog van Helsing). Exaltované drama ve strhující choreografii na hudbu Mahlerových symfonií se v expresionistické stylizaci odvolává ke slavnému němému filmu F. W. Murnaua Upír Nosferatu (1922). Do černobílé koncepce proniká "krvavá" barva a monochromatická viráž, němé titulky podporuje expresivní zvuková stopa. Scénograficky efektně modelované prostory umocňují taneční výraz děsu a úzkosti, snímaný filmařsky originálními a invenčními postupy. (MFF Karlovy Vary)

    Režie:Guy Maddin
    1