?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Johnathan Staci Kim: Filmy a seriály

  • Kids
    Kids (1995)
    FilmRole: Korean Guy

    52-tiletý režisér Larry Clark ve filmu KIDS velmi přesvědčivě zachytil podle scénáře devatenáctiletého mladíka jeden den ze života newyorských teenagerů, jejichž čas takřka beze zbytku vyplňují drogy a sex. Mladíček Telly je posedlý získáváním nezletilých panenských milenek. Kromě jiných předností to pro něj znamená jistotu, že se nenakazí nějakou pohlavní chorobou. Právě on však nevědomky šíří AIDS...

    Film je velmi sugestivní a znepokojivou moralitou, varující před drogami, násilím a promiskuitou. Clark obsadil do filmu výhradně neherce, jež dokázal přimět k mimořádně spontánnímu projevu. Dospělí se ve filmu až na několik výjimek neobjevují; svět osmnáctiletých "dětí" tu existuje jakoby v izolaci, takže dospělí tu nevystupují ani jako "nepřátelé". Clark bohužel nezachycuje sociální zázemí svých postav a jen sporadickými náznaky obohacuje jejich poněkud jednostrunnou charakterizaci. Snímek, v četných erotických scénách balancující na hranici měkké pornografie, je v domácích kinech přístupný (na rozdíl o některých zahraničních států) již od patnácti let. Právě mladé generaci je totiž Clarkovo dílo jako memento určeno.

    68%

    52-tiletý režisér Larry Clark ve filmu KIDS velmi přesvědčivě zachytil podle scénáře devatenáctiletého mladíka jeden den ze života newyorských teenagerů, jejichž čas takřka beze zbytku vyplňují drogy a sex. Mladíček Telly je posedlý získáváním nezletilých panenských milenek. Kromě jiných předností to pro něj znamená jistotu, že se nenakazí nějakou pohlavní chorobou. Právě on však nevědomky šíří AIDS...

    Film je velmi sugestivní a znepokojivou moralitou, varující před drogami, násilím a promiskuitou. Clark obsadil do filmu výhradně neherce, jež dokázal přimět k mimořádně spontánnímu projevu. Dospělí se ve filmu až na několik výjimek neobjevují; svět osmnáctiletých "dětí" tu existuje jakoby v izolaci, takže dospělí tu nevystupují ani jako "nepřátelé". Clark bohužel nezachycuje sociální zázemí svých postav a jen sporadickými náznaky obohacuje jejich poněkud jednostrunnou charakterizaci. Snímek, v četných erotických scénách balancující na hranici měkké pornografie, je v domácích kinech přístupný (na rozdíl o některých zahraničních států) již od patnácti let. Právě mladé generaci je totiž Clarkovo dílo jako memento určeno.

    1