?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Garth Marshall: Filmy a seriály

  • Život Briana
    Život Briana (1979)
    Film
    • iTunes
    Roku 33 př.n.l. následovali tři králové kometu, která je zavedla do Jeruzaléma. Avšak ještě předtím, než dorazili k jeslím Ježíše Krista, navštívili omylem jiného novorozence, kterému skoro předali kadidlo, myrhu a zlato. Naštěstí si svou chybu včas uvědomili – na rozdíl od mnohých dalších, kteří nešťastného Briana coby mesiáše nepřestali pronásledovat po zbytek jeho krátkého života… Slavná komedie Život Briana od šestičlenné humoristické skupiny Monty Python vzbudila v době svého vzniku četné kontroverze v řadách věřících. Graham Chapman, John Cleese, Terry Gilliam, Eric Idle, Terry Jones a Michael Palin dodnes excelují v satiře, která vám na rtech zanechá úsměv a popěvek „Always Look on the Bright Side Of Life“.
    85%
    Roku 33 př.n.l. následovali tři králové kometu, která je zavedla do Jeruzaléma. Avšak ještě předtím, než dorazili k jeslím Ježíše Krista, navštívili omylem jiného novorozence, kterému skoro předali kadidlo, myrhu a zlato. Naštěstí si svou chybu včas uvědomili – na rozdíl od mnohých dalších, kteří nešťastného Briana coby mesiáše nepřestali pronásledovat po zbytek jeho krátkého života… Slavná komedie Život Briana od šestičlenné humoristické skupiny Monty Python vzbudila v době svého vzniku četné kontroverze v řadách věřících. Graham Chapman, John Cleese, Terry Gilliam, Eric Idle, Terry Jones a Michael Palin dodnes excelují v satiře, která vám na rtech zanechá úsměv a popěvek „Always Look on the Bright Side Of Life“.
    1
  • Monty Pythonův smysl života
    Monty Pythonův smysl života (1983)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Snímek Monty Python: Smysl života postrádá hlavního hrdinu je to přece svět viděný rybami skrz sklo akvária a v rozbitém světě pro něj není práce. Není se s kým ztotožnit, s kým a pro co trpět. Z lidskosti zbyly jen okamžiky, kdy smolaři jednotlivých miniosudů stojí tváří v tvář své opuštěnosti. Z hlavního hrdiny minulých filmů zbyla jen tvář Briana na kříži. Je to podobné, jako když se Gogolovu Revizorovi vyčítalo, že postrádá kladného hrdinu, a on si v dopisu příteli smutně postěžoval, že tam byl, jen si ho nikdo nevšiml že jím je přece smích. Zde jako poslední naděje lidstva.
    80%
    Snímek Monty Python: Smysl života postrádá hlavního hrdinu je to přece svět viděný rybami skrz sklo akvária a v rozbitém světě pro něj není práce. Není se s kým ztotožnit, s kým a pro co trpět. Z lidskosti zbyly jen okamžiky, kdy smolaři jednotlivých miniosudů stojí tváří v tvář své opuštěnosti. Z hlavního hrdiny minulých filmů zbyla jen tvář Briana na kříži. Je to podobné, jako když se Gogolovu Revizorovi vyčítalo, že postrádá kladného hrdinu, a on si v dopisu příteli smutně postěžoval, že tam byl, jen si ho nikdo nevšiml že jím je přece smích. Zde jako poslední naděje lidstva.
    2
  • Prosperovy knihy
    Prosperovy knihy (1991)
    Film
    Děj je sledován přímo z postavy Prospera, který přežívá se svou dcerou na pustém ostrově. S sebou má dohromady čtyřiadvacet knih od svého dvořana Gonzala. Zde Prospero vystupuje jako bůh a díky těmto kouzelným knihám ve kterých se nacházejí odhalení potřeb a života člověka dokáže vytvořit kouzelnou říši a ovládnout všechny nadpřirozené bytosti.
    Žánry:DramaFantasy
    70%
    Děj je sledován přímo z postavy Prospera, který přežívá se svou dcerou na pustém ostrově. S sebou má dohromady čtyřiadvacet knih od svého dvořana Gonzala. Zde Prospero vystupuje jako bůh a díky těmto kouzelným knihám ve kterých se nacházejí odhalení potřeb a života člověka dokáže vytvořit kouzelnou říši a ovládnout všechny nadpřirozené bytosti.
    Žánry:DramaFantasy
    3
  • Dítě z Maconu
    Dítě z Maconu (1993)
    Film

    V roce 1659, v zemi spravované prostomyslným a sadistickým vladařem, se odehrává příběh zázračného dítěte, které je zcela ovládáno jeho sestrou a mocnou církví. Podle původního záměru z roku 1986 chtěl Peter Greenaway pojednat DÍTĚ Z MACONU jako operu. I když se později rozhodl pro filmovou verzi, v konečném výsledku se výrazně uplatňují také operní prvky. Dílo je předvedeno jako velkolepé barvité divadlo s prologem, třemi dějstvími a s velkým finále. Děj se odehrává na jevišti barokního divadla a místy se přenáší do ulic města či do nedostavěné gotické katedrály. Základem je schéma "her o zázraku", jež byly v barokní době často uváděny katolickou církví s cílem oslabit reformační proudy. Ve zbídačelém městě se odporné stařeně narodí krásný chlapec. Její dcera dosáhne toho, že lidé uvěří na zázrak neposkvrněného početí, a vydává se za matku dítěte. Do města se načas vrací blahobyt. Dceřino rouhání a zpupnost však jsou brzy potrestány a po několikanásobné tragédii se opět vrací bída a neplodnost. Greenaway natočil působivé podobenství o zneužívání dětí, o moci církve, která ma "patent na zázraky", i o snadném ovládání zfanatizovaného davu. Ve formě výpravných obrazů, v nichž dominují statická seskupení četných postav, s bohatým hudebním doprovodem, s liturgickými a rituálními (někdy velmi krutými) obřady, s obratným využíváním iluzionismu a archetypálních kulturních prvků vznikla sugestivní podívaná s myšlenkovým nábojem. Zdá se že k dokonalosti dovdedený Greenawayův manýrismus zde má i jiný účel než pouze provokovat a šokovat. O tom ostatně vypovídá závěr filmu, naznačující ve zmnoženém efektu otázku, zda i my nejsme jen diváci a zároveň herci nějakého divadelního kusu.

    68%

    V roce 1659, v zemi spravované prostomyslným a sadistickým vladařem, se odehrává příběh zázračného dítěte, které je zcela ovládáno jeho sestrou a mocnou církví. Podle původního záměru z roku 1986 chtěl Peter Greenaway pojednat DÍTĚ Z MACONU jako operu. I když se později rozhodl pro filmovou verzi, v konečném výsledku se výrazně uplatňují také operní prvky. Dílo je předvedeno jako velkolepé barvité divadlo s prologem, třemi dějstvími a s velkým finále. Děj se odehrává na jevišti barokního divadla a místy se přenáší do ulic města či do nedostavěné gotické katedrály. Základem je schéma "her o zázraku", jež byly v barokní době často uváděny katolickou církví s cílem oslabit reformační proudy. Ve zbídačelém městě se odporné stařeně narodí krásný chlapec. Její dcera dosáhne toho, že lidé uvěří na zázrak neposkvrněného početí, a vydává se za matku dítěte. Do města se načas vrací blahobyt. Dceřino rouhání a zpupnost však jsou brzy potrestány a po několikanásobné tragédii se opět vrací bída a neplodnost. Greenaway natočil působivé podobenství o zneužívání dětí, o moci církve, která ma "patent na zázraky", i o snadném ovládání zfanatizovaného davu. Ve formě výpravných obrazů, v nichž dominují statická seskupení četných postav, s bohatým hudebním doprovodem, s liturgickými a rituálními (někdy velmi krutými) obřady, s obratným využíváním iluzionismu a archetypálních kulturních prvků vznikla sugestivní podívaná s myšlenkovým nábojem. Zdá se že k dokonalosti dovdedený Greenawayův manýrismus zde má i jiný účel než pouze provokovat a šokovat. O tom ostatně vypovídá závěr filmu, naznačující ve zmnoženém efektu otázku, zda i my nejsme jen diváci a zároveň herci nějakého divadelního kusu.

    4
  • 8 1/2 ženy
    8 1/2 ženy (1999)
    Film
    56%
    5
  • 6
  • Nevěsta přes internet
    Nevěsta přes internet (2001)
    Film
    • iTunes
    Spolehlivý bankovní úředníček (Ben Chaplin) si na internetu vybere krásnou ženu - Rusku Nadiu (Nicol Kidman). Představa se stává skutečností, kdy Nadia skutečně přiletí a začnou spolu žít. Vše se zdá ideální až do chvíle, než dorazí její bratranci (Vincent Cassel, Mathieu Kassowitz) a z nechtěné návštěvy se vyklubou nebezpeční gangsteři východního typu Sen o spokojeném životě s úžasnou ženou se mění v dokonalou noční můru a nezbývá než bojovat o vlastní život. Kdo je Nadia a jaká je její úloha v celé hře nna ostří nože je přitom stále nejisté. Režisér Jez Butterworth původně scénář filmu psal pro Jana Svěráka. Nakonec ho natočil sám a vytvořil thriller s řadou překvapivých zvratů, v němž americká superstar Nicol Kidman hovoří rusky a francouzské hvězdy Vincent Cassel (Purpurové řeky) a Mathiue Kassowitz (Amélie z Montmartru) jsou jako typičtí pěšáci ruské mafie zcela dokonalí...
    52%
    Spolehlivý bankovní úředníček (Ben Chaplin) si na internetu vybere krásnou ženu - Rusku Nadiu (Nicol Kidman). Představa se stává skutečností, kdy Nadia skutečně přiletí a začnou spolu žít. Vše se zdá ideální až do chvíle, než dorazí její bratranci (Vincent Cassel, Mathieu Kassowitz) a z nechtěné návštěvy se vyklubou nebezpeční gangsteři východního typu Sen o spokojeném životě s úžasnou ženou se mění v dokonalou noční můru a nezbývá než bojovat o vlastní život. Kdo je Nadia a jaká je její úloha v celé hře nna ostří nože je přitom stále nejisté. Režisér Jez Butterworth původně scénář filmu psal pro Jana Svěráka. Nakonec ho natočil sám a vytvořil thriller s řadou překvapivých zvratů, v němž americká superstar Nicol Kidman hovoří rusky a francouzské hvězdy Vincent Cassel (Purpurové řeky) a Mathiue Kassowitz (Amélie z Montmartru) jsou jako typičtí pěšáci ruské mafie zcela dokonalí...
    7