Pierre Chevalier: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Pierre Chevalier: Filmy a seriály

  • Gregoir Moulin proti lidskosti
    Gregoir Moulin proti lidskosti (2001)
    Film
    Grégoire Moulin, stárnoucí ostýchavý účetní, si sjedná rande naslepo s učitelkou tance. V baru. Jediné, co musí udělat, je přejít ulici a vejít. Osud to ale zdaleka takhle jednoduše nevidí. Nevěřili byste, co všechno se na té jedné hloupé ulici může odehrát. Už jste třeba viděli psa řídit auto? A navíc se právě tuto noc hraje finále francouzského národního mistrovství v kopané. Hlavní roli v příjemné romantické komedii francouzské provenience z roku 2001 ztvárnil Artus de Penguern, který snímek zároveň i režíroval a za svou práci byl nominován na prestižního Césara. Protějškem je mu Pascale Arbillotová .
    Žánry:Komedie
    65%
    Grégoire Moulin, stárnoucí ostýchavý účetní, si sjedná rande naslepo s učitelkou tance. V baru. Jediné, co musí udělat, je přejít ulici a vejít. Osud to ale zdaleka takhle jednoduše nevidí. Nevěřili byste, co všechno se na té jedné hloupé ulici může odehrát. Už jste třeba viděli psa řídit auto? A navíc se právě tuto noc hraje finále francouzského národního mistrovství v kopané. Hlavní roli v příjemné romantické komedii francouzské provenience z roku 2001 ztvárnil Artus de Penguern, který snímek zároveň i režíroval a za svou práci byl nominován na prestižního Césara. Protějškem je mu Pascale Arbillotová .
    Žánry:Komedie
    1
  • Ennui, L'
    Ennui, L' (1998)
    Film
    Profesor filosofie Martin se náhodou seznámí s mladičkou dívkou Cecílií. Krátce po seznámení spolu začnou spát. Setkávají se čím dál častěji a Martin se stává doslova posedlý - touží, aby se mu svěřila se svými myšlenkami a pocity - ale Cecilie buď žádné nemá nebo mu je prozradit nechce. Jakoby to byla právě ona vnitřní prázdnota (možná až hloupost), čím je Martin k přitahován. Jeho obsese se ještě zvětšuje s objevem faktu, že dívka má ještě jednoho milence a navíc odmítne nabídku k sňatku, vyvrcholí neúspěšným pokusem o sebevraždu. Předlohou filmu byla kniha Nuda italského spisovatele Alberta Moravii.
    Žánry:DramaRomantický
    56%
    Profesor filosofie Martin se náhodou seznámí s mladičkou dívkou Cecílií. Krátce po seznámení spolu začnou spát. Setkávají se čím dál častěji a Martin se stává doslova posedlý - touží, aby se mu svěřila se svými myšlenkami a pocity - ale Cecilie buď žádné nemá nebo mu je prozradit nechce. Jakoby to byla právě ona vnitřní prázdnota (možná až hloupost), čím je Martin k přitahován. Jeho obsese se ještě zvětšuje s objevem faktu, že dívka má ještě jednoho milence a navíc odmítne nabídku k sňatku, vyvrcholí neúspěšným pokusem o sebevraždu. Předlohou filmu byla kniha Nuda italského spisovatele Alberta Moravii.
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Komisař Moulin
    Komisař Moulin (1976)
    Seriál
    • O2 TV
    55%
    3
  • Intouchable, L'
    Intouchable, L' (2006)
    Film
    Jeanne se v den svých narozenin dozví, že její otec je Ind a navíc patří do kasty tzv. nedotknutelných. Aby získala peníze na cestu, přijme roli v podřadném filmu. Na cestě po Indii ji čekají neobyčejné zážitky, jejichž prostřednictvím vstupuje do pro ni neznámého světa. Režisér se inspiroval filmem Georga Cukora Přestupní stanice Bhowani (1956). Na výkonu hlavní představitelky se odráží Jacquotova metoda vyjít vstříc hercům a přitom je nenechat příliš hrát. Natáčelo se 16mm kamerou, což není dnes již obvyklé. Důvodem byla snaha redukovat příliš lákavou barevnost Indie. Záměrně je rozostřena časová posloupnost, protože čas má mít spíše poetickou a symbolickou funkci. Film si vysloužil chválu především cinefilní kritiky.
    [Febiofest 2008]
    51%
    Jeanne se v den svých narozenin dozví, že její otec je Ind a navíc patří do kasty tzv. nedotknutelných. Aby získala peníze na cestu, přijme roli v podřadném filmu. Na cestě po Indii ji čekají neobyčejné zážitky, jejichž prostřednictvím vstupuje do pro ni neznámého světa. Režisér se inspiroval filmem Georga Cukora Přestupní stanice Bhowani (1956). Na výkonu hlavní představitelky se odráží Jacquotova metoda vyjít vstříc hercům a přitom je nenechat příliš hrát. Natáčelo se 16mm kamerou, což není dnes již obvyklé. Důvodem byla snaha redukovat příliš lákavou barevnost Indie. Záměrně je rozostřena časová posloupnost, protože čas má mít spíše poetickou a symbolickou funkci. Film si vysloužil chválu především cinefilní kritiky.
    [Febiofest 2008]
    4