?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Tomio Ikeda: Filmy a seriály

  • Krutý příběh mládí
    Krutý příběh mládí (1960)
    Film

    Druhý snímek obrazoboreckého autora Ošimy znamenal pro Japonce totéž jako pro Francouze Godardův film U konce s dechem. Obrazově dynamický a nesentimentální rozchod s předchozí tradicí domácí kinematografie ukazuje na příběhu mladíka Kijošiho a studentky Makoto, jak se původně dobrý skutek obrací ve svůj opak. Stopující Makoto se chystá zneužít postarší řidič, jenž ji zavezl jinam, než sama chtěla. Před agresorem ji zachrání Kijoši, který ho postraší natolik, že muž mu nakonec vydá i své peníze, aby se uchránil před dalším stíháním. Makoto se do svého zachránce zamiluje, ale z jejího idolu se vyklube citový mrzák, jenž v nouzi neváhá donutit svou milenku k tomu, aby si z této nepříjemné události udělali obživu: Makoto se vnucuje do auta zámožným řidičům a ve chvíli, kdy jejich zájem o koketující stopařku přeroste meze slušnosti, zasahuje Kijoši, který jede po celou dobu za nimi na motorce. Milenci pak žádají finanční kompenzaci za to, že obtěžování neohlásí… Z love story je náhle příběh citové frustrace a zneužití, z milence pasák, z milenky oběť...

    68%

    Druhý snímek obrazoboreckého autora Ošimy znamenal pro Japonce totéž jako pro Francouze Godardův film U konce s dechem. Obrazově dynamický a nesentimentální rozchod s předchozí tradicí domácí kinematografie ukazuje na příběhu mladíka Kijošiho a studentky Makoto, jak se původně dobrý skutek obrací ve svůj opak. Stopující Makoto se chystá zneužít postarší řidič, jenž ji zavezl jinam, než sama chtěla. Před agresorem ji zachrání Kijoši, který ho postraší natolik, že muž mu nakonec vydá i své peníze, aby se uchránil před dalším stíháním. Makoto se do svého zachránce zamiluje, ale z jejího idolu se vyklube citový mrzák, jenž v nouzi neváhá donutit svou milenku k tomu, aby si z této nepříjemné události udělali obživu: Makoto se vnucuje do auta zámožným řidičům a ve chvíli, kdy jejich zájem o koketující stopařku přeroste meze slušnosti, zasahuje Kijoši, který jede po celou dobu za nimi na motorce. Milenci pak žádají finanční kompenzaci za to, že obtěžování neohlásí… Z love story je náhle příběh citové frustrace a zneužití, z milence pasák, z milenky oběť...

    1
  • Taiyo no hakaba
    Taiyo no hakaba (1960)
    Film
    Freska z nejchudší části Ósaky překonává svým morbidním pohledem na svět a bezvýchodností osudů jejích obyvatel i obvykle ponuré ladění filmů největšího z japonských režisérských rebelů. Mezi antihrdiny „ze dna“, bez morálky a hrdosti, vyniká dívka Hanako, jež se ve dne živí nelegálním obchodováním s krví zbídačelých obyvatel slumu, kterou prodává pro kosmetické účely, a v noci pracuje jako prostitutka. Není divu, že Hanako propadne kouzlu nově příchozího mladíka Takešiho, jenž do zdejšího všudypřítomného násilí a pokusů žít na účet druhého vnese stopy lidskosti. Takeši ale získá i sympatie šéfa pouličního gangu, hezouna Šina, který se ho snaží zkorumpovat pro svoje účely. Ve chvíli, kdy se chce Takeši od tohoto prostředí odtrhnout, je už příliš pozdě. Polodokumentární styl doplňuje obrazová stylizace vybombardované a bohem zapomenuté pustiny, jíž ani krvavý východ slunce nevěstí nic dobrého.
    Žánry:Drama
    65%
    Freska z nejchudší části Ósaky překonává svým morbidním pohledem na svět a bezvýchodností osudů jejích obyvatel i obvykle ponuré ladění filmů největšího z japonských režisérských rebelů. Mezi antihrdiny „ze dna“, bez morálky a hrdosti, vyniká dívka Hanako, jež se ve dne živí nelegálním obchodováním s krví zbídačelých obyvatel slumu, kterou prodává pro kosmetické účely, a v noci pracuje jako prostitutka. Není divu, že Hanako propadne kouzlu nově příchozího mladíka Takešiho, jenž do zdejšího všudypřítomného násilí a pokusů žít na účet druhého vnese stopy lidskosti. Takeši ale získá i sympatie šéfa pouličního gangu, hezouna Šina, který se ho snaží zkorumpovat pro svoje účely. Ve chvíli, kdy se chce Takeši od tohoto prostředí odtrhnout, je už příliš pozdě. Polodokumentární styl doplňuje obrazová stylizace vybombardované a bohem zapomenuté pustiny, jíž ani krvavý východ slunce nevěstí nic dobrého.
    Žánry:Drama
    2