?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Antoni Saint-Aubin: Filmy a seriály

  • Děti století
    Děti století (1999)
    Film
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    63%
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    1
  • Intouchable, L'
    Intouchable, L' (2006)
    Film
    Jeanne se v den svých narozenin dozví, že její otec je Ind a navíc patří do kasty tzv. nedotknutelných. Aby získala peníze na cestu, přijme roli v podřadném filmu. Na cestě po Indii ji čekají neobyčejné zážitky, jejichž prostřednictvím vstupuje do pro ni neznámého světa. Režisér se inspiroval filmem Georga Cukora Přestupní stanice Bhowani (1956). Na výkonu hlavní představitelky se odráží Jacquotova metoda vyjít vstříc hercům a přitom je nenechat příliš hrát. Natáčelo se 16mm kamerou, což není dnes již obvyklé. Důvodem byla snaha redukovat příliš lákavou barevnost Indie. Záměrně je rozostřena časová posloupnost, protože čas má mít spíše poetickou a symbolickou funkci. Film si vysloužil chválu především cinefilní kritiky.
    [Febiofest 2008]
    51%
    Jeanne se v den svých narozenin dozví, že její otec je Ind a navíc patří do kasty tzv. nedotknutelných. Aby získala peníze na cestu, přijme roli v podřadném filmu. Na cestě po Indii ji čekají neobyčejné zážitky, jejichž prostřednictvím vstupuje do pro ni neznámého světa. Režisér se inspiroval filmem Georga Cukora Přestupní stanice Bhowani (1956). Na výkonu hlavní představitelky se odráží Jacquotova metoda vyjít vstříc hercům a přitom je nenechat příliš hrát. Natáčelo se 16mm kamerou, což není dnes již obvyklé. Důvodem byla snaha redukovat příliš lákavou barevnost Indie. Záměrně je rozostřena časová posloupnost, protože čas má mít spíše poetickou a symbolickou funkci. Film si vysloužil chválu především cinefilní kritiky.
    [Febiofest 2008]
    2