?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Milivoj Beader: Filmy a seriály

  • Ničí syn
    Ničí syn (2008)
    FilmRole: pacient
    Ivan, bývalý rockový zpěvák a válečný veterán, přišel ve válce o obě nohy. V šestatřiceti letech se zároveň musí vyrovnávat s rozpadlým manželstvím a smířit s tím, že se nemůže vídat se synem. Nemá budoucnost právě tak jako spousta jeho kolegů, z nichž mnozí buď raději skoncovali se životem, nebo živoří v ústavech. Ivanův otec Izidor, proslulý politický vězeň v bývalé Jugoslávii, touží proniknout do chorvatského parlamentu. Uprostřed volební kampaně se však objeví srbský uprchlík Simo a začne Izidora vydírat. Brzy začínají na povrch vyvěrat nečekaná fakta... Příběh, natočený na motivy úspěšné divadelní hry, je srozumitelný nejen těm, kteří vědí, co se odehrávalo v Bosně, Chorvatsku a Srbsku během války i po ní. Nadčasové téma o veteránech, postižených válkou i tím, že jim nikdo nedokáže pomoci. O jejich osamění a rodinách, odsouzených k zániku zločinnou absurditou války... Nejlepší chorvatský film roku 2008 se stal zároveň se šesti cenami Zlatá aréna (za nejlepší film, režii, herecký výkon, hudbu, zvukové a speciální efekty) absolutním vítězem 55. MFF v Pule. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaKrimi
    74%
    Ivan, bývalý rockový zpěvák a válečný veterán, přišel ve válce o obě nohy. V šestatřiceti letech se zároveň musí vyrovnávat s rozpadlým manželstvím a smířit s tím, že se nemůže vídat se synem. Nemá budoucnost právě tak jako spousta jeho kolegů, z nichž mnozí buď raději skoncovali se životem, nebo živoří v ústavech. Ivanův otec Izidor, proslulý politický vězeň v bývalé Jugoslávii, touží proniknout do chorvatského parlamentu. Uprostřed volební kampaně se však objeví srbský uprchlík Simo a začne Izidora vydírat. Brzy začínají na povrch vyvěrat nečekaná fakta... Příběh, natočený na motivy úspěšné divadelní hry, je srozumitelný nejen těm, kteří vědí, co se odehrávalo v Bosně, Chorvatsku a Srbsku během války i po ní. Nadčasové téma o veteránech, postižených válkou i tím, že jim nikdo nedokáže pomoci. O jejich osamění a rodinách, odsouzených k zániku zločinnou absurditou války... Nejlepší chorvatský film roku 2008 se stal zároveň se šesti cenami Zlatá aréna (za nejlepší film, režii, herecký výkon, hudbu, zvukové a speciální efekty) absolutním vítězem 55. MFF v Pule. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:DramaKrimi
    1
  • 2
  • 3
  • Básník, který málem zabil Hitlera
    Básník, který málem zabil Hitlera (2015)
    Film

    Nezávislý stát Chorvatsko, období 2. světové války. Národně-osvobozenecké hnutí v zemi uvadá. Mladý básník Ljiljan Vidić se připojí k partizánům a dostává za úkol napsat píseň, s níž jejich skupina vyhraje národní talentovou soutěž. Vítěz této soutěže má vystoupit na slavnostní recepci, které se má zúčastnit sám Adolf Hitler. Skupina se tak dostane do jeho blízkosti a bude mít jedinečnou příležitost spáchat na něj atentát a ukončit 2. světovou válku. Básník, který málem zabil Hitlera je bláznivá komedie, ve které si chorvatští tvůrci dělají nekorektní legraci z vlastní minulosti. (Balkanfilm)

    62%

    Nezávislý stát Chorvatsko, období 2. světové války. Národně-osvobozenecké hnutí v zemi uvadá. Mladý básník Ljiljan Vidić se připojí k partizánům a dostává za úkol napsat píseň, s níž jejich skupina vyhraje národní talentovou soutěž. Vítěz této soutěže má vystoupit na slavnostní recepci, které se má zúčastnit sám Adolf Hitler. Skupina se tak dostane do jeho blízkosti a bude mít jedinečnou příležitost spáchat na něj atentát a ukončit 2. světovou válku. Básník, který málem zabil Hitlera je bláznivá komedie, ve které si chorvatští tvůrci dělají nekorektní legraci z vlastní minulosti. (Balkanfilm)

    4
  • 5
  • Ministerstvo lásky
    Ministerstvo lásky (2016)
    FilmRole: Stojko

    Renomovaný biolog Krešo je v koncích. Blíží se krize středních let, o iluze už dávno přišel, ztratil zaměstnání a navíc strádá v manželství, které zřejmě nikdy neměl uzavřít. Naštěstí ho stále ještě obdivuje jeho syn. Chorvatská vláda se potýká s finančními obtížemi a zoufale hledá neotřelé způsoby, jak ušetřit. Od války v devadesátých letech sice už uplynulo víc než dvacet let, ale přesto se vládní úřady náhle začaly zajímat o vdovy po padlých vojácích. Ty z nich, které se neprovdaly, ale navázaly nový vztah, nesmí nadále pobírat vdovský důchod. Zavedení tohoto nepopulárního opatření si žádá celou novou instituci jménem Ministerstvo lásky, jež má za úkol shromažďovat informace o vdovách, které nový zákon porušují. Krešo nemá co ztratit, a tak využije protekce, kterou mu zařídil jeho agresivní tchán, a nechá se na novém ministerstvu zaměstnat. Jediná potíž je v tom, že horší úředníci než on a jeho výstřední společník Šikić se dají najít jen stěží. (Cinemart)

    Žánry:Komedie
    58%

    Renomovaný biolog Krešo je v koncích. Blíží se krize středních let, o iluze už dávno přišel, ztratil zaměstnání a navíc strádá v manželství, které zřejmě nikdy neměl uzavřít. Naštěstí ho stále ještě obdivuje jeho syn. Chorvatská vláda se potýká s finančními obtížemi a zoufale hledá neotřelé způsoby, jak ušetřit. Od války v devadesátých letech sice už uplynulo víc než dvacet let, ale přesto se vládní úřady náhle začaly zajímat o vdovy po padlých vojácích. Ty z nich, které se neprovdaly, ale navázaly nový vztah, nesmí nadále pobírat vdovský důchod. Zavedení tohoto nepopulárního opatření si žádá celou novou instituci jménem Ministerstvo lásky, jež má za úkol shromažďovat informace o vdovách, které nový zákon porušují. Krešo nemá co ztratit, a tak využije protekce, kterou mu zařídil jeho agresivní tchán, a nechá se na novém ministerstvu zaměstnat. Jediná potíž je v tom, že horší úředníci než on a jeho výstřední společník Šikić se dají najít jen stěží. (Cinemart)

    Žánry:Komedie
    6
  • Syn
    Syn (2019)
    FilmRole: Zuti
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    55%
    Armana si jeho rodiče osvojili, když byl ještě malý. Nedlouho poté se jim ale narodil vlastní syn. Teď, na prahu dospělosti má Arman pocit, že je své rodině na obtíž. Pro jeho rodiče je obtížné dokázat mu, že jej milují, obzvláště když se s ním dostávají do častých sporů kvůli jeho nevyzpytatelnému chování. Podobně jako ve filmu Náš každodenní příběh se Ines Tanović soustředila na vykreslení vztahů v současné středostavovské bosenské rodině. Vše se tentokrát točí kolem Armana, sedmnáctiletého chlapce, kterého si rodina osvojila, když začala ztrácet naději, že se jim narodí vlastní dítě. O pár let později se ale stal zázrak, a tak získal Arman mladšího bratra, kterého má sice rád, ale na druhou stranu má kvůli němu pocit, že je v rodině nechtěnou kukačkou. Tento pocit u něj v adolescentním věku natolik zesílil, že se postupně uzavírá před svými adoptivními rodiči do tvrdé skořápky a jakoukoliv radu či pomoc od nich apriori odmítá. Navenek se snaží působit drsným dojmem, v jádru je ale hodný a velmi citlivý kluk. Na veškeré pobídky z okolí reaguje impulzivně a až později o svém jednání přemýšlí. O to je pro něj situace složitější. Pochybnosti o sobě v něm sílí a on se je snaží vyvracet tak, že svému okolí dokazuje svou sílu a odvahu. Ze svých neúspěchů začíná vinit rodiče, kteří mu podle něj nedávají vše, co by dostal, kdyby byl jejich vlastním synem. Když může, utíká za svými vrstevníky, mezi kterými se snaží vyniknout a kompenzovat si své pocity méněcennosti. Jistou naději na zklidnění situace skýtá nová spolužačka, se kterou se začíná sbližovat a při navazování vztahu s ní si začíná uvědomovat, že se celý svět nemusí nutně točit jen kolem něj. Snímek Syn není jen popisem problémů dospívajícího chlapce hledajícího své místo ve společnosti. Ines Tanović napsala a natočila příběh, ve kterém je ukryto mnohem víc. Na poměrně malém prostoru dokázala jít do překvapivé hloubky i ve vyobrazení vztahů mezi Armanovými rodiči a jejich přáteli. Ve vykreslování vztahů mezi rodiči a dětmi se pohybuje v obou směrech a ukazuje, že v jisté chvíli se role otáčí a jsou to děti, které by se měly postarat o své rodiče. To vše zasadila do prostředí současného Sarajeva, ve kterém není úplně snadné udržet si životní standard. (Balkanfilm)
    Žánry:Drama
    7
  • 8
  • 9