?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jérôme Zajdermann: Filmy a seriály

  • Kolo Ghislaina Lamberta
    Kolo Ghislaina Lamberta (2001)
    Film
    • Netflix
    "Snaha ujet pelotonu je v lidské povaze. Každý z nás občas sní o úniku. O úniku samostatném, občasném či trvalém. Dnešní doba náš ale vede k tomu, abychom šetřili silami a zůstávali v řadě. Abychom dali přednost vytrvalosti před výbušnou silou okamžiku. Pouze šampión má právo uchovat si touhu po vítězství a slávě, onen pozůstatek mládí, hravého a toužícího po výbojích. Nechceme vyprávět o osudech vítězů, neboť o životech velkých mužů se můžeme dočíst v jakékoli encyklopedii. O existenci Ghislaina Lamberta nenajdete zmínku v žádné z nich. A přesto jeho životní příběh má k naší vlastní přirozenosti zdaleka nejblíže..." Tento poetický prolog uvádí hořkou belgicko-francouzskou komedii Kolo Ghislaina Lamberta, která vypráví o aktérech tak těžkého a nevděčného sportu, jakým je cyklistika. Ten, kdo měl někdy v životě před sebou táhlý kopec, kdy se za každou další zatáčkou objevovalo jen další stoupání a on myslel jen na to, jak zahodí své kolo do příkopu a lehne si do trávy, bude tímto, na první pohled nenápadným, filmem nadšen. Protože, pod místy bláznivou komedií, nalezne hlubokou pravdu o lidském životě a o sportu. Protagonistou příběhu je ve Francii velmi známý a oblíbený komik Benoit Poelvoorde.
    68%
    "Snaha ujet pelotonu je v lidské povaze. Každý z nás občas sní o úniku. O úniku samostatném, občasném či trvalém. Dnešní doba náš ale vede k tomu, abychom šetřili silami a zůstávali v řadě. Abychom dali přednost vytrvalosti před výbušnou silou okamžiku. Pouze šampión má právo uchovat si touhu po vítězství a slávě, onen pozůstatek mládí, hravého a toužícího po výbojích. Nechceme vyprávět o osudech vítězů, neboť o životech velkých mužů se můžeme dočíst v jakékoli encyklopedii. O existenci Ghislaina Lamberta nenajdete zmínku v žádné z nich. A přesto jeho životní příběh má k naší vlastní přirozenosti zdaleka nejblíže..." Tento poetický prolog uvádí hořkou belgicko-francouzskou komedii Kolo Ghislaina Lamberta, která vypráví o aktérech tak těžkého a nevděčného sportu, jakým je cyklistika. Ten, kdo měl někdy v životě před sebou táhlý kopec, kdy se za každou další zatáčkou objevovalo jen další stoupání a on myslel jen na to, jak zahodí své kolo do příkopu a lehne si do trávy, bude tímto, na první pohled nenápadným, filmem nadšen. Protože, pod místy bláznivou komedií, nalezne hlubokou pravdu o lidském životě a o sportu. Protagonistou příběhu je ve Francii velmi známý a oblíbený komik Benoit Poelvoorde.
    1
  • Křehké vztahy
    Křehké vztahy (1999)
    Film
    58%
    2
  • Tristan: Romantický vrah
    Tristan: Romantický vrah (2003)
    Film
    Mladá policejní komisařka Emmanuelle Barsac vyšetřuje smrt mladé ženy. Není pochyb o tom, že jde o sebevraždu, ke které zřejmě které vedly silné citové pohnutky, protože dívka před smrtí prožívala intenzivní milostný vztah. Když je nedlouho poté volána k další podobné sebevraždě, uvědomí si, že oba případy mají nejen řadu nečekaných souvislosti, ale jsou ve svém scénáři téměř totožné. U obou najde v kůži vázaný výtisk staré legendy o Tristanovi a Isoldě, obě si vedly deník a Emmanuelle zjistí, že zápisky v obou popisují téměř identický průběh milostného vztahu. Po studiu dalších podobných sebevražd mladých žen z minulosti je vyšetřovatelka stále více přesvědčena, že narazila na stopu neobvyklého sériového vraha. Svůdce, který své oběti okouzlí, svede, obratnou manipulací se slovy je přesvědčí, aby zpřetrhaly všechny vazby s přáteli i rodinou a nakonec je pozvolna přesvědčí k tomu, aby spáchaly sebevraždu. Emmanuelle, která má sama problémy s citovým životem se stává případem posedlá a to ještě netuší, že může jít o život i jí samotné. To když jí cestu zkříží tajemný muž, který ji okouzlí, ale současně v ní vzbudí podezření, že právě on by mohl být hledaným smrtícím romantikem, kterému přezdívá Tristan. Pokouší se ho odhalit pomocí drobných lstí, on však dokáže pokaždé uniknout a co víc, pomalu si ji začíná podmaňovat.
    Žánry:Thriller
    46%
    Mladá policejní komisařka Emmanuelle Barsac vyšetřuje smrt mladé ženy. Není pochyb o tom, že jde o sebevraždu, ke které zřejmě které vedly silné citové pohnutky, protože dívka před smrtí prožívala intenzivní milostný vztah. Když je nedlouho poté volána k další podobné sebevraždě, uvědomí si, že oba případy mají nejen řadu nečekaných souvislosti, ale jsou ve svém scénáři téměř totožné. U obou najde v kůži vázaný výtisk staré legendy o Tristanovi a Isoldě, obě si vedly deník a Emmanuelle zjistí, že zápisky v obou popisují téměř identický průběh milostného vztahu. Po studiu dalších podobných sebevražd mladých žen z minulosti je vyšetřovatelka stále více přesvědčena, že narazila na stopu neobvyklého sériového vraha. Svůdce, který své oběti okouzlí, svede, obratnou manipulací se slovy je přesvědčí, aby zpřetrhaly všechny vazby s přáteli i rodinou a nakonec je pozvolna přesvědčí k tomu, aby spáchaly sebevraždu. Emmanuelle, která má sama problémy s citovým životem se stává případem posedlá a to ještě netuší, že může jít o život i jí samotné. To když jí cestu zkříží tajemný muž, který ji okouzlí, ale současně v ní vzbudí podezření, že právě on by mohl být hledaným smrtícím romantikem, kterému přezdívá Tristan. Pokouší se ho odhalit pomocí drobných lstí, on však dokáže pokaždé uniknout a co víc, pomalu si ji začíná podmaňovat.
    Žánry:Thriller
    3