?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ho Yim: Filmy a seriály

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Kaskadérka
    Kaskadérka (1996)
    Film
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    60%
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústředí motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    5
  • Pavilon žen
    Pavilon žen (2001)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Historický velkofilm z Číny roku 1938 vypráví na pozadí válečného konfliktu s Japonskem milostný příběh paní Wu, ženy čínského aristokrata a Američana Andreho. Jejich vzájemná přitažlivost při prvním i dalších setkání znamenala nevyhnutelné narušení starodávných čínských tradic. Madam Wu se zoufale snaží osvobodit od sexuálních závazků ke svému muži a věnuje mu konkubínu Chiuming. Její syn ke své druhé matce vzplane nespoutanou vášní, zatímco paní Wu je stále více přitahována vědomostmi a inteligencí Andreho. Podle bestselleru Pearl S. Buckové z roku 1946 je PAVILON ŽEN dramatickým příběhem o čínských tradicích a zakázané lásce.
    Žánry:Drama
    Režie:Ho Yim
    60%
    Historický velkofilm z Číny roku 1938 vypráví na pozadí válečného konfliktu s Japonskem milostný příběh paní Wu, ženy čínského aristokrata a Američana Andreho. Jejich vzájemná přitažlivost při prvním i dalších setkání znamenala nevyhnutelné narušení starodávných čínských tradic. Madam Wu se zoufale snaží osvobodit od sexuálních závazků ke svému muži a věnuje mu konkubínu Chiuming. Její syn ke své druhé matce vzplane nespoutanou vášní, zatímco paní Wu je stále více přitahována vědomostmi a inteligencí Andreho. Podle bestselleru Pearl S. Buckové z roku 1946 je PAVILON ŽEN dramatickým příběhem o čínských tradicích a zakázané lásce.
    Žánry:Drama
    Režie:Ho Yim
    6