?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Cheryl Voss: Filmy a seriály

  • Dům snů
    Dům snů (1993)
    Film

    Svobodná matka odjíždí se svými šesti dětmi z Los Angeles do Idaha, kde si kupuje zchátralý dům bez střechy, dveří a oken. Rodina je vydána napospas přírodním živlům i osobním konfliktům, avšak kromě domu se jim daří "rekonstruovat“ především svůj život. V tomto dramatu o odvážné a odhodlané vdově ztvárnila hlavní roli držitelka Oscara Kathy Bates. Po smrti manžela zůstává Frances Lacey (Kathy Bates) sama a musí se postarat o svých šest dětí. V naději, že se jí podaří dostat děti z nebezpečných losangeleských ulic, rozhodne se vše naložit do rodinného auta a vydat se hledat nový domov. Když si všimne kostry domu patřící osamělému Japonci (Soon Tek-Oh), uzavírá s ním dohodu, že dům dostanou za svou práci. Navzdory finanční nouzi a dalším obtížím, kterým musí rodina čelit, odmítá Frances dovolit, aby se ona či kdokoli jiný z její rodiny utápěl v sebelítosti, a snaží se svým dětem předat kus životní moudrosti.

    Režie:Tony Bill
    70%

    Svobodná matka odjíždí se svými šesti dětmi z Los Angeles do Idaha, kde si kupuje zchátralý dům bez střechy, dveří a oken. Rodina je vydána napospas přírodním živlům i osobním konfliktům, avšak kromě domu se jim daří "rekonstruovat“ především svůj život. V tomto dramatu o odvážné a odhodlané vdově ztvárnila hlavní roli držitelka Oscara Kathy Bates. Po smrti manžela zůstává Frances Lacey (Kathy Bates) sama a musí se postarat o svých šest dětí. V naději, že se jí podaří dostat děti z nebezpečných losangeleských ulic, rozhodne se vše naložit do rodinného auta a vydat se hledat nový domov. Když si všimne kostry domu patřící osamělému Japonci (Soon Tek-Oh), uzavírá s ním dohodu, že dům dostanou za svou práci. Navzdory finanční nouzi a dalším obtížím, kterým musí rodina čelit, odmítá Frances dovolit, aby se ona či kdokoli jiný z její rodiny utápěl v sebelítosti, a snaží se svým dětem předat kus životní moudrosti.

    Režie:Tony Bill
    1
  • 2
  • Klauni zabijáci z vnějšího vesmíru
    Klauni zabijáci z vnějšího vesmíru (1988)
    Film
    • Google Play
    Jak víme z mnohaleté masáže angloamerickou popkulturou, žádná dětská oslava narozenin se neobejde bez klauna. Jelikož coby zodpovědní rodičové nechceme, aby se našemu desetiletému otrlečkovi někdo vysmíval, že k prvním kulatinám nedostal, co se patří, praštili jsme se přes kapsu a namísto jednoho šáši s happymealem jsme k pobavení oslavence i jeho věrných diváků přizvali rovnou celou skvadru filutů v křiklavých kostýmech. Ale nebojte, v naší kosmické manéži vás nečeká žádná dojemně pitomá show, ale naopak jeden z nejbláznivějších projektů ze zlatých osmdesátých. Klauni zabijáci jsou bizarním autorským projektem bratří Chiodoových, kteří se coby loutkovodičové a specialisté na animatronické efekty podíleli mimo jiné na Critters či Team America: Světovej policajt. Pod jejich vedením přímočará premisa o mimozemských vraždících klaunech, kteří se svým šapitó přistanou poblíž amerického maloměsta, nabývá zcela fantasmagorickou podobu. Striktně řečeno film sestává jen z nápaditých epizodických výjevů, kde šášové za pomoci nejroztodivnějších klaunských, cirkusových či pouťových propriet likvidují bezbranné obyvatele i strážce pořádku. Jako by už to samo o sobě nebylo dost, film je pojatý jako campová variace na céčkové horory z padesátých let o mimozemských invazích oděná do křiklavého svetříku upleteného z osmdesátkového kýče a nevkusu. Vše od nonsensových gagů, přes groteskní masky a efekty po řvoucí synťáky je zasvěceno snaze z diváků vytřískat smích. Nicméně v základu snímku stojí varovné připomenutí faktu, že málokterá monstra z celé historie popkultury jsou děsivější, sadističtější a zvrácenější než klauni. (Festival otrlého diváka)
    59%
    Jak víme z mnohaleté masáže angloamerickou popkulturou, žádná dětská oslava narozenin se neobejde bez klauna. Jelikož coby zodpovědní rodičové nechceme, aby se našemu desetiletému otrlečkovi někdo vysmíval, že k prvním kulatinám nedostal, co se patří, praštili jsme se přes kapsu a namísto jednoho šáši s happymealem jsme k pobavení oslavence i jeho věrných diváků přizvali rovnou celou skvadru filutů v křiklavých kostýmech. Ale nebojte, v naší kosmické manéži vás nečeká žádná dojemně pitomá show, ale naopak jeden z nejbláznivějších projektů ze zlatých osmdesátých. Klauni zabijáci jsou bizarním autorským projektem bratří Chiodoových, kteří se coby loutkovodičové a specialisté na animatronické efekty podíleli mimo jiné na Critters či Team America: Světovej policajt. Pod jejich vedením přímočará premisa o mimozemských vraždících klaunech, kteří se svým šapitó přistanou poblíž amerického maloměsta, nabývá zcela fantasmagorickou podobu. Striktně řečeno film sestává jen z nápaditých epizodických výjevů, kde šášové za pomoci nejroztodivnějších klaunských, cirkusových či pouťových propriet likvidují bezbranné obyvatele i strážce pořádku. Jako by už to samo o sobě nebylo dost, film je pojatý jako campová variace na céčkové horory z padesátých let o mimozemských invazích oděná do křiklavého svetříku upleteného z osmdesátkového kýče a nevkusu. Vše od nonsensových gagů, přes groteskní masky a efekty po řvoucí synťáky je zasvěceno snaze z diváků vytřískat smích. Nicméně v základu snímku stojí varovné připomenutí faktu, že málokterá monstra z celé historie popkultury jsou děsivější, sadističtější a zvrácenější než klauni. (Festival otrlého diváka)
    3
  • Návrat vražedných rajčat
    Návrat vražedných rajčat (1988)
    Film

    Nikdo nemůže zapomenout na invazi rajčat z nedávné minulosti, která si vyžádala spoustu obětí. Na celém světě platí přísný zákaz pěstování i export rajčat. Stačí jenom vyslovit slovo ´rajčata´ a již se většina lidí zhrozí. Jednoho dne se však profesor Gangreen (John Astin) pustí do zcela nového pokusu. Speciálním chemickým procesem za pomoci hudby mění lidi v rajčata a rajčata v lidi. Jediným potenciálním zachráncem světa před katastrofou se stává jeden roznášeč pizzy.

    53%

    Nikdo nemůže zapomenout na invazi rajčat z nedávné minulosti, která si vyžádala spoustu obětí. Na celém světě platí přísný zákaz pěstování i export rajčat. Stačí jenom vyslovit slovo ´rajčata´ a již se většina lidí zhrozí. Jednoho dne se však profesor Gangreen (John Astin) pustí do zcela nového pokusu. Speciálním chemickým procesem za pomoci hudby mění lidi v rajčata a rajčata v lidi. Jediným potenciálním zachráncem světa před katastrofou se stává jeden roznášeč pizzy.

    4
  • Do háje, no a co
    Do háje, no a co (1994)
    Film

    Pět lidí je drženo jako rukojmí v obchodě dlouhých 36 dní. Jeden z požadavků násilníků je, aby všechny televizní stanice živě a bez střihů vysílaly jejich akci, jinak rukojmí zemřou. Jediní Cliff a Wendy nakonec přežijí a když jsou propuštěni, jsou z nich hrdinové a zároveň vězni médií. Zvláště Cliff, mladík bez cíle a víry, dříve zaměstnanec v rychlém občerstvení, je národním hrdinou a jeho apatický přístup ve stylu "do háje, no a co" vyústí téměř v lidové hnutí. Jeho hlavní devizou v krizové situaci byla právě jeho netečnost jak k vlastnímu životu, tak ke všemu ostatnímu. Cliff je celebritou se vším všudy - jeho fotografie se prodávají i na tričkách a on je zván na různé akce, kde má za úkol pouze se objevit. Jeho přítelkyně Wendy se mezitím stane vyhledávaným hostem talk show. Ale Cliff sám z toho pozdvižení vůbec nemá radost a proto se mu snaží utéct, ale zjišťuje jen to, že se víc a víc vzdaluje Wendy právě v momentě, kdy ji jeho srdce potřebuje nejvíc. Film je nemilosrdnou satirou kritizující současnou kulturu, posedlou slávou a celebritami.

    52%

    Pět lidí je drženo jako rukojmí v obchodě dlouhých 36 dní. Jeden z požadavků násilníků je, aby všechny televizní stanice živě a bez střihů vysílaly jejich akci, jinak rukojmí zemřou. Jediní Cliff a Wendy nakonec přežijí a když jsou propuštěni, jsou z nich hrdinové a zároveň vězni médií. Zvláště Cliff, mladík bez cíle a víry, dříve zaměstnanec v rychlém občerstvení, je národním hrdinou a jeho apatický přístup ve stylu "do háje, no a co" vyústí téměř v lidové hnutí. Jeho hlavní devizou v krizové situaci byla právě jeho netečnost jak k vlastnímu životu, tak ke všemu ostatnímu. Cliff je celebritou se vším všudy - jeho fotografie se prodávají i na tričkách a on je zván na různé akce, kde má za úkol pouze se objevit. Jeho přítelkyně Wendy se mezitím stane vyhledávaným hostem talk show. Ale Cliff sám z toho pozdvižení vůbec nemá radost a proto se mu snaží utéct, ale zjišťuje jen to, že se víc a víc vzdaluje Wendy právě v momentě, kdy ji jeho srdce potřebuje nejvíc. Film je nemilosrdnou satirou kritizující současnou kulturu, posedlou slávou a celebritami.

    5