?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Luciano Volpato: Filmy a seriály

  • Přítelkyně
    Přítelkyně (1955)
    FilmRole: Tony
    V soustředěném zájmu o ztvárnění psychologie ženských postav na filmovém plátně pokračuje Antonioni i ve filmu Přítelkyně realizovaném podle povídky italského básníka a prozaika Cesara Paveseho. Existenciální úzkost, kterou v různé míře reflektují hlavní hrdinky tohoto dramatu Rosetta, Momina, Nene a Clelia, má příčinu v citové nevyzrálosti jejich partnerů a v dobovém stereotypu rozvržení ženských a mužských rolí ve společnosti, jenž staví Clelii a Nene před nutnost volby mezi „rodinným štěstím“ a vlastní profesionální kariérou. S odstupem dvou let od Felliniho Darmošlapů (tedy v roce 1955) předkládá Antonioni návštěvníkům kin svoje zpracování existenciálního tématu, a to z ženské perspektivy – na rozdíl od Felliniho ryze mužského pohledu. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaRomantický
    67%
    V soustředěném zájmu o ztvárnění psychologie ženských postav na filmovém plátně pokračuje Antonioni i ve filmu Přítelkyně realizovaném podle povídky italského básníka a prozaika Cesara Paveseho. Existenciální úzkost, kterou v různé míře reflektují hlavní hrdinky tohoto dramatu Rosetta, Momina, Nene a Clelia, má příčinu v citové nevyzrálosti jejich partnerů a v dobovém stereotypu rozvržení ženských a mužských rolí ve společnosti, jenž staví Clelii a Nene před nutnost volby mezi „rodinným štěstím“ a vlastní profesionální kariérou. S odstupem dvou let od Felliniho Darmošlapů (tedy v roce 1955) předkládá Antonioni návštěvníkům kin svoje zpracování existenciálního tématu, a to z ženské perspektivy – na rozdíl od Felliniho ryze mužského pohledu. (FebioFest 2006)
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Corta notte delle bambole di vetro, La
    Corta notte delle bambole di vetro, La (1971)
    Film
    Jsou gialli, v nichž se tvůrci rozhodli, že nevystačí s psychopatickým maskovaným řezníkem, trýznícím v temných zákoutích parků či panoptikálních starožitnických příbytků náhodně kolemjdoucí sexbombu. Aldo Lado se rozhodl naplno vytěžit atmosféru staré Prahy a vetknout do její syrové, normalizačně oprýskané krásy notně psychedelický příběh, balancující na hraně čiré kafkárny a satanistického thrilleru ve stylu Polanského Rosemary má děťátko. Do toho připočtěme společensko-kritický tón, implantovaný odkudsi z politického thrilleru z rozdělené Evropy, a výsledkem je explozivní koktejl, na který jen tak nezapomenete. Ladův snímek se sice rozvíjí pozvolna, ale o to více zaujme jeho finále. Do té doby se divák může nechat unášet absolutním souladem kameramanské práce a vynikající Morriconeho hudby, které režisér spojuje se suverenitou zkušeného matadora, i když měl za sebou pouze jeden realizovaný scénář.
    Režie:Aldo Lado
    66%
    Jsou gialli, v nichž se tvůrci rozhodli, že nevystačí s psychopatickým maskovaným řezníkem, trýznícím v temných zákoutích parků či panoptikálních starožitnických příbytků náhodně kolemjdoucí sexbombu. Aldo Lado se rozhodl naplno vytěžit atmosféru staré Prahy a vetknout do její syrové, normalizačně oprýskané krásy notně psychedelický příběh, balancující na hraně čiré kafkárny a satanistického thrilleru ve stylu Polanského Rosemary má děťátko. Do toho připočtěme společensko-kritický tón, implantovaný odkudsi z politického thrilleru z rozdělené Evropy, a výsledkem je explozivní koktejl, na který jen tak nezapomenete. Ladův snímek se sice rozvíjí pozvolna, ale o to více zaujme jeho finále. Do té doby se divák může nechat unášet absolutním souladem kameramanské práce a vynikající Morriconeho hudby, které režisér spojuje se suverenitou zkušeného matadora, i když měl za sebou pouze jeden realizovaný scénář.
    Režie:Aldo Lado
    2
  • 3
  • El Alamein
    El Alamein (1958)
    Film
    Blíží se závěr roku 1942 a v severní Africe právě zuří krvavá válka mezi fašisty a spojenci. Po drtivé porážce italských jednotek se do bojů zapojují také německé síly Afrikakorps vedené generálem Rommelem. Na druhé straně se Britové připravují k rozhodujícímu úderu, který vešel do historie jako první a druhá bitva u El Alameinu. Na pozadí těchto pohnutých událostí, které zásadním způsobem ovlivnily vývoj 2. světové války, se odehrává strhující drama vášně a nesmrtelné lásky mezi italským vojákem Sergiem a anglickou dívkou Nancy. Seznámili se na začátku války, kdy ještě zdaleka netušili, jaké hořké události jim osud připraví. Sergio je vyslán do sebevražedných bojů v poušti, ona se skrývá v Káhiře. A právě zde, ve vojenské nemocnici, se jejich cesty opět nečekaně zkříží...
    Žánry:DramaVálečný
    53%
    Blíží se závěr roku 1942 a v severní Africe právě zuří krvavá válka mezi fašisty a spojenci. Po drtivé porážce italských jednotek se do bojů zapojují také německé síly Afrikakorps vedené generálem Rommelem. Na druhé straně se Britové připravují k rozhodujícímu úderu, který vešel do historie jako první a druhá bitva u El Alameinu. Na pozadí těchto pohnutých událostí, které zásadním způsobem ovlivnily vývoj 2. světové války, se odehrává strhující drama vášně a nesmrtelné lásky mezi italským vojákem Sergiem a anglickou dívkou Nancy. Seznámili se na začátku války, kdy ještě zdaleka netušili, jaké hořké události jim osud připraví. Sergio je vyslán do sebevražedných bojů v poušti, ona se skrývá v Káhiře. A právě zde, ve vojenské nemocnici, se jejich cesty opět nečekaně zkříží...
    Žánry:DramaVálečný
    4