?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Patrick Villain: Filmy a seriály

  • Veřejný nepřítel č. 1
    Veřejný nepřítel č. 1 (2008)
    Film
    Jacques Mesrine, největší francouzský gangster všech dob, byl ve své vlasti známější než jakákoliv celebrita. Jeho avantýry byly neskutečně lehkomyslné, neuvěřitelně drzé a jeho úmysly absolutně nepředvídatelné. Na každou novou „fušku“ se pomocí plastických operací a nejrůznějších masek měnil k nepoznání, a proto byl přezdíván „mužem tisíce tváří“. Národ ho uctíval, ženy ho zbožňovaly a pro stát byl nepřítelem číslo jedna. Jeho odvážné skutky, nesčetné útěky z vězení, milostné románky, nad nimiž zůstával rozum stát, jeho bájná dobrodružství, obrovský cynismus a výsměch policii, z toho všeho vznikl pro Francouze skutečný národní epos. Epos o člověku, který byl skutečným hrdinou nebo antihrdinou… Filmy Veřejný nepřítel č. 1 a Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (premiéra 1.1.2009) se natáčely souběžně celých devět měsíců, na třech kontinentech a s rozpočtem přes 80 miliónů Eur. Jedná se o nejdražší francouzskou produkci všech dob.
    77%
    Jacques Mesrine, největší francouzský gangster všech dob, byl ve své vlasti známější než jakákoliv celebrita. Jeho avantýry byly neskutečně lehkomyslné, neuvěřitelně drzé a jeho úmysly absolutně nepředvídatelné. Na každou novou „fušku“ se pomocí plastických operací a nejrůznějších masek měnil k nepoznání, a proto byl přezdíván „mužem tisíce tváří“. Národ ho uctíval, ženy ho zbožňovaly a pro stát byl nepřítelem číslo jedna. Jeho odvážné skutky, nesčetné útěky z vězení, milostné románky, nad nimiž zůstával rozum stát, jeho bájná dobrodružství, obrovský cynismus a výsměch policii, z toho všeho vznikl pro Francouze skutečný národní epos. Epos o člověku, který byl skutečným hrdinou nebo antihrdinou… Filmy Veřejný nepřítel č. 1 a Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (premiéra 1.1.2009) se natáčely souběžně celých devět měsíců, na třech kontinentech a s rozpočtem přes 80 miliónů Eur. Jedná se o nejdražší francouzskou produkci všech dob.
    1
  • Veřejný nepřítel č. 1: Epilog
    Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
    Film

    Jacques Mesrine, největší francouzský gangster všech dob, byl ve své vlasti známější než jakákoliv celebrita. Jeho avantýry byly neskutečně lehkomyslné, neuvěřitelně drzé a jeho úmysly absolutně nepředvídatelné. Na každou novou „fušku“ se pomocí plastických operací a nejrůznějších masek měnil k nepoznání, a proto byl přezdíván „mužem tisíce tváří“. Národ ho uctíval, ženy ho zbožňovaly a pro stát byl nepřítelem číslo jedna. Jeho odvážné skutky, nesčetné útěky z vězení, milostné románky, nad nimiž zůstával rozum stát, jeho bájná dobrodružství, obrovský cynismus a výsměch policii, z toho všeho vznikl pro Francouze skutečný národní epos. Epos o člověku, který byl skutečným hrdinou nebo antihrdinou… Filmy Veřejný nepřítel č. 1 a Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (premiéra 1.1.2009) se natáčely souběžně celých devět měsíců, na třech kontinentech a s rozpočtem přes 80 miliónů Eur. Jedná se o nejdražší francouzskou produkci všech dob.

    76%

    Jacques Mesrine, největší francouzský gangster všech dob, byl ve své vlasti známější než jakákoliv celebrita. Jeho avantýry byly neskutečně lehkomyslné, neuvěřitelně drzé a jeho úmysly absolutně nepředvídatelné. Na každou novou „fušku“ se pomocí plastických operací a nejrůznějších masek měnil k nepoznání, a proto byl přezdíván „mužem tisíce tváří“. Národ ho uctíval, ženy ho zbožňovaly a pro stát byl nepřítelem číslo jedna. Jeho odvážné skutky, nesčetné útěky z vězení, milostné románky, nad nimiž zůstával rozum stát, jeho bájná dobrodružství, obrovský cynismus a výsměch policii, z toho všeho vznikl pro Francouze skutečný národní epos. Epos o člověku, který byl skutečným hrdinou nebo antihrdinou… Filmy Veřejný nepřítel č. 1 a Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (premiéra 1.1.2009) se natáčely souběžně celých devět měsíců, na třech kontinentech a s rozpočtem přes 80 miliónů Eur. Jedná se o nejdražší francouzskou produkci všech dob.

    2
  • 3
  • Smoking / No Smoking
    Smoking / No Smoking (1993)
    Film

    Prvý diel diptychu (Smoking/No Smoking) z dielne francúzskeho režiséra Alaina Resnaisa je adaptáciou dvoch hier anglického dramatika Alaina Ayckbourna. Každá z hier má dva možné závery, takže spolu vytvárajú 16 možných variácií príbehu. Pre film bol tento počet oklieštený iba na 12. Smoking spracúva prvé tri verzie hry a sleduje možné vyústenia udalostí po tom, čo sa jedného letného dňa rozhodne žena v domácnosti zapáliť si cigaretu. Druhý diel No Smoking zachytáva tri rôzne následky rozhodnutia tej istej ženy túto cigaretu si nezapáliť. V oboch filmoch sa dej posúva v čase o päť sekúnd, potom o päť dní, o päť týždňov, neskôr o päť rokov. Rôzne rozhodnutia, ktoré v jednotlivých momentoch žena urobí, vedú k 12 možným koncom toho istého príbehu. Ocenenia: Strieborný medveď na MFF Berlinale, 5 Cézarov.

    Žánry:DramaKomedieSatira
    70%

    Prvý diel diptychu (Smoking/No Smoking) z dielne francúzskeho režiséra Alaina Resnaisa je adaptáciou dvoch hier anglického dramatika Alaina Ayckbourna. Každá z hier má dva možné závery, takže spolu vytvárajú 16 možných variácií príbehu. Pre film bol tento počet oklieštený iba na 12. Smoking spracúva prvé tri verzie hry a sleduje možné vyústenia udalostí po tom, čo sa jedného letného dňa rozhodne žena v domácnosti zapáliť si cigaretu. Druhý diel No Smoking zachytáva tri rôzne následky rozhodnutia tej istej ženy túto cigaretu si nezapáliť. V oboch filmoch sa dej posúva v čase o päť sekúnd, potom o päť dní, o päť týždňov, neskôr o päť rokov. Rôzne rozhodnutia, ktoré v jednotlivých momentoch žena urobí, vedú k 12 možným koncom toho istého príbehu. Ocenenia: Strieborný medveď na MFF Berlinale, 5 Cézarov.

    Žánry:DramaKomedieSatira
    4
  • Uranus
    Uranus (1990)
    Film
    Když si konečně Evropa může vydechnout po skončení II. světové války, je čas vypořádat se s kolaboranty a napravit válečné křivdy. V malém jihofrancouzském městečku podnikají členové místní komunistické strany hon an kolaborantské čarodějnice a jejich obětí se stává také majitel kavárny Léopold. Ten se ale brání a prostředky volí podle potřeb situace. A protože se stále přiostřuje, také Léopold, který dříve působil neškodně mírumilovně, sahá po účinějších nástrojích pro svou obranu.
    Žánry:DramaKomedieRetro
    69%
    Když si konečně Evropa může vydechnout po skončení II. světové války, je čas vypořádat se s kolaboranty a napravit válečné křivdy. V malém jihofrancouzském městečku podnikají členové místní komunistické strany hon an kolaborantské čarodějnice a jejich obětí se stává také majitel kavárny Léopold. Ten se ale brání a prostředky volí podle potřeb situace. A protože se stále přiostřuje, také Léopold, který dříve působil neškodně mírumilovně, sahá po účinějších nástrojích pro svou obranu.
    Žánry:DramaKomedieRetro
    5
  • 6
  • Zločin v ráji
    Zločin v ráji (2001)
    Film

    Jojo Pytlák, francouzsky Braconnier, a jeho žena Lulu bydlí v Ráji. Tak se totiž jmenuje místo, kde mají tito manželé, které spolu svedl spíše osud než láska, svou farmu. Jojo je dobrák, nejvíc ze všeho miluje svou sbírku známek a stařičkou učitelku, které to co na sebe neřekne, ona ihned prokoukne, ale vždy má pro něho milé slovo, úsměv a umí ho utěšit. A Jojo si k ní chodí pro útěchu velmi často. Jeho robustní žena Lulu je mistr ve vymýšlení toho, jak by svému utrápenému manželovi ztrpčila život. Celá vesnice zná tuhle nerudnou a neupravenou ženu, která kupuje tolik lahví laciného vína a všichni Jojo Pytláka litují. Jednou uvidí Jojo v televizi slavného advokáta, který líčí, jak bravurně dokázal obhájit svého klienta, a dostane nápad. Ostatně, za zeptání člověk nic nedá...

    Žánry:KomedieRetro
    67%

    Jojo Pytlák, francouzsky Braconnier, a jeho žena Lulu bydlí v Ráji. Tak se totiž jmenuje místo, kde mají tito manželé, které spolu svedl spíše osud než láska, svou farmu. Jojo je dobrák, nejvíc ze všeho miluje svou sbírku známek a stařičkou učitelku, které to co na sebe neřekne, ona ihned prokoukne, ale vždy má pro něho milé slovo, úsměv a umí ho utěšit. A Jojo si k ní chodí pro útěchu velmi často. Jeho robustní žena Lulu je mistr ve vymýšlení toho, jak by svému utrápenému manželovi ztrpčila život. Celá vesnice zná tuhle nerudnou a neupravenou ženu, která kupuje tolik lahví laciného vína a všichni Jojo Pytláka litují. Jednou uvidí Jojo v televizi slavného advokáta, který líčí, jak bravurně dokázal obhájit svého klienta, a dostane nápad. Ostatně, za zeptání člověk nic nedá...

    Žánry:KomedieRetro
    7
  • Elisa
    Elisa (1995)
    Film

    Francouzské psychologické drama režiséra Jeana Beckera ELISA pojednává "banální" téma sblížení dospělé dcery a jejího neznámého otce zajímavým, nevšedním způsobem. Vyprávění se opírá o postavu dcery, která je obtížena těžkým traumatem z dětství a která se rozhodne je radikálně řešit. Dospívající dívka Marie je sirotek: otce nikdy nepoznala, a když jí byly tři, pokusila se ji její zoufalá matka Elisa zabít, a sama pak spáchala sebevraždu. Dítě však přežilo a dětství prožilo ve výchovných ústavech. Teď se potlouká pařížskými ulicemi ve společnosti kamarádky Solange a arabského kluka Ahmeda, a střechu nad hlavou i obživu si zajišťuje drobnými krádežemi a podvody. Život ze dne na den však dívku neuspokojuje, a když náhodou narazí na stopu svého neznámého otce, rozhodne se dát svému osudu smysl: chce otce najít a pomstít matčin (a snad i svůj) zmarněný život vraždou. Jediným vodítkem je dívce pohlednice s majákem, již otec poslal matce a na niž místo vzkazu načmáral pár taktů ze své kdysi populární písničky o Elise. Marie se rozloučí s přáteli a s nabitou pistolí se vypraví na skalnatý ostrůvek Ile de Seine v Bretani. Nejdřív to vypadá, že nebude těžké zmáčknout spoušť: Jacques Lebovitch je odpudivý hrubec a místní opilec. Marie však nevystřelí - a mezi otcem a dcerou se začne pomalu rodit zvláštní citové i tělesné pouto...

    Snímek vyniká přesnou kresbou charakterů a prostředí; především jeho "pařížská" část představuje přirozenou a autentickou výpověď o životě mladých lidí "bez střechy a bez zákona", kteří zoufale hledají své místo ve světě a svou vlastní identitu. Vynikající představitelku hlavní role našel režisér ve francouzské pop hvězdě Vanesse Paradisové, která hraje Marii s velkou dávkou přirozenosti a naléhavosti. Hrdinčin otec, který většinu vyprávěcího času existuje jen jako abstraktní viník a objekt dceřiny nenávisti, se nakonec ukazuje být vnitřně složitou osobností, "padlým" umělcem, ve kterém dívka probouzí naději na lepší život. Pro tuto roli si režisér vybral vynikajícího Gérarda Depardieua, který na malé ploše stvořil dalšího ze svých hrubců s citlivým srdcem. V zájmu zmírnění ostrých disproporcí mezi "Kráskou a Zvířetem" však tvůrce Lebovitche postupně "polidšťuje". I přes jistou násilnou artistnost, patrnou především v závěru, je ELISA zajímavým snímkem, který nabízí divákům jinou alternativu, než četné hollywoodské komerční snímky. Film je věnován Sergi Gainsbourgovi, ve skutečnosti autorovi titulní písně o Elise i druhého písničkového alba Vanessy Paradisové.

    Žánry:DramaRoad Movie
    66%

    Francouzské psychologické drama režiséra Jeana Beckera ELISA pojednává "banální" téma sblížení dospělé dcery a jejího neznámého otce zajímavým, nevšedním způsobem. Vyprávění se opírá o postavu dcery, která je obtížena těžkým traumatem z dětství a která se rozhodne je radikálně řešit. Dospívající dívka Marie je sirotek: otce nikdy nepoznala, a když jí byly tři, pokusila se ji její zoufalá matka Elisa zabít, a sama pak spáchala sebevraždu. Dítě však přežilo a dětství prožilo ve výchovných ústavech. Teď se potlouká pařížskými ulicemi ve společnosti kamarádky Solange a arabského kluka Ahmeda, a střechu nad hlavou i obživu si zajišťuje drobnými krádežemi a podvody. Život ze dne na den však dívku neuspokojuje, a když náhodou narazí na stopu svého neznámého otce, rozhodne se dát svému osudu smysl: chce otce najít a pomstít matčin (a snad i svůj) zmarněný život vraždou. Jediným vodítkem je dívce pohlednice s majákem, již otec poslal matce a na niž místo vzkazu načmáral pár taktů ze své kdysi populární písničky o Elise. Marie se rozloučí s přáteli a s nabitou pistolí se vypraví na skalnatý ostrůvek Ile de Seine v Bretani. Nejdřív to vypadá, že nebude těžké zmáčknout spoušť: Jacques Lebovitch je odpudivý hrubec a místní opilec. Marie však nevystřelí - a mezi otcem a dcerou se začne pomalu rodit zvláštní citové i tělesné pouto...

    Snímek vyniká přesnou kresbou charakterů a prostředí; především jeho "pařížská" část představuje přirozenou a autentickou výpověď o životě mladých lidí "bez střechy a bez zákona", kteří zoufale hledají své místo ve světě a svou vlastní identitu. Vynikající představitelku hlavní role našel režisér ve francouzské pop hvězdě Vanesse Paradisové, která hraje Marii s velkou dávkou přirozenosti a naléhavosti. Hrdinčin otec, který většinu vyprávěcího času existuje jen jako abstraktní viník a objekt dceřiny nenávisti, se nakonec ukazuje být vnitřně složitou osobností, "padlým" umělcem, ve kterém dívka probouzí naději na lepší život. Pro tuto roli si režisér vybral vynikajícího Gérarda Depardieua, který na malé ploše stvořil dalšího ze svých hrubců s citlivým srdcem. V zájmu zmírnění ostrých disproporcí mezi "Kráskou a Zvířetem" však tvůrce Lebovitche postupně "polidšťuje". I přes jistou násilnou artistnost, patrnou především v závěru, je ELISA zajímavým snímkem, který nabízí divákům jinou alternativu, než četné hollywoodské komerční snímky. Film je věnován Sergi Gainsbourgovi, ve skutečnosti autorovi titulní písně o Elise i druhého písničkového alba Vanessy Paradisové.

    Žánry:DramaRoad Movie
    8
  • Šedé duše
    Šedé duše (2005)
    Film
    Na tři Césary nominované francouzské drama se odehrává na východě Francie během první světové války. V malé vesničce nedaleko fronty je nalezeno tělo zavražděné nevinné dívky a na místo činu dorážejí tři muži – postarší žalobce a generál Destinat, pletichařící soudce Mierck a místní ustrašený policejní důstojník – kteří mají incident vyšetřit. Všem jde o pověst a každý přistupuje k případu s jinou motivací. Má ale vůbec cenu pátrat po jednom vrahovi, když nedaleko za kopcem umírají tisíce nevinných lidí, a nikoho to nezajímá? A stojí vůbec za námahu hledat spravedlnost tam, kde už neexistuje lidskost?
    Žánry:Drama
    64%
    Na tři Césary nominované francouzské drama se odehrává na východě Francie během první světové války. V malé vesničce nedaleko fronty je nalezeno tělo zavražděné nevinné dívky a na místo činu dorážejí tři muži – postarší žalobce a generál Destinat, pletichařící soudce Mierck a místní ustrašený policejní důstojník – kteří mají incident vyšetřit. Všem jde o pověst a každý přistupuje k případu s jinou motivací. Má ale vůbec cenu pátrat po jednom vrahovi, když nedaleko za kopcem umírají tisíce nevinných lidí, a nikoho to nezajímá? A stojí vůbec za námahu hledat spravedlnost tam, kde už neexistuje lidskost?
    Žánry:Drama
    9
  • Zmije v hrsti
    Zmije v hrsti (2004)
    Film
    63%
    10
  • 11
  • Děti století
    Děti století (1999)
    Film
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    63%
    George Sandová se stala nesmrtelnou díky talentu a odvaze psát o všem, co chtěla. Juliette Binocheová a Benoit Magimel v příběhu o lásce a smrti... Francouzský film Děti svého věku je příběhem o vášnivé lásce George Sandové a Alfreda de Musseta. Když se tito dva spisovatelé poznali, byli již slavní a ani jeden z nich už nedoufal, že potká velkou lásku. A přesto spolu zažili vztah, který je povznášel a ničil zároveň a který je poznamenal až do konce života. George Sandová se narodila v rodině napoleonského důstojníka, byla dána do klášterní výchovy, ze které ji vysvobodila její osvícená babička. Díky ní poznávala Aurore Dupinová, jak se původně jmenovala, literaturu, filozofii, babička v ní podporovala touhu stát se nezávislou. V manželství s nevzdělaným venkovským šlechticem vydržela Sandová devět let a pak utekla i s dětmi do Paříže. Zde se uprostřed studentů, intelektuálů a umělců setkala s Mussetem a začala svou spisovatelskou a novinářskou práci. Vzhledem ke svému původu a společnosti začala tato nezávislá a hrdá žena používat pseudonym George Sandová. Od té doby, kdykoliv hovořila svým jménem nebo o sobě psala ve svých dílech, používala mužský rod. Její nezávislost a nespoutanost popuzovala nejrůznější kruhy, rodina Musseta se ostře stavěla proti jejich vztahu. Utekli spolu do Benátek, ale tam jejich vztah skončil téměř tragicky. (Česká televize)
    12
  • Sade
    Sade (2000)
    Film
    Sadovi je padesát, byl ve vězení v Bastile, v Saint-Lazare a nyní je odvezen do Picpusu jakési nemocnice, kde ve skutečnosti bohatá šlechta, pokud má ještě čím platit, oddaluje gilotinu. Sade je už bez peněz, ale ochrannou ruku nad ním drží Marie-Constance Quesnet - zvaná Sensibila, která žije s Fournierem, blízkým spolupracovníkem Robespierra. Setkání Sada s mladinkou Emilií de Lancris se pro oba stane nezapomenutelným zážitkem. V pachu mrtvol, který se táhne širokým okolím, zasvěcuje ji Sade, zcela po svém, do světa lásky.
    61%
    Sadovi je padesát, byl ve vězení v Bastile, v Saint-Lazare a nyní je odvezen do Picpusu jakési nemocnice, kde ve skutečnosti bohatá šlechta, pokud má ještě čím platit, oddaluje gilotinu. Sade je už bez peněz, ale ochrannou ruku nad ním drží Marie-Constance Quesnet - zvaná Sensibila, která žije s Fournierem, blízkým spolupracovníkem Robespierra. Setkání Sada s mladinkou Emilií de Lancris se pro oba stane nezapomenutelným zážitkem. V pachu mrtvol, který se táhne širokým okolím, zasvěcuje ji Sade, zcela po svém, do světa lásky.
    13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Závod
    Závod (2002)
    Film
    Tacchini, Sami, Yaya a Kader mají od šéfa mafie slíbené čtyři miliony dolarů. A jak k nim přijdou? Naoko se z nich stanou špičkoví sportovci a účastní se závodu plného adrenalinových sportů napříč Amerikou. Ale pravým úkolem čtyř amatérských darebáků bez velkého formátu je zavraždit kapitánku vlastního družstva, mladou a bohatou dědičku Lénore. Start závodu je v Kanadě a cílem daleká Patagonie. Jenže když naši partičku začnou pronásledovat čtyři opravdoví zabijáci, všechno se značně zkomplikuje...
    37%
    Tacchini, Sami, Yaya a Kader mají od šéfa mafie slíbené čtyři miliony dolarů. A jak k nim přijdou? Naoko se z nich stanou špičkoví sportovci a účastní se závodu plného adrenalinových sportů napříč Amerikou. Ale pravým úkolem čtyř amatérských darebáků bez velkého formátu je zavraždit kapitánku vlastního družstva, mladou a bohatou dědičku Lénore. Start závodu je v Kanadě a cílem daleká Patagonie. Jenže když naši partičku začnou pronásledovat čtyři opravdoví zabijáci, všechno se značně zkomplikuje...
    17