?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Max Tyron: Filmy a seriály

  • Cirkus
    Cirkus (1928)
    FilmRole: Pickpocket Victim (uncredited)
    Zběsilá honička s policisty zavede tuláka Charlieho (Charlie Chaplin) do cirkusového šapitó zrovna během představení. Jeho nápaditý útěk má u nic netušících diváků takový úspěch, že si Charlie vyslouží okamžité angažmá. Jeho cirkusová kariéra se ale zdaleka nevyvíjí podle představ přísného princiápála. Vše navíc zkomplikuje Charlieho citové vzplanutí k akrobatce Merně. Boj o své místo na světě, v cirkuse a v srdci milované ženy ale tulák nikdy nevzdá! (Aerofilms)
    82%
    Zběsilá honička s policisty zavede tuláka Charlieho (Charlie Chaplin) do cirkusového šapitó zrovna během představení. Jeho nápaditý útěk má u nic netušících diváků takový úspěch, že si Charlie vyslouží okamžité angažmá. Jeho cirkusová kariéra se ale zdaleka nevyvíjí podle představ přísného princiápála. Vše navíc zkomplikuje Charlieho citové vzplanutí k akrobatce Merně. Boj o své místo na světě, v cirkuse a v srdci milované ženy ale tulák nikdy nevzdá! (Aerofilms)
    1
  • Chamtivost
    Chamtivost (1924)
    FilmRole: Uncle Rudolph Oelbermann (uncredited)

    Psychologické bohatství tohoto původně čtyři a půl nebo možná dokonce devítihodinového filmu, v oné době celkem výjimečné, obdařilo poprvé film románovými výrazovými prostředy. Stroheim navázal na griffithovský realismus, ale proti jeho trochu staromódnímu viktoriánskému ideálu romantických hrdinů postavil v zolovském duchu živé, plnokrevné typy, jejichž vývoj určovaly psychologické a fyziologické dispozice a prostředí. Příběh je příliš determinován ortodoxně chápaným naturalismem - dnes například ruší určité dekadentní schválnosti, ale řeč němého filmu a zvláštní dusivá atmosféra jsou dodnes opravdu strhující. V realistickém výrazu film vykresluje ničivé následky, které zanechává v chování a konání trojice maloměšťáků vášnivá touha po penězích. V závěru dosahuje režisérův divoký romantismus takřka epické šířky - sokové vzájemně spojení pouty, umírají krátce po sobě v pustinách Údolí smrti, žízniví, ale zasypaní zbytečným a zakrváceným zlatem. Velký realista Stroheim, mistr v oživování charakterů, vášní, věcí, které mu hrály přes množství významotvorných detailů, se po výrazném, producenty vynuceném zkrácení snímku odmítl k tomuto dílu hlásit a nikdy ho v konečném sestřihu ani neviděl.

    Žánry:Drama
    78%

    Psychologické bohatství tohoto původně čtyři a půl nebo možná dokonce devítihodinového filmu, v oné době celkem výjimečné, obdařilo poprvé film románovými výrazovými prostředy. Stroheim navázal na griffithovský realismus, ale proti jeho trochu staromódnímu viktoriánskému ideálu romantických hrdinů postavil v zolovském duchu živé, plnokrevné typy, jejichž vývoj určovaly psychologické a fyziologické dispozice a prostředí. Příběh je příliš determinován ortodoxně chápaným naturalismem - dnes například ruší určité dekadentní schválnosti, ale řeč němého filmu a zvláštní dusivá atmosféra jsou dodnes opravdu strhující. V realistickém výrazu film vykresluje ničivé následky, které zanechává v chování a konání trojice maloměšťáků vášnivá touha po penězích. V závěru dosahuje režisérův divoký romantismus takřka epické šířky - sokové vzájemně spojení pouty, umírají krátce po sobě v pustinách Údolí smrti, žízniví, ale zasypaní zbytečným a zakrváceným zlatem. Velký realista Stroheim, mistr v oživování charakterů, vášní, věcí, které mu hrály přes množství významotvorných detailů, se po výrazném, producenty vynuceném zkrácení snímku odmítl k tomuto dílu hlásit a nikdy ho v konečném sestřihu ani neviděl.

    Žánry:Drama
    2