4.8

Laura Mae Tate: Filmy a seriály

  • Půlnoční podraz
    Půlnoční podraz (1992)
    FilmRole: Marcy

    Diggstown je město, kde milují nejenom utkání v boxu, ale především sázky na vítězství. Gabriel Caine (James Woods) tentokrát připravil nebývalou podívanou. Přemluví bývalého šampiona 'Honey' Roy Palmera (Louis Gossett Jr.), aby se postupně utkal s deseti soupeři. Jako vždy půjde o velmi tvrdá utkání, protože v Diggstownu neuznávají žádná pravidla. Caine chce dát lekci místnímu podvodníkovi Johnu Gillonovi (Bruce Dern), ale to by jeho boxer musel v ringu dokázat něco, co se ještě nikdy nikomu nepodařilo.

    66%

    Diggstown je město, kde milují nejenom utkání v boxu, ale především sázky na vítězství. Gabriel Caine (James Woods) tentokrát připravil nebývalou podívanou. Přemluví bývalého šampiona 'Honey' Roy Palmera (Louis Gossett Jr.), aby se postupně utkal s deseti soupeři. Jako vždy půjde o velmi tvrdá utkání, protože v Diggstownu neuznávají žádná pravidla. Caine chce dát lekci místnímu podvodníkovi Johnu Gillonovi (Bruce Dern), ale to by jeho boxer musel v ringu dokázat něco, co se ještě nikdy nikomu nepodařilo.

    1
  • Zbožňuju trable
    Zbožňuju trable (1994)
    FilmRole: Nadia
    Peter Brackett (Nick Nolte) je novinářské eso z Chicago Chronicle, Sabrina Petersonová (Julia Roberts) je začínající ambiciózní reportérka z konkurenčního Globu. On rutinovaně inovuje své starší články a úspěšně vstupuje do "velké" literatury - ona čeká na svoji první velkou příležitost, s níž se chce probojovat na titulní stránku. Poprvé se setkají při vyšetřování velkého železničního neštěstí, kde Sabrina nasbírá své první body pro Globe. Renomovaný Peter poněkud podcení situaci i schopnosti snaživé začátečnice, která zachytila slibnou stopu, signalizující velké téma pro palcové titulky. Co vlastně bylo příčinou téhle havárie, čí život měl být ohrožen a jaké zájmy jsou v pozadí? Otazníky jsou stále naléhavější a smíšený soupeřící novinářský tandem Brackett - Petersonová brzy zjistí, že se jejich zvědavost stala pro kohosi krajně nepohodlnou. Ale ani ve chvíli, kdy jim jde o život, nedokáží zcela potlačit své prestižní konkurenční zájmy, které činí z jejich soutěžní "spolupráce" velice dobrodružnou a nebezpečnou hru. Najatí vrahové jsou stále dotěrnější a dohnali je až do svatební síně, ale exkluzivní reportáž stále není dokončena. Klíč k poslednímu dějství a celému případu drží zkorumpovaní bossové chemického koncernu, kam Sabrina v odvážném sólu proniká - ale Peter ji v tom stejně samotnou nenechá...
    59%
    Peter Brackett (Nick Nolte) je novinářské eso z Chicago Chronicle, Sabrina Petersonová (Julia Roberts) je začínající ambiciózní reportérka z konkurenčního Globu. On rutinovaně inovuje své starší články a úspěšně vstupuje do "velké" literatury - ona čeká na svoji první velkou příležitost, s níž se chce probojovat na titulní stránku. Poprvé se setkají při vyšetřování velkého železničního neštěstí, kde Sabrina nasbírá své první body pro Globe. Renomovaný Peter poněkud podcení situaci i schopnosti snaživé začátečnice, která zachytila slibnou stopu, signalizující velké téma pro palcové titulky. Co vlastně bylo příčinou téhle havárie, čí život měl být ohrožen a jaké zájmy jsou v pozadí? Otazníky jsou stále naléhavější a smíšený soupeřící novinářský tandem Brackett - Petersonová brzy zjistí, že se jejich zvědavost stala pro kohosi krajně nepohodlnou. Ale ani ve chvíli, kdy jim jde o život, nedokáží zcela potlačit své prestižní konkurenční zájmy, které činí z jejich soutěžní "spolupráce" velice dobrodružnou a nebezpečnou hru. Najatí vrahové jsou stále dotěrnější a dohnali je až do svatební síně, ale exkluzivní reportáž stále není dokončena. Klíč k poslednímu dějství a celému případu drží zkorumpovaní bossové chemického koncernu, kam Sabrina v odvážném sólu proniká - ale Peter ji v tom stejně samotnou nenechá...
    2
  • Dallas
    Dallas (1978)
    Seriál
    Sága rodu Ewingů, bohaté dobytkářské rodiny na čele s patriarchou Johnem Rossem (Jockem) Ewingem, který byl zakladatelem naftařské společnosti Ewing Oil. Jeho žena Eleanor (Miss Ellie) se oddaně stará o rodinné sídlo Southfork Ranch. Nejstarší syn John Ross (J. R.) Ewing je neomezeným vládcem rodinné firmy Ewing Oil, kterou řídí železnou rukou. Oženil se s bývalou Miss Texas, Sue Ellen Shepardovou, která trpí jeho nevěrami a uchyluje se k alkoholu. Bobby je nejmladším synem, pravý opak J.R. a přivede si na ranč Pamelou Barnesovou dceru Ewingova obchodního rivala. Prostřední syn Garrison Arthur (Gary) je považován za odpadlíka. Bydlí v Kalifornii aj so svou manželkou Valene. Nejmladší generaci zastupuje nezvedená vnučka Lucy, dcera Garyho.
    Žánry:DramaRomantický
    37%
    Sága rodu Ewingů, bohaté dobytkářské rodiny na čele s patriarchou Johnem Rossem (Jockem) Ewingem, který byl zakladatelem naftařské společnosti Ewing Oil. Jeho žena Eleanor (Miss Ellie) se oddaně stará o rodinné sídlo Southfork Ranch. Nejstarší syn John Ross (J. R.) Ewing je neomezeným vládcem rodinné firmy Ewing Oil, kterou řídí železnou rukou. Oženil se s bývalou Miss Texas, Sue Ellen Shepardovou, která trpí jeho nevěrami a uchyluje se k alkoholu. Bobby je nejmladším synem, pravý opak J.R. a přivede si na ranč Pamelou Barnesovou dceru Ewingova obchodního rivala. Prostřední syn Garrison Arthur (Gary) je považován za odpadlíka. Bydlí v Kalifornii aj so svou manželkou Valene. Nejmladší generaci zastupuje nezvedená vnučka Lucy, dcera Garyho.
    Žánry:DramaRomantický
    3
  • Biohazard
    Biohazard (1991)
    FilmRole: Dr. Marissa Salinger

    Ve zlatých letech videa byly pulty půjčoven zaplněny nejen nejroztodivnějšími bizarnostmi, ale také nespočtem laciných plagiátů vysokorozpočtových hitů. Z této prachem času zaváté studnice plné netušených skvostů i zoufalých potratů jsme letos vylovili titul, který v sobě krásně spojuje obě řečené kvality. Biohazard představuje kopírku nejen prvního Vetřelce, ale i jeho sequelu, pro jistotu šmrncutou kapkou Star Wars. Na pomoc vědecké základně, kde se povážlivě zvrtnul jeden biologický experiment, se zde z úsporných důvodů nevydává jednotka vesmírných mariňáků, nýbrž intergalaktický švihák, který by rád byl Han Solo, ale bohužel je to jen kariérně upadající Pán šelem, Marc Singer. Nechme ale stranou vykopávky minulosti, protože pro dnešní diváky bude mnohem zásadnějším lákadlem představitel proradného vědátora. Na tomto partu si totiž brousil herectví budoucí Perníkový táta Bryan Cranston, který zde v mladším vydání v brýlích a roláčku působí jako uhrančivý průsečík Waltera Whitea a Stephena Colberta. Vedle toho film z líhně trashového veterána Rogera Cormana zaujme jako místy až radikálně experimentální dílo, když zcela ignoruje pravidla filmové skladby. Současně ho můžeme vnímat jako pochybný návod, jak natočit horor s potvorou vybíjející postupně lidskou posádku, když nemáte ani na pohyblivý model bubáka. Zapomeňte na nesmyslnou překombinovanost posledního Scottova Vetřelce a přijďte se přesvědčit, jak vypadá pořádná filmová hrůza. Schválně jestli váš smích ve vesmíru nikdo neuslyší. Českého simultánního překladu se zhostí Samantha Bifidus, která tímto konečně dostane příležitost vyznat se ze své heisenbergovské obsese. (Festival otrlého diváka)

    37%

    Ve zlatých letech videa byly pulty půjčoven zaplněny nejen nejroztodivnějšími bizarnostmi, ale také nespočtem laciných plagiátů vysokorozpočtových hitů. Z této prachem času zaváté studnice plné netušených skvostů i zoufalých potratů jsme letos vylovili titul, který v sobě krásně spojuje obě řečené kvality. Biohazard představuje kopírku nejen prvního Vetřelce, ale i jeho sequelu, pro jistotu šmrncutou kapkou Star Wars. Na pomoc vědecké základně, kde se povážlivě zvrtnul jeden biologický experiment, se zde z úsporných důvodů nevydává jednotka vesmírných mariňáků, nýbrž intergalaktický švihák, který by rád byl Han Solo, ale bohužel je to jen kariérně upadající Pán šelem, Marc Singer. Nechme ale stranou vykopávky minulosti, protože pro dnešní diváky bude mnohem zásadnějším lákadlem představitel proradného vědátora. Na tomto partu si totiž brousil herectví budoucí Perníkový táta Bryan Cranston, který zde v mladším vydání v brýlích a roláčku působí jako uhrančivý průsečík Waltera Whitea a Stephena Colberta. Vedle toho film z líhně trashového veterána Rogera Cormana zaujme jako místy až radikálně experimentální dílo, když zcela ignoruje pravidla filmové skladby. Současně ho můžeme vnímat jako pochybný návod, jak natočit horor s potvorou vybíjející postupně lidskou posádku, když nemáte ani na pohyblivý model bubáka. Zapomeňte na nesmyslnou překombinovanost posledního Scottova Vetřelce a přijďte se přesvědčit, jak vypadá pořádná filmová hrůza. Schválně jestli váš smích ve vesmíru nikdo neuslyší. Českého simultánního překladu se zhostí Samantha Bifidus, která tímto konečně dostane příležitost vyznat se ze své heisenbergovské obsese. (Festival otrlého diváka)

    4