?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Franck Taponard: Filmy a seriály

  • Zatracený otec
    Zatracený otec (2001)
    Film
    V povojnovom Paríži sa žilo ťažko. Bratia Manu a Barthy, synovia profesionálneho hráča pokru Joea, využili ponuku strýka Santosa a išli mu vypomáhať. Lenže "pomoc" spočívala vo vydieraní a únosoch. Pri jednom z nich svoju obeť pri potýčke zastrelili. Bratia skončili vo väzení a za vraždu im hrozí smrť. Starší Barthy pri rekonštrukcii zločinu zomrel na úteku, mladší Manu čaká na popravu a odmietal prezradiť meno skutočného vraha. Ich otec tým nesmierne trpí a každý deň sedí v kaviarni naproti väzeniu a píše mu list, aby mu odpustil. Cíti vinu za to, že mu dostatočne neprejavil svoju lásku. Otcovu lásku pocítil nešťastný syn až príliš neskoro. Joe chce však svojho syna zachrániť.
    Žánry:Drama
    65%
    V povojnovom Paríži sa žilo ťažko. Bratia Manu a Barthy, synovia profesionálneho hráča pokru Joea, využili ponuku strýka Santosa a išli mu vypomáhať. Lenže "pomoc" spočívala vo vydieraní a únosoch. Pri jednom z nich svoju obeť pri potýčke zastrelili. Bratia skončili vo väzení a za vraždu im hrozí smrť. Starší Barthy pri rekonštrukcii zločinu zomrel na úteku, mladší Manu čaká na popravu a odmietal prezradiť meno skutočného vraha. Ich otec tým nesmierne trpí a každý deň sedí v kaviarni naproti väzeniu a píše mu list, aby mu odpustil. Cíti vinu za to, že mu dostatočne neprejavil svoju lásku. Otcovu lásku pocítil nešťastný syn až príliš neskoro. Joe chce však svojho syna zachrániť.
    Žánry:Drama
    1
  • Můj pasák
    Můj pasák (1996)
    Film
    • Netflix
    Prostitutka Marie Abarthová je jednou z mála, která své povolání vykonává s láskou. K zákazníkům je vždy pozorná a věnuje se jim naplno, ať jsou mladí, staří, štíhlí nebo při těle. Jedné noci objeví ve vstupní hale domu, kde bydlí, bezdomovce Jeannota, který zde přespává. Přinese mu teplé jídlo, půjčí teplomet a nakonec mu nabídne i svou náruč plnou lásky. Dívka se do charismatického muže zamiluje a nechá ho u sebe bydlet. Jeannotovi brzy začne vadit, že musí opouštět byt pokaždé, když jeho přítelkyně doma pracuje, a tak Marie pronajme větší byt. Tím ale milencovy nároky zdaleka nekončí...

    Režisér Bertrand Blier, syn známého herce Bernarda Bliera, získal uznání jako svérázný autor komedií, citlivý vykladač nevšedních lidských osudů a zejména jako bořitel měšťáckých konvencí, především v tabuizované oblasti sexu. Své pověsti dostál i ve svém zatím posledním snímku Můj pasák. Líčí v něm peripetie vztahu slušné prostitutky a hodného pasáka, který ji však zklame.

    Blier zachycuje vztahy mezi proagonisty filmu bez skrupulí, ale také bez zbytečného naturalismu, zato se zvláštní citlivostí a bezprostředností. Sám režisér říká, že "prostituce je stejně jako zbraně a gangsteři součástí kinematografie." Ve filmu dominují dobře napsané dialogy, promluvy hrdinů a po obrazové stránce velké detaily jejich tváří a pohledů. Přes uvedené klady snímku jsou v Blierově filmografii (u nás bohužel velmi málo známé) ještě mnohem výraznější díla.
    60%
    Prostitutka Marie Abarthová je jednou z mála, která své povolání vykonává s láskou. K zákazníkům je vždy pozorná a věnuje se jim naplno, ať jsou mladí, staří, štíhlí nebo při těle. Jedné noci objeví ve vstupní hale domu, kde bydlí, bezdomovce Jeannota, který zde přespává. Přinese mu teplé jídlo, půjčí teplomet a nakonec mu nabídne i svou náruč plnou lásky. Dívka se do charismatického muže zamiluje a nechá ho u sebe bydlet. Jeannotovi brzy začne vadit, že musí opouštět byt pokaždé, když jeho přítelkyně doma pracuje, a tak Marie pronajme větší byt. Tím ale milencovy nároky zdaleka nekončí...

    Režisér Bertrand Blier, syn známého herce Bernarda Bliera, získal uznání jako svérázný autor komedií, citlivý vykladač nevšedních lidských osudů a zejména jako bořitel měšťáckých konvencí, především v tabuizované oblasti sexu. Své pověsti dostál i ve svém zatím posledním snímku Můj pasák. Líčí v něm peripetie vztahu slušné prostitutky a hodného pasáka, který ji však zklame.

    Blier zachycuje vztahy mezi proagonisty filmu bez skrupulí, ale také bez zbytečného naturalismu, zato se zvláštní citlivostí a bezprostředností. Sám režisér říká, že "prostituce je stejně jako zbraně a gangsteři součástí kinematografie." Ve filmu dominují dobře napsané dialogy, promluvy hrdinů a po obrazové stránce velké detaily jejich tváří a pohledů. Přes uvedené klady snímku jsou v Blierově filmografii (u nás bohužel velmi málo známé) ještě mnohem výraznější díla.
    2