Kazuko Tajima: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kazuko Tajima: Filmy a seriály

  • 1
  • Edogawa Rampo ryoki-kan: Yaneura no sanpo sha
    Edogawa Rampo ryoki-kan: Yaneura no sanpo sha (1976)
    Film

    Sousloví Edogawa Ranpo v původním názvu tohoto snímku slibuje vyšinutou a perverzní podívanou, zatímco jméno režiséra současně předznamenává vytříbenou erotiku. Pod pseudonymem, který je variací na japonskou výslovnost „Edgar Allan Poe“ a ve znakovém zápisu doslovně znamená „Chaos procházející se u řeky Edo“, publikoval svá díla jeden z ustanovujících autorů japonské fantastiky Taró Hirai. Vedle detektivních románů, které v Japonsku patří do povinné školní četby, napsal také řadu hororově laděných děl, která oplývají morbiditou, groteskností a perverzemi všeho druhu. Edogawa Ranpo náleží k uměleckému směru ero guro nansensu (erotický groteskní nonsens), jenž představuje japonský ekvivalent k evropské avantgardě 20. let minulého století a zaměřuje se na dekadentní zobrazování světa jako chaotického i absurdního prostoru a člověka coby bytosti zmítané temnými vášněmi. Scénář adaptující motivy ze dvou ranpoových románů si vzal do parády režisér Noboru Tanaka. Většina jeho filmografie, včetně Šmíráka v podkroví, sice spadá pod erotický label Romanporuno studia Nikkatsu, ale kritika ho bez předsudků velebila za jeho vytříbené obrazové kompozice a delikátní budování rajcovní atmosféry. Tanaka svou stylizací dodal ranpoovskému světu pokřivených tužeb a sadistické erotiky auru nadreálné příznačnosti. Jeho voyeuristické nahlédnutí za zdi činžovního domu v období Taišó (1912 – 1925) odhaluje groteskní fetiše místních nájemců a roztáčí spirálu slasti, která vede až k oproštění se od veškerých zábran a morálky.(Festival otrlého diváka)

    57%

    Sousloví Edogawa Ranpo v původním názvu tohoto snímku slibuje vyšinutou a perverzní podívanou, zatímco jméno režiséra současně předznamenává vytříbenou erotiku. Pod pseudonymem, který je variací na japonskou výslovnost „Edgar Allan Poe“ a ve znakovém zápisu doslovně znamená „Chaos procházející se u řeky Edo“, publikoval svá díla jeden z ustanovujících autorů japonské fantastiky Taró Hirai. Vedle detektivních románů, které v Japonsku patří do povinné školní četby, napsal také řadu hororově laděných děl, která oplývají morbiditou, groteskností a perverzemi všeho druhu. Edogawa Ranpo náleží k uměleckému směru ero guro nansensu (erotický groteskní nonsens), jenž představuje japonský ekvivalent k evropské avantgardě 20. let minulého století a zaměřuje se na dekadentní zobrazování světa jako chaotického i absurdního prostoru a člověka coby bytosti zmítané temnými vášněmi. Scénář adaptující motivy ze dvou ranpoových románů si vzal do parády režisér Noboru Tanaka. Většina jeho filmografie, včetně Šmíráka v podkroví, sice spadá pod erotický label Romanporuno studia Nikkatsu, ale kritika ho bez předsudků velebila za jeho vytříbené obrazové kompozice a delikátní budování rajcovní atmosféry. Tanaka svou stylizací dodal ranpoovskému světu pokřivených tužeb a sadistické erotiky auru nadreálné příznačnosti. Jeho voyeuristické nahlédnutí za zdi činžovního domu v období Taišó (1912 – 1925) odhaluje groteskní fetiše místních nájemců a roztáčí spirálu slasti, která vede až k oproštění se od veškerých zábran a morálky.(Festival otrlého diváka)

    2