?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alexandra Stone: Filmy a seriály

  • 1
  • Fast Food Nation
    Fast Food Nation (2006)
    Film

    Dramatická kritika chování velkých společností v průmyslu rychlého občerstvení vypráví příběh, jímž se prolínají tři základní dějové linie. V první jde o ilegální přistěhovalce do USA pracující v masném velkozávodu. Další je o vysokoškolské studentce pracující jako brigádnice v rychlém občerstvení a koketující s aktivismem. A poslední nás zavede doprostřed vyšetřování správy podniku. Don Henderson je marketingovým vedoucím řetězce Mickey's Fast Food Restaurant a má obrovský problém. Kontaminované maso se nějak dostává do karbanátků potřebných pro výrobu jejich nejoblíbenějších hamburgerů Big One. Aby zjistil jak, vypraví se ze svého útulného hnízdečka v jižní Kalifornii do příbytků středoamerických dělníků obsluhujících jejich masné závody a objevuje tam skutečný "rychloobčerstvovací národ" konzumentů, kteří si sami vůbec neuvědomují, že to oni jsou konzumováni průmyslem lačnícím po čerstvém mase a výdělku. Předlohu filmu napsal Eric Schlosser a krátce po svém vydání v roce 1999 se stala bestsellerem. Schlosser v ní zábavnou, ale o to závažnější formou rozebírá, jak rychlá občerstvení a vůbec průmysl rychlého občerstvování vedl v Americe ke změnám ve společnosti. Argumentuje tím, že tzv "fast foody" využily svůj politický vliv pro zvýšení svých zisků na úkor zdraví svých spotřebitelů a pracovních podmínek svých zaměstnanců. Rozebírá jejich marketinovou strategii a přirovnává ji k Waltu Disneymu kvůli jejímu primárnímu zaměření na nejmenší.

    Žánry:Drama
    60%

    Dramatická kritika chování velkých společností v průmyslu rychlého občerstvení vypráví příběh, jímž se prolínají tři základní dějové linie. V první jde o ilegální přistěhovalce do USA pracující v masném velkozávodu. Další je o vysokoškolské studentce pracující jako brigádnice v rychlém občerstvení a koketující s aktivismem. A poslední nás zavede doprostřed vyšetřování správy podniku. Don Henderson je marketingovým vedoucím řetězce Mickey's Fast Food Restaurant a má obrovský problém. Kontaminované maso se nějak dostává do karbanátků potřebných pro výrobu jejich nejoblíbenějších hamburgerů Big One. Aby zjistil jak, vypraví se ze svého útulného hnízdečka v jižní Kalifornii do příbytků středoamerických dělníků obsluhujících jejich masné závody a objevuje tam skutečný "rychloobčerstvovací národ" konzumentů, kteří si sami vůbec neuvědomují, že to oni jsou konzumováni průmyslem lačnícím po čerstvém mase a výdělku. Předlohu filmu napsal Eric Schlosser a krátce po svém vydání v roce 1999 se stala bestsellerem. Schlosser v ní zábavnou, ale o to závažnější formou rozebírá, jak rychlá občerstvení a vůbec průmysl rychlého občerstvování vedl v Americe ke změnám ve společnosti. Argumentuje tím, že tzv "fast foody" využily svůj politický vliv pro zvýšení svých zisků na úkor zdraví svých spotřebitelů a pracovních podmínek svých zaměstnanců. Rozebírá jejich marketinovou strategii a přirovnává ji k Waltu Disneymu kvůli jejímu primárnímu zaměření na nejmenší.

    Žánry:Drama
    2
  • Adamovo tajemství
    Adamovo tajemství (2003)
    Film
    58%
    3
  • Franklyn
    Franklyn (2008)
    Film
    Režisér a scenárista Gerald McMorrow debutuje ambiciózním psychologickým sci-fi dramatem, odehrávajícím se v současném Londýně a dystopickém Meanwhile City, kde zrušení odluky státu a církve uvolnilo cestu společnosti, ovládané náboženstvím. Ateistický mstitel Jonathan Preest (Ryan Phillippe) chystá odplatu mocnému vládci Meanwhile City, cynismus a deprese konceptuální umělkyně Emilie (Eva Green) se díky obtížnému vztahu s matkou prohlubují – mezitím se citlivý Milo (Sam Riley) pokouší vyrovnat s nedávným citovým úrazem a hluboce věřící Peter (Bernard Hill) přijíždí do Londýna najít svého zmizelého syna, traumatizovaného veterána války v Perském zálivu. McMorrow nechává vyprávění oscilovat mezi reálným a imaginárním světem a zkoumá složité vztahy mezi fantazií, vírou a láskou.
    56%
    Režisér a scenárista Gerald McMorrow debutuje ambiciózním psychologickým sci-fi dramatem, odehrávajícím se v současném Londýně a dystopickém Meanwhile City, kde zrušení odluky státu a církve uvolnilo cestu společnosti, ovládané náboženstvím. Ateistický mstitel Jonathan Preest (Ryan Phillippe) chystá odplatu mocnému vládci Meanwhile City, cynismus a deprese konceptuální umělkyně Emilie (Eva Green) se díky obtížnému vztahu s matkou prohlubují – mezitím se citlivý Milo (Sam Riley) pokouší vyrovnat s nedávným citovým úrazem a hluboce věřící Peter (Bernard Hill) přijíždí do Londýna najít svého zmizelého syna, traumatizovaného veterána války v Perském zálivu. McMorrow nechává vyprávění oscilovat mezi reálným a imaginárním světem a zkoumá složité vztahy mezi fantazií, vírou a láskou.
    4