?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Susan Spaid: Filmy a seriály

  • Ray
    Ray (2004)
    Film
    • SkyShowtime
    • Google Play
    • iTunes
    Jestliže lze život chápat jako souhrn jeho jednotlivých částí, pak příběh Ray Charlese je možno považovat za souhrn osobních vzestupů a pádů v průběhu dlouhé a slávou ověnčené kariéry ve světě hudby. Ray zažil bolest i osobní tragédie. Množství jeho hudebních stylů (jazz, rhytm & blues, rock-and-roll, gospel, country & western) je sledem a souhrnem celistvé inspirativní cesty génia s jedinečnou vizí, génia, který světu daroval možnost zcela nového způsobu vnímání hudby. RAY je dosud nevyprávěný příběh dramatického osudu americké hudební legendy, jehož vzniku předcházel patnáctiletý sběr materiálu a sledování Rayovy tvorby uznávaným filmařem Taylorem Hackfordem. S hercem Jamiem Foxxem v titulní roli prožíváme šíři a autentičnost Rayova osudu v jeho nejvýbušnějším období. Všechno začalo v okamžiku, kdy černý slepý teenager sám nastoupil do floridského autobusu a cestoval přes Státy, aby svůj styl vybrousil na jazzové scéně v Seattlu. Od Rayových počátečních bojů o to, aby se s ním zacházelo tak, jak si zaslouží, a aby mohl jít svou cestou, přes jeho objevení společností Atlantic Records a bleskový vzestup ke globální popularitě, přes boj s drogovou závislostí a vyrovnávání se s milostnými vzplanutími nás vyprávění vede zpět až do dětství. Než se stal jedním z největších hudebních idolů své generace, musel se vyrovnat s pátým rokem svého života, kdy se utopil jeho bratr George a on začal ztrácet svůj zrak. Byla to doba, která nesmazatelně ovlivnila hloubku Rayových citů a probudila v něm onu nesmrtelnou hudbu. Film není jen pietní poctou idolu jazzmanů, ale je především filmovou lahůdkou, která sklidila ovace kritiky a která pravděpodobně postoupí do závěrečného boje o ceny Americké filmové akademie.
    81%
    Jestliže lze život chápat jako souhrn jeho jednotlivých částí, pak příběh Ray Charlese je možno považovat za souhrn osobních vzestupů a pádů v průběhu dlouhé a slávou ověnčené kariéry ve světě hudby. Ray zažil bolest i osobní tragédie. Množství jeho hudebních stylů (jazz, rhytm & blues, rock-and-roll, gospel, country & western) je sledem a souhrnem celistvé inspirativní cesty génia s jedinečnou vizí, génia, který světu daroval možnost zcela nového způsobu vnímání hudby. RAY je dosud nevyprávěný příběh dramatického osudu americké hudební legendy, jehož vzniku předcházel patnáctiletý sběr materiálu a sledování Rayovy tvorby uznávaným filmařem Taylorem Hackfordem. S hercem Jamiem Foxxem v titulní roli prožíváme šíři a autentičnost Rayova osudu v jeho nejvýbušnějším období. Všechno začalo v okamžiku, kdy černý slepý teenager sám nastoupil do floridského autobusu a cestoval přes Státy, aby svůj styl vybrousil na jazzové scéně v Seattlu. Od Rayových počátečních bojů o to, aby se s ním zacházelo tak, jak si zaslouží, a aby mohl jít svou cestou, přes jeho objevení společností Atlantic Records a bleskový vzestup ke globální popularitě, přes boj s drogovou závislostí a vyrovnávání se s milostnými vzplanutími nás vyprávění vede zpět až do dětství. Než se stal jedním z největších hudebních idolů své generace, musel se vyrovnat s pátým rokem svého života, kdy se utopil jeho bratr George a on začal ztrácet svůj zrak. Byla to doba, která nesmazatelně ovlivnila hloubku Rayových citů a probudila v něm onu nesmrtelnou hudbu. Film není jen pietní poctou idolu jazzmanů, ale je především filmovou lahůdkou, která sklidila ovace kritiky a která pravděpodobně postoupí do závěrečného boje o ceny Americké filmové akademie.
    1
  • Píseň lásky samotářky
    Píseň lásky samotářky (2004)
    Film

    Když se Pursy (Scarlett Johansson) dozví, že jí zemřela matka, vrátí se po dlouhé době do New Orleans. Chce se usadit ve svém rodném domě. Ten je ovšem zchátralý a navíc není prázdný. Již léta jej totiž obývají dva přátelé její matky: bývalý profesor literatury Bobby Long (John Travolta) a jeho chráněnec Lawson Pines (Gabriel Macht). Ti tráví celé dny společným pitím a čtením a nemají v úmyslu svůj domov opustit. Žádný z těch tří nechce ustoupit, a tak jsou nuceni žít spolu. Postupem času Bobby, Lawson a Pursy s údivem zjišťují tajemství o sobě navzájem, o své minulosti a odhalují zdánlivé maličkosti, které propletly jejich životy. Scarlett Johansson byla za svůj výkon v roli Pursy v roce 2005 nominována na Zlatý glóbus.

    Žánry:DramaGotický
    70%

    Když se Pursy (Scarlett Johansson) dozví, že jí zemřela matka, vrátí se po dlouhé době do New Orleans. Chce se usadit ve svém rodném domě. Ten je ovšem zchátralý a navíc není prázdný. Již léta jej totiž obývají dva přátelé její matky: bývalý profesor literatury Bobby Long (John Travolta) a jeho chráněnec Lawson Pines (Gabriel Macht). Ti tráví celé dny společným pitím a čtením a nemají v úmyslu svůj domov opustit. Žádný z těch tří nechce ustoupit, a tak jsou nuceni žít spolu. Postupem času Bobby, Lawson a Pursy s údivem zjišťují tajemství o sobě navzájem, o své minulosti a odhalují zdánlivé maličkosti, které propletly jejich životy. Scarlett Johansson byla za svůj výkon v roli Pursy v roce 2005 nominována na Zlatý glóbus.

    Žánry:DramaGotický
    2
  • 3
  • Terminátor Genisys
    Terminátor Genisys (2015)
    Film
    • SkyShowtime
    • Google Play
    • iTunes
    • +1
    Slavný režisér James Cameron, jeden z prvních diváků filmu Terminator: Genisys, po promítání prohlásil, že právě viděl snímek, který může být právem považovaný za třetí díl, navazující na jeho dva Terminátory. Větší punc kvality než pochvalu od „otce zakladatele“ film získat nemohl. Cameron to řekl i přesto, že si Terminator: Genisys s původním příběhem pohrává a dost zásadně mění pravidla hry. Budoucnost je temná. Soudný den v devadesátých letech minulého století zlikvidoval polovinu lidstva a ti, kdo přežili, se od té doby snaží marně vzdorovat počítačovému systému Skynet. Nejsilnější hnutí odporu se zformovalo kolem Johna Connora (Jason Clarke), jenž pro Skynet představuje největší hrozbu. Problém má vyřešit Terminátor, stroj na zabíjení s lidskými rysy (Arnold Schwarzenegger), kterého Skynet vyšle do minulosti, aby zabil Connorovu matku Sáru (Emilia Clarke) dřív, než svého syna stihne počít. Jenže i lidští rebelové mají přístupu ke stroji času a za Sárou pošlou vojáka Kylea Reese (Jai Courtney), aby ji pro změnu chránil před Terminátorem. Až do tohoto okamžiku se výše uvedený popis shoduje s dějem prvního dílu. Návratem do roku 1984 však dochází k zásadnímu bodu obratu. Kyle Reese zjišťuje, že Sára není bezbranná a vyděšená servírka, ale pořádná ranařka, kterou žádný Terminátor nemůže vyděsit, zvlášť když jí jeden takový stroj už pár let dělá společníka a ochránce. Jenže tahle zdánlivá výhoda může být k ničemu, protože Skynet má „prsty“ všude a rozhodně chce zabránit tomu, aby tahle nesourodá trojice namalovala lidstvu růžovou budoucnost. Kvalitní a originální příběh byl hlavním důvodem, proč se k jedné ze svých nejslavnějších rolí vrátil Arnold Schwarzenegger. „Nadchla mě už první verze scénáře. Oceňoval jsem, s jakou precizností se tvůrci snažili, aby byl příběh i ve známých kulisách dostatečně originální, a jakou péči věnovali postavám. Proto jsem se chtěl znovu stát Terminátorem,“ dodává herec. (Cinemart)
    62%
    Slavný režisér James Cameron, jeden z prvních diváků filmu Terminator: Genisys, po promítání prohlásil, že právě viděl snímek, který může být právem považovaný za třetí díl, navazující na jeho dva Terminátory. Větší punc kvality než pochvalu od „otce zakladatele“ film získat nemohl. Cameron to řekl i přesto, že si Terminator: Genisys s původním příběhem pohrává a dost zásadně mění pravidla hry. Budoucnost je temná. Soudný den v devadesátých letech minulého století zlikvidoval polovinu lidstva a ti, kdo přežili, se od té doby snaží marně vzdorovat počítačovému systému Skynet. Nejsilnější hnutí odporu se zformovalo kolem Johna Connora (Jason Clarke), jenž pro Skynet představuje největší hrozbu. Problém má vyřešit Terminátor, stroj na zabíjení s lidskými rysy (Arnold Schwarzenegger), kterého Skynet vyšle do minulosti, aby zabil Connorovu matku Sáru (Emilia Clarke) dřív, než svého syna stihne počít. Jenže i lidští rebelové mají přístupu ke stroji času a za Sárou pošlou vojáka Kylea Reese (Jai Courtney), aby ji pro změnu chránil před Terminátorem. Až do tohoto okamžiku se výše uvedený popis shoduje s dějem prvního dílu. Návratem do roku 1984 však dochází k zásadnímu bodu obratu. Kyle Reese zjišťuje, že Sára není bezbranná a vyděšená servírka, ale pořádná ranařka, kterou žádný Terminátor nemůže vyděsit, zvlášť když jí jeden takový stroj už pár let dělá společníka a ochránce. Jenže tahle zdánlivá výhoda může být k ničemu, protože Skynet má „prsty“ všude a rozhodně chce zabránit tomu, aby tahle nesourodá trojice namalovala lidstvu růžovou budoucnost. Kvalitní a originální příběh byl hlavním důvodem, proč se k jedné ze svých nejslavnějších rolí vrátil Arnold Schwarzenegger. „Nadchla mě už první verze scénáře. Oceňoval jsem, s jakou precizností se tvůrci snažili, aby byl příběh i ve známých kulisách dostatečně originální, a jakou péči věnovali postavám. Proto jsem se chtěl znovu stát Terminátorem,“ dodává herec. (Cinemart)
    4
  • Policie z New Orleans
    Policie z New Orleans (1987)
    Film
    Napínavý romantický příběh se odehrává ve městě New Orleans a jeho hlavní postavou je Remy McSwain, poručík zdejšího oddělení vražd, který má před sebou nelehký úkol zjistit, kdo bezohledně vraždí v podsvětí. A jako by už to samo o sobě nebylo dost obtížné, objeví se jednoho dne krásná zástupkyně státního návladního Ann Osborne, která má na starosti korupci uvnitř policie, velmi dbá o zákony a všechna psaná pravidla a právě se chystá řádně "provětrat" neworleanské oddělení vražd... Ač se to zdá k nevíře, mezi oběma se navzdory všem rozdílům a neshodám začne rodit vztah. A tak Remy hledá vraha, o němž mu gangy ovládající podsvětí tvrdí, že není "jejich", bojuje s Ann pročesávající oddělení a podezření z korupce a ještě musí řešit osobní problémy, které sebou vztah s Ann přináší. A jako by toho
    61%
    Napínavý romantický příběh se odehrává ve městě New Orleans a jeho hlavní postavou je Remy McSwain, poručík zdejšího oddělení vražd, který má před sebou nelehký úkol zjistit, kdo bezohledně vraždí v podsvětí. A jako by už to samo o sobě nebylo dost obtížné, objeví se jednoho dne krásná zástupkyně státního návladního Ann Osborne, která má na starosti korupci uvnitř policie, velmi dbá o zákony a všechna psaná pravidla a právě se chystá řádně "provětrat" neworleanské oddělení vražd... Ač se to zdá k nevíře, mezi oběma se navzdory všem rozdílům a neshodám začne rodit vztah. A tak Remy hledá vraha, o němž mu gangy ovládající podsvětí tvrdí, že není "jejich", bojuje s Ann pročesávající oddělení a podezření z korupce a ještě musí řešit osobní problémy, které sebou vztah s Ann přináší. A jako by toho
    5
  • Divoká karta
    Divoká karta (2015)
    Film
    • Filmbox+
    • Canal+
    Nick Wild je bodyguard v Las Vegas se smrtícími profesionálními dovednostmi, ale také s osobními problémy s hazardem. Když jeho přítelkyni zbije sadistický kriminálník, Nick vrací úder. Zjišťuje však, že má do činění se synem vlivného bosse mafie. Brzy se ponoří do podsvětí, přičemž ho pronásledují vymahači a hledá i mafie. Poté, co zvýšil své sázky, má Nick poslední hru na to, aby si naklonil štěstěnu na svou stranu. Tentokrát půjde o hru na všechno nebo nic.
    Žánry:DramaKrimiThrillerRemake
    Režie:Simon West
    58%
    Nick Wild je bodyguard v Las Vegas se smrtícími profesionálními dovednostmi, ale také s osobními problémy s hazardem. Když jeho přítelkyni zbije sadistický kriminálník, Nick vrací úder. Zjišťuje však, že má do činění se synem vlivného bosse mafie. Brzy se ponoří do podsvětí, přičemž ho pronásledují vymahači a hledá i mafie. Poté, co zvýšil své sázky, má Nick poslední hru na to, aby si naklonil štěstěnu na svou stranu. Tentokrát půjde o hru na všechno nebo nic.
    Žánry:DramaKrimiThrillerRemake
    Režie:Simon West
    6
  • Trestanci
    Trestanci (1991)
    Film
    Texas roku 1902: Mladý Horace se dře na mizerné plantáži, aby mohl koupit náhrobní kámen pro svého zesnulého otce. Soll, starý nerudný majitel, musí chlapci zaplatit peníze, které mu dluží. I přes nastupující senilitu se snaží udržet farmu v chodu, ale zároveň je stále více posedlý svou vlastní smrtelností, a tak učiní jeden velký slib... čímž donutí Horace ke konfrontaci se strachem ze smrti a s tvrdými pravdami charakterizujícími dekadentní společnost. Příběh je adaptací z cyklu her Hortona Footea s názem The Orphan's Home. V tomto snímku podává obdivuhodný výkon Robert Duvall - jeho hlavní postava filmu je sice starý, již nepříliš bystrý opilec, ale Duvall se svým hereckým umem dokázal vyhnout tomu, aby byl nudný - což by se vzhledem k charakteristikám postavy mohlo snadno stát. Zajímavé je, že ačkoli se k vězňům pracujícím na jeho plantáži často chová hrubě, ve finále s ním má divák tendenci spíše sympatizovat. Rovněž Haas, jehož postava mladého chlapce je sice nevinná, ale ne hloupá, velmi dobře přispívá k celkově realistickému pocitu z tohoto filmu. Snímek tak nabízí věrný portrét upadající, rasistické společnost na americkém Jihu počátku 20. století, jenž se opírá o realistické dialogy, výtečnou charakterizaci postav a skvělé herecké výkony.
    Žánry:Drama
    56%
    Texas roku 1902: Mladý Horace se dře na mizerné plantáži, aby mohl koupit náhrobní kámen pro svého zesnulého otce. Soll, starý nerudný majitel, musí chlapci zaplatit peníze, které mu dluží. I přes nastupující senilitu se snaží udržet farmu v chodu, ale zároveň je stále více posedlý svou vlastní smrtelností, a tak učiní jeden velký slib... čímž donutí Horace ke konfrontaci se strachem ze smrti a s tvrdými pravdami charakterizujícími dekadentní společnost. Příběh je adaptací z cyklu her Hortona Footea s názem The Orphan's Home. V tomto snímku podává obdivuhodný výkon Robert Duvall - jeho hlavní postava filmu je sice starý, již nepříliš bystrý opilec, ale Duvall se svým hereckým umem dokázal vyhnout tomu, aby byl nudný - což by se vzhledem k charakteristikám postavy mohlo snadno stát. Zajímavé je, že ačkoli se k vězňům pracujícím na jeho plantáži často chová hrubě, ve finále s ním má divák tendenci spíše sympatizovat. Rovněž Haas, jehož postava mladého chlapce je sice nevinná, ale ne hloupá, velmi dobře přispívá k celkově realistickému pocitu z tohoto filmu. Snímek tak nabízí věrný portrét upadající, rasistické společnost na americkém Jihu počátku 20. století, jenž se opírá o realistické dialogy, výtečnou charakterizaci postav a skvělé herecké výkony.
    Žánry:Drama
    7