?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Marc Sillam: Filmy a seriály

  • Samsara
    Samsara (2001)
    Film

    Mladý budhistický mnich Tashi se po letech strávených v klášteře a meditacích rozhodne oženit s mladou dívkou Pemou a žít s ní na vesnici. Život mimo klášter je ale mnohem složitější než si myslel. Poznává sexuální vášeň, žárlivost, nevěru, zradu, mstu a bídu. Sám musí hledat odpověď na věčnou otázku, zda je důležitější zasvětit svůj život duchovnu (meditacím), nebo žít obyčejným životem plným emocí a citů, ve kterém je těžké najít hranici mezi dobrem a zlem. Natáčení tohoto filmu trvalo 7 let.

    Režie:Pan Nalin
    72%

    Mladý budhistický mnich Tashi se po letech strávených v klášteře a meditacích rozhodne oženit s mladou dívkou Pemou a žít s ní na vesnici. Život mimo klášter je ale mnohem složitější než si myslel. Poznává sexuální vášeň, žárlivost, nevěru, zradu, mstu a bídu. Sám musí hledat odpověď na věčnou otázku, zda je důležitější zasvětit svůj život duchovnu (meditacím), nebo žít obyčejným životem plným emocí a citů, ve kterém je těžké najít hranici mezi dobrem a zlem. Natáčení tohoto filmu trvalo 7 let.

    Režie:Pan Nalin
    1
  • 2046
    2046 (2004)
    Film
    Příběh filmu 2046 navazuje na režisérův předchozí snímek Stvořeni pro lásku: hrdinou je tu opět spisovatel Chow Mo-wan, který se živí psaním novinových sloupků. Na začátku filmu, který je zasazen do roku 1966, se Chow stěhuje ze Singapuru do hotelu Oriental v Hongkongu, kde hodlá pokračovat v psaní o budoucnosti. Ve skutečnosti píše o minulosti: v jeho románu vyjíždí tajemný vlak do roku 2046. Všichni, kdo v něm jedou, chtějí nalézt ztracené vzpomínky. Obecně se totiž soudí, že v roce 2046 se nic nemění, ale nikdo to nemůže potvrdit, protože se odtamtud nikdy nikdo nevrátil. až na jednoho člověka, který tam byl a rozhodl se vrátit, protože se chtěl změnit. 2046 je však také číslo sousedního pokoje, jehož obyvatelka se stane Chowovou milenkou.
    71%
    Příběh filmu 2046 navazuje na režisérův předchozí snímek Stvořeni pro lásku: hrdinou je tu opět spisovatel Chow Mo-wan, který se živí psaním novinových sloupků. Na začátku filmu, který je zasazen do roku 1966, se Chow stěhuje ze Singapuru do hotelu Oriental v Hongkongu, kde hodlá pokračovat v psaní o budoucnosti. Ve skutečnosti píše o minulosti: v jeho románu vyjíždí tajemný vlak do roku 2046. Všichni, kdo v něm jedou, chtějí nalézt ztracené vzpomínky. Obecně se totiž soudí, že v roce 2046 se nic nemění, ale nikdo to nemůže potvrdit, protože se odtamtud nikdy nikdo nevrátil. až na jednoho člověka, který tam byl a rozhodl se vrátit, protože se chtěl změnit. 2046 je však také číslo sousedního pokoje, jehož obyvatelka se stane Chowovou milenkou.
    2
  • 3
  • Derecho de familia
    Derecho de familia (2006)
    Film

    Ariel Perelman je právník jako jeho otec. Je mezi nimi však jeden zásadní rozdíl. Zatímco jeho otec zastupuje nejrozmanitější barvité postavy kriminálníků, Ariel má co do činění spíše s duchy... Pracuje totiž pro právní oddělení, které zastupuje své klienty v jejich nepřítomnosti. Jeho život je dost šedivý. Pak se věci začnou měnit k lepšímu. Ožení se s krásnou ženou, která se zdála pro něho nedosažitelná. Má s ní dítě, jeho sebevědomí začíná růst... Uprostřed těchto změn se však na něho otec obrátí s naléhavou záležitostí. Ariel musí učinit rozhodnutí, které má zásadním způsobem změnit jeho život. Postaví se konečně na vlastní nohy, nebo setrvá ve stínu svého starého otce?

    67%

    Ariel Perelman je právník jako jeho otec. Je mezi nimi však jeden zásadní rozdíl. Zatímco jeho otec zastupuje nejrozmanitější barvité postavy kriminálníků, Ariel má co do činění spíše s duchy... Pracuje totiž pro právní oddělení, které zastupuje své klienty v jejich nepřítomnosti. Jeho život je dost šedivý. Pak se věci začnou měnit k lepšímu. Ožení se s krásnou ženou, která se zdála pro něho nedosažitelná. Má s ní dítě, jeho sebevědomí začíná růst... Uprostřed těchto změn se však na něho otec obrátí s naléhavou záležitostí. Ariel musí učinit rozhodnutí, které má zásadním způsobem změnit jeho život. Postaví se konečně na vlastní nohy, nebo setrvá ve stínu svého starého otce?

    4
  • 5
  • Familia rodante
    Familia rodante (2004)
    Film

    Čtyřiaosmdesátiletá babička dostane pozvání na svatbu neteře ve vzdálené rodné vesnici, která leží až na hranici s Brazílií. Rozhodne se vzít s sebou celou rodinu. Ta se opravdu vydá na cestu, a to ve starém autě Chevy Viking z roku 1956, předělaném na karavan. Cesta je však plná nečekaných katastrof... Mezi jejím začátkem v Buenos Aires a cílem v Misiones vyplave na povrch všechen potlačovaný vztek, lítost, ale i ukrývaná přitažlivost a láska, a to mezi všemi čtyřmi generacemi. Rodina na cestě je živý, lidský film o rodinných vztazích, lásce, osobních volbách a vzpomínkách. Vznikl na základě příhod rodin režiséra a jeho blízkých přátel a žánrově se pohybuje na pomezí komického road movie a rodinného dramatu plného humoru a zároveň melancholie.

    64%

    Čtyřiaosmdesátiletá babička dostane pozvání na svatbu neteře ve vzdálené rodné vesnici, která leží až na hranici s Brazílií. Rozhodne se vzít s sebou celou rodinu. Ta se opravdu vydá na cestu, a to ve starém autě Chevy Viking z roku 1956, předělaném na karavan. Cesta je však plná nečekaných katastrof... Mezi jejím začátkem v Buenos Aires a cílem v Misiones vyplave na povrch všechen potlačovaný vztek, lítost, ale i ukrývaná přitažlivost a láska, a to mezi všemi čtyřmi generacemi. Rodina na cestě je živý, lidský film o rodinných vztazích, lásce, osobních volbách a vzpomínkách. Vznikl na základě příhod rodin režiséra a jeho blízkých přátel a žánrově se pohybuje na pomezí komického road movie a rodinného dramatu plného humoru a zároveň melancholie.

    6
  • Na velikosti záleží
    Na velikosti záleží (2009)
    Film
    Láska, smích a sumo. Proč se otravovat s hubnutím, když se můžete dát na zápasení? Poznání, k němuž dojde čtveřice kamarádů, otevírá množství komediálních situací, ale upozorňuje i na společenský tlak vyvíjený na lidi s nadváhou. Snímek bere sumo jako prostředek uznání i revolty v hubeností posedlé společnosti a sport jako takový ukazuje coby cestu k vyrovnání se s osobními problémy. Pomůže sumo hrdinům ke zlepšení jejich společenské situace a nastolí v jejich rozháraných životech klid? Každá z postav si nese svá tajemství i osobnostní specifika, díky nimž film budí zájem, smích i napětí. Tvůrci dokážou zužitkovat každou nahrávku na vtip a diváky baví pády ze židlí, komickými kontrapunkty i slovními výměnami. Přestože se nebojí žertovat ani o otázkách smrti a za protagonisty si volí hrdiny s nadváhou, nikdy své téma nezneužívají pro pošklebování. A navzdory pochopení pro situaci hrdinů je nevykreslují ani s falešným soucitem. [44. MFFKV 2009]
    61%
    Láska, smích a sumo. Proč se otravovat s hubnutím, když se můžete dát na zápasení? Poznání, k němuž dojde čtveřice kamarádů, otevírá množství komediálních situací, ale upozorňuje i na společenský tlak vyvíjený na lidi s nadváhou. Snímek bere sumo jako prostředek uznání i revolty v hubeností posedlé společnosti a sport jako takový ukazuje coby cestu k vyrovnání se s osobními problémy. Pomůže sumo hrdinům ke zlepšení jejich společenské situace a nastolí v jejich rozháraných životech klid? Každá z postav si nese svá tajemství i osobnostní specifika, díky nimž film budí zájem, smích i napětí. Tvůrci dokážou zužitkovat každou nahrávku na vtip a diváky baví pády ze židlí, komickými kontrapunkty i slovními výměnami. Přestože se nebojí žertovat ani o otázkách smrti a za protagonisty si volí hrdiny s nadváhou, nikdy své téma nezneužívají pro pošklebování. A navzdory pochopení pro situaci hrdinů je nevykreslují ani s falešným soucitem. [44. MFFKV 2009]
    7
  • Ztracená objetí
    Ztracená objetí (2004)
    Film

    Hlavním hrdinou filmu je Ariel Makaroff, který je rozhodnutý stát se Evropanem, opustit Buenos Aires a pomocí dokumentů od své babičky, která do jižní Ameriky emigrovala z Polska během světové války, si otevřít cestu na starý kontinent. Na pozadí tohoto rozhodování poznáváme ostatní členy jeho rodiny, přátele a známé. Ariel v sobě potlačuje zlobu na otce, který opustil jeho matku krátce po Arielově narození. Nezná důvody, které ho vedly k takovému rozhodnutí, ale konečně po letech má možnost si s otcem vše vysvětlit.

    60%

    Hlavním hrdinou filmu je Ariel Makaroff, který je rozhodnutý stát se Evropanem, opustit Buenos Aires a pomocí dokumentů od své babičky, která do jižní Ameriky emigrovala z Polska během světové války, si otevřít cestu na starý kontinent. Na pozadí tohoto rozhodování poznáváme ostatní členy jeho rodiny, přátele a známé. Ariel v sobě potlačuje zlobu na otce, který opustil jeho matku krátce po Arielově narození. Nezná důvody, které ho vedly k takovému rozhodnutí, ale konečně po letech má možnost si s otcem vše vysvětlit.

    8
  • 9