?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Dewan Sharar: Filmy a seriály

  • 1
  • Jhanak Jhanak Payal Baje
    Jhanak Jhanak Payal Baje (1955)
    Film
    Tanečnice Neela uprosí slavného tanečního učitele Guru, aby ji naučil kvalitně tančit klasický indický tanec. Guru zprvu nesouhlasí, ale protože potřebuje taneční partnerku pro svého syna a žáka Girdhara, od nějž vyžaduje, aby zvítězil v prestižní soutěži Bharat Natraj, Neelu přijme. Netuší však, že Neelu a Girdhara nepojí pouze láska k tanci, ale rozvine se mezi nimi opravdový a vzájemný milostný cit – ve chvíli, kdy to zjistí, rozzuří se a v hádce svého syna zraní. Vítězství v soutěži je tím ohroženo stejně jako vztah tanečního páru. Klasický taneční film, uznávaný i odpůrci laciných bollywoodských choreografií, v němž tanec není jen prostředkem pro vyjádření emocí, ale tvoří ústřední téma, okolo něhož se celý příběh točí. Choreografie a hlavní role se ujal slavný tanečník stylu kathak Gopi Krishna. Je to jeden z prvních bollywoodských filmů, natočených na barevný materiál a kameraman G. Balkrishna těchto nových možností využil beze zbytku. Divácky byl velmi úspěšný a promítal se například dva roky nepřetržitě v jednom kině v Bombaji.
    62%
    Tanečnice Neela uprosí slavného tanečního učitele Guru, aby ji naučil kvalitně tančit klasický indický tanec. Guru zprvu nesouhlasí, ale protože potřebuje taneční partnerku pro svého syna a žáka Girdhara, od nějž vyžaduje, aby zvítězil v prestižní soutěži Bharat Natraj, Neelu přijme. Netuší však, že Neelu a Girdhara nepojí pouze láska k tanci, ale rozvine se mezi nimi opravdový a vzájemný milostný cit – ve chvíli, kdy to zjistí, rozzuří se a v hádce svého syna zraní. Vítězství v soutěži je tím ohroženo stejně jako vztah tanečního páru. Klasický taneční film, uznávaný i odpůrci laciných bollywoodských choreografií, v němž tanec není jen prostředkem pro vyjádření emocí, ale tvoří ústřední téma, okolo něhož se celý příběh točí. Choreografie a hlavní role se ujal slavný tanečník stylu kathak Gopi Krishna. Je to jeden z prvních bollywoodských filmů, natočených na barevný materiál a kameraman G. Balkrishna těchto nových možností využil beze zbytku. Divácky byl velmi úspěšný a promítal se například dva roky nepřetržitě v jednom kině v Bombaji.
    2