Heiko Senst: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Heiko Senst: Filmy a seriály

  • Rudý kakadu
    Rudý kakadu (2006)
    FilmRole: Arne
    Dramatický príbeh ľúbostného trojuholníka sa odohráva na jar roku 1961, v čase, kedy do východného Nemecka dorazil rokenrol. V tom istom roku však bol postavený Berlínsky múr a rokenrol sa definitívne stal nebezpečným vývozným artiklom západného kapitalizmu. V tejto zložitej dobe dvadsaťročný Siggi prichádza z vidieka do Drážďan. Má výtvarný talent a tak sa mu podarí získať prácu maliara kulís v divadle. Uvažuje o dráhe výtvarníka, ale všetky jeho plány zmenia zásadné udalosti roku ´61. Spoznáva Luise, talentovanú mladú poetku, ktorej básne všetky oficiálne orgány odmietajú publikovať ako kontrarevolučné. Siggi sa do nej na prvý pohľad zamiluje, ale Luise je vydatá za roztomilého rebela a výtržníka Wolleho. Vďaka Luise a Wollemu spoznáva Siggi život z novej strany. Zapadne do komunity, ktorá trávi večery v rokenrolovom klube Červený kakadu. Mladí ľudia chcú len v pokoji a najmä slobodne žiť svoje životy a lásky. Doba však ich slobodným ideálom nepraje a tak žiaden z nich nie je ušetrený tvrdej zrážky s režimom. Všetky ich nádeje zahatá Berlínsky múr. Bezstarostný život sa definitívne zmení, keď pod neustálym dohľadom tajnej polície ich priateľstvo zakalia vzájomné podozrenia zo zrady. Keď je Wolle zatknutý, Siggi musí bojovať nielen o Luise, ale aj o svoju budúcnosť. Film Červený kakadu od producentov filmu Goodbye Lenin má ambíciu nadviazať na smutnosmiešnu reflexiu dejín komunistického režimu v Nemecku. Vyznačuje sa autentickým "retro-feelingom" rokenrolovej éry, nesnaží sa však vyvolať sentimentálnu nostalgiu za dobou minulou. Naopak, ukazuje, ako politické represie skrivili charaktery a zničili priateľstvá. Mladá hviezda nemeckého filmu Max Riemelt (Napola) získal za stvárnenie Siggiho Cenu pre najlepšieho mladého herca na Bavarian Film Award.
    66%
    Dramatický príbeh ľúbostného trojuholníka sa odohráva na jar roku 1961, v čase, kedy do východného Nemecka dorazil rokenrol. V tom istom roku však bol postavený Berlínsky múr a rokenrol sa definitívne stal nebezpečným vývozným artiklom západného kapitalizmu. V tejto zložitej dobe dvadsaťročný Siggi prichádza z vidieka do Drážďan. Má výtvarný talent a tak sa mu podarí získať prácu maliara kulís v divadle. Uvažuje o dráhe výtvarníka, ale všetky jeho plány zmenia zásadné udalosti roku ´61. Spoznáva Luise, talentovanú mladú poetku, ktorej básne všetky oficiálne orgány odmietajú publikovať ako kontrarevolučné. Siggi sa do nej na prvý pohľad zamiluje, ale Luise je vydatá za roztomilého rebela a výtržníka Wolleho. Vďaka Luise a Wollemu spoznáva Siggi život z novej strany. Zapadne do komunity, ktorá trávi večery v rokenrolovom klube Červený kakadu. Mladí ľudia chcú len v pokoji a najmä slobodne žiť svoje životy a lásky. Doba však ich slobodným ideálom nepraje a tak žiaden z nich nie je ušetrený tvrdej zrážky s režimom. Všetky ich nádeje zahatá Berlínsky múr. Bezstarostný život sa definitívne zmení, keď pod neustálym dohľadom tajnej polície ich priateľstvo zakalia vzájomné podozrenia zo zrady. Keď je Wolle zatknutý, Siggi musí bojovať nielen o Luise, ale aj o svoju budúcnosť. Film Červený kakadu od producentov filmu Goodbye Lenin má ambíciu nadviazať na smutnosmiešnu reflexiu dejín komunistického režimu v Nemecku. Vyznačuje sa autentickým "retro-feelingom" rokenrolovej éry, nesnaží sa však vyvolať sentimentálnu nostalgiu za dobou minulou. Naopak, ukazuje, ako politické represie skrivili charaktery a zničili priateľstvá. Mladá hviezda nemeckého filmu Max Riemelt (Napola) získal za stvárnenie Siggiho Cenu pre najlepšieho mladého herca na Bavarian Film Award.
    1
  • Kriminalista
    Kriminalista (2005)
    Seriál

    Sympatický policista jde s ohromující důkladností po stopách každého případu.
    Na obrazovky přichází úspěšný kriminální seriál německé televize ZDF, jehož děj se odehrává v současném Berlíně. V popředí je Bruno Schumann (ztělesňuje jej herec Christian Berkel), sebejistý, sympatický i autoritativní vrchní kriminální inspektor z oddělní vražd, v jehož vystupování se spojuje charisma, šarm i jakýsi nádech tajemna. Má velký smysl pro odpovědnost a spravedlnost, když hledá pravdu o obětech i jejich blízkých. Při vyšetřování neváhá použít nekonvenční metody, také mu nechybí schopnost motivovat účinně svůj pracovní tým bez náznaku arogance a zvůle. Kriminalistická vášeň přesahuje do jeho soukromého života, v němž po rozvodu důležité místo má Dr. Lara Slovjevová z okresního právního zastupitelství. Nejbližšími kolegy Schumanna jsou detektivové Henry Weber a Anne Vogtsová z oddělení vyšetřování vražd. (Česká televize)

    Žánry:Krimi
    65%

    Sympatický policista jde s ohromující důkladností po stopách každého případu.
    Na obrazovky přichází úspěšný kriminální seriál německé televize ZDF, jehož děj se odehrává v současném Berlíně. V popředí je Bruno Schumann (ztělesňuje jej herec Christian Berkel), sebejistý, sympatický i autoritativní vrchní kriminální inspektor z oddělní vražd, v jehož vystupování se spojuje charisma, šarm i jakýsi nádech tajemna. Má velký smysl pro odpovědnost a spravedlnost, když hledá pravdu o obětech i jejich blízkých. Při vyšetřování neváhá použít nekonvenční metody, také mu nechybí schopnost motivovat účinně svůj pracovní tým bez náznaku arogance a zvůle. Kriminalistická vášeň přesahuje do jeho soukromého života, v němž po rozvodu důležité místo má Dr. Lara Slovjevová z okresního právního zastupitelství. Nejbližšími kolegy Schumanna jsou detektivové Henry Weber a Anne Vogtsová z oddělení vyšetřování vražd. (Česká televize)

    Žánry:Krimi
    2
  • Das Versprechen
    Das Versprechen (1995)
    FilmRole: Wolfgang
    • Netflix
    64%
    3
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • 5
  • Alma a Oskar
    Alma a Oskar (2022)
    Film
    • Max
    • iTunes
    • DaFilms
    Vídeň, 1912: Almě Mahlerové, mladé a bohaté vdově po zesnulém Gustavu Mahlerovi, leží u nohou celá vídeňská smetánka. Alma však nesnáší konvence. Začne se zajímat o enfant terrible umělecké scény, expresionistického malíře Oskara Kokoschku, který svými radikálními díly vyvolává skandály. Vzplane vášnivý románek, v němž se střetávají různé životní styly. Oskar považuje Almu za svou múzu, je žárlivý a majetnický. Alma má však vlastní umělecké a skladatelské ambice v době, kdy to pro ženu není obvyklé. Rozpoutá se hra o moc a závislost, která Almu a Oskara přivede na pokraj sebezničení. (Cinemart)
    61%
    Vídeň, 1912: Almě Mahlerové, mladé a bohaté vdově po zesnulém Gustavu Mahlerovi, leží u nohou celá vídeňská smetánka. Alma však nesnáší konvence. Začne se zajímat o enfant terrible umělecké scény, expresionistického malíře Oskara Kokoschku, který svými radikálními díly vyvolává skandály. Vzplane vášnivý románek, v němž se střetávají různé životní styly. Oskar považuje Almu za svou múzu, je žárlivý a majetnický. Alma má však vlastní umělecké a skladatelské ambice v době, kdy to pro ženu není obvyklé. Rozpoutá se hra o moc a závislost, která Almu a Oskara přivede na pokraj sebezničení. (Cinemart)
    6