Karl Schneider: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Karl Schneider: Filmy a seriály

  • Poddaný
    Poddaný (1951)
    Film

    Životní dráha Diedericha Hesslinga, typického německého měšťáka, věrného poddaného a služebníka vládnoucí moci, je tu zobrazena v nejcharakterističtějších fázích od raného mládí, kdy chladné prostředí měšťanského otcovského domu formovalo jeho charakter, až do doby dosažení nejvyššího stupně na společenském žebříku v malém severoněmeckém okresním městě. Tato sociální satira, odhalujicí krutou a bezcitnou tvář společenského kariéristy, který jde přes mrtvoly k vytouženému cíli jako věrný služebník svých vládců a nelítostný vládce svých podřízených, se opírá o stejnojmenný román známého německého protifašistického bojovníka, spisovatele Heinricha Manna. Životnost literární předlohy a pravdivost jejich hlavních postav jsou pro autora, který napsal tento satirický román již před více než čtyřiceti lety, tím nejlepším svědectvím jeho hluboké znalosti lidských povah a sociálních vztahů, jež charakterisují německou buržoasní společnost. Filmu byla na VI, Mezinárodním filmové festivalu v Karlových Varech 1951 udělena Cena boje za sociální pokrok, za zdařilou filmovou satiru proti reakci a za účinné pranýřování měšťácké morálky. (FILMOVÝ PŘEHLED 6 / 1952)

    Žánry:DramaKomedieSatira
    70%

    Životní dráha Diedericha Hesslinga, typického německého měšťáka, věrného poddaného a služebníka vládnoucí moci, je tu zobrazena v nejcharakterističtějších fázích od raného mládí, kdy chladné prostředí měšťanského otcovského domu formovalo jeho charakter, až do doby dosažení nejvyššího stupně na společenském žebříku v malém severoněmeckém okresním městě. Tato sociální satira, odhalujicí krutou a bezcitnou tvář společenského kariéristy, který jde přes mrtvoly k vytouženému cíli jako věrný služebník svých vládců a nelítostný vládce svých podřízených, se opírá o stejnojmenný román známého německého protifašistického bojovníka, spisovatele Heinricha Manna. Životnost literární předlohy a pravdivost jejich hlavních postav jsou pro autora, který napsal tento satirický román již před více než čtyřiceti lety, tím nejlepším svědectvím jeho hluboké znalosti lidských povah a sociálních vztahů, jež charakterisují německou buržoasní společnost. Filmu byla na VI, Mezinárodním filmové festivalu v Karlových Varech 1951 udělena Cena boje za sociální pokrok, za zdařilou filmovou satiru proti reakci a za účinné pranýřování měšťácké morálky. (FILMOVÝ PŘEHLED 6 / 1952)

    Žánry:DramaKomedieSatira
    1
  • 2
  • Berlínská romance
    Berlínská romance (1956)
    Film
    Německý film DEFY "Berlínská romance" je příběhem něžné lásky dvou mladých lidí v městě, rozděleném ve dva sektory: východní a západní. Tato hranice však nemůže stát v cestě milujícím srdcím. Uschi je z východní části Berlína, Hans bydlí v západním sektoru. Seznámí se a mají se rádi. Uschi není v demokratickém pásmu spokojena. Stále touží po „větších možnostech'', které by měla na západě. Hans však dobře zná tyto „větší možnosti". Chtěl se vyučit automechanikem, místo toho však musí po nocích vydělávat pár marek, aby uživil sebe a svou matku. Dokonce i svého oblíbeného sportu — boxu, v němž kdysi vynikal musel zanechat. O tom všem nemá Uschi ani tušení, protože její milý jí to zatajil v obavě, aby ji neztratil. Nakonec však poznává pravdu. Uvědomuje si, jak je nesprávné dáti se svést laciným pozlátkem a nevidět věci do hloubky. Teprve tímto poznáním dospívá a její láska k Hansovi přestává být romancí a stává se skutečným uvědomělým citem. — Film byl uveden na IX. MFF v Karlových Varech v r. 1956. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:DramaRomantický
    64%
    Německý film DEFY "Berlínská romance" je příběhem něžné lásky dvou mladých lidí v městě, rozděleném ve dva sektory: východní a západní. Tato hranice však nemůže stát v cestě milujícím srdcím. Uschi je z východní části Berlína, Hans bydlí v západním sektoru. Seznámí se a mají se rádi. Uschi není v demokratickém pásmu spokojena. Stále touží po „větších možnostech'', které by měla na západě. Hans však dobře zná tyto „větší možnosti". Chtěl se vyučit automechanikem, místo toho však musí po nocích vydělávat pár marek, aby uživil sebe a svou matku. Dokonce i svého oblíbeného sportu — boxu, v němž kdysi vynikal musel zanechat. O tom všem nemá Uschi ani tušení, protože její milý jí to zatajil v obavě, aby ji neztratil. Nakonec však poznává pravdu. Uvědomuje si, jak je nesprávné dáti se svést laciným pozlátkem a nevidět věci do hloubky. Teprve tímto poznáním dospívá a její láska k Hansovi přestává být romancí a stává se skutečným uvědomělým citem. — Film byl uveden na IX. MFF v Karlových Varech v r. 1956. (FILMOVÝ PŘEHLED 39 / 1956)
    Žánry:DramaRomantický
    3