?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Giovanna Romagnoli: Filmy a seriály

  • Bio Ráj
    Bio Ráj (1988)
    Film
    Film má dvě časové roviny. Úspěšný filmový režisér si při zprávě o smrti starého vesnického promítače Alfreda vzpomíná na své dětství. Na pozadí poválečné bídy se rozvíjí vztah mezi malým Totem, neodbytně přitahovaným tmavým sálem kina a promítací kabinou (s hučícími praskajícími stroji, paprsky světla rozptýlenými v prachu, převíječkami a prázdnými cívkami rozvěšenými po zdech), ve které kraluje Alfred, zastupujíci mu autoritu otce, nezvěstného od války. Dospívající Toto se Alfredem nechá přemluvit k odchodu z vesnice, aby rozvinul svůj talent. Když se po letech vrací na pohřeb, stařičké kino je právě bouráno a dojatý Toto si promítá film, sestavený ze scén polibků, které musel Alfred na příkaz místního farářa vystřihovat, aby je teď odkázal svému příteli a žákovi. Svěží, divácky vřele přijatý film nesklouzl do sentimentality, ale s přesně dávkovaným sentimentem nostalgicky evokuje dobu, v které kino bylo pro vesničany jediným kulturně-společenským zážitkem.
    80%
    Film má dvě časové roviny. Úspěšný filmový režisér si při zprávě o smrti starého vesnického promítače Alfreda vzpomíná na své dětství. Na pozadí poválečné bídy se rozvíjí vztah mezi malým Totem, neodbytně přitahovaným tmavým sálem kina a promítací kabinou (s hučícími praskajícími stroji, paprsky světla rozptýlenými v prachu, převíječkami a prázdnými cívkami rozvěšenými po zdech), ve které kraluje Alfred, zastupujíci mu autoritu otce, nezvěstného od války. Dospívající Toto se Alfredem nechá přemluvit k odchodu z vesnice, aby rozvinul svůj talent. Když se po letech vrací na pohřeb, stařičké kino je právě bouráno a dojatý Toto si promítá film, sestavený ze scén polibků, které musel Alfred na příkaz místního farářa vystřihovat, aby je teď odkázal svému příteli a žákovi. Svěží, divácky vřele přijatý film nesklouzl do sentimentality, ale s přesně dávkovaným sentimentem nostalgicky evokuje dobu, v které kino bylo pro vesničany jediným kulturně-společenským zážitkem.
    1
  • 2
  • Kam se i andělé bojí vstoupit
    Kam se i andělé bojí vstoupit (1991)
    Film
    • iTunes
    Drama o potlačované i uvolněné sexualitě v anglických vyšších společenských kruzích. V dramatu na motivy románu E. M. Forstera odehrávajícím se na přelomu 19. a 20. století se bohatá vdova z vyšší společenské třídy provdá za Itala o mnoho let mladšího, následky čehož jsou veskrze katastrofální. Lilia Herritonová (Helen Mirren), žena ve středním věku, se přivdá do zámožné rodiny, brzy však přichází o manžela a trpí pod krutou nadvládou arogantní tchyně (Barbara Jefford). Na návrh rodinné přítelkyně Caroline Abbottové (Helena Bonham Carter) nechává Lilia svou dcerku u tchána a tchyně a odjíždí na dovolenou do Itálie. Tam se zamiluje do chudého, leč atraktivního Gina Carelly (Giovanni Guidelli). Když oznámí, že si chce Gina vzít, rodina posílá jejího švagra Philipa (Rupert Graves), aby plánovanému sňatku zabránil. Philip, postava s rysy hulváta i filozofa, však svého cíle nedosáhne. Gina kromě manželky přitahují i jiné ženy, když však jeho žena při porodu umírá, hluboce jej to zasáhne. Philip a jeho přecitlivělá sestra Harriet (Judy Davis) brzy přijíždějí do Toskánska a pokoušejí se unést Liliina syna. Objevuje se však zásadová Caroline a chce jim v tom zabránit, čímž připraví půdu pro nečekaná rozuzlení a závěrečnou tragédii. Ve filmu se opět sešli Helena Bonham Carter a Rupert Graves, kteří ztvárnili jedny z hlavních rolí také v dalším slavném snímku na motivy románu E. M. Forstera Pokoj s vyhlídkou (A Room With a View). Oba herci dále účinkovali v jiných filmech podle románů E. M. Forstera, Helena Bonham Carter v dramatu Rodinné sídlo (Howards End) a Rupert Graves v romantickém dramatu Maurice.
    Žánry:Drama
    58%
    Drama o potlačované i uvolněné sexualitě v anglických vyšších společenských kruzích. V dramatu na motivy románu E. M. Forstera odehrávajícím se na přelomu 19. a 20. století se bohatá vdova z vyšší společenské třídy provdá za Itala o mnoho let mladšího, následky čehož jsou veskrze katastrofální. Lilia Herritonová (Helen Mirren), žena ve středním věku, se přivdá do zámožné rodiny, brzy však přichází o manžela a trpí pod krutou nadvládou arogantní tchyně (Barbara Jefford). Na návrh rodinné přítelkyně Caroline Abbottové (Helena Bonham Carter) nechává Lilia svou dcerku u tchána a tchyně a odjíždí na dovolenou do Itálie. Tam se zamiluje do chudého, leč atraktivního Gina Carelly (Giovanni Guidelli). Když oznámí, že si chce Gina vzít, rodina posílá jejího švagra Philipa (Rupert Graves), aby plánovanému sňatku zabránil. Philip, postava s rysy hulváta i filozofa, však svého cíle nedosáhne. Gina kromě manželky přitahují i jiné ženy, když však jeho žena při porodu umírá, hluboce jej to zasáhne. Philip a jeho přecitlivělá sestra Harriet (Judy Davis) brzy přijíždějí do Toskánska a pokoušejí se unést Liliina syna. Objevuje se však zásadová Caroline a chce jim v tom zabránit, čímž připraví půdu pro nečekaná rozuzlení a závěrečnou tragédii. Ve filmu se opět sešli Helena Bonham Carter a Rupert Graves, kteří ztvárnili jedny z hlavních rolí také v dalším slavném snímku na motivy románu E. M. Forstera Pokoj s vyhlídkou (A Room With a View). Oba herci dále účinkovali v jiných filmech podle románů E. M. Forstera, Helena Bonham Carter v dramatu Rodinné sídlo (Howards End) a Rupert Graves v romantickém dramatu Maurice.
    Žánry:Drama
    3